No voisiko heti huomenna aikaistaa tunnilla? Eli aloitus klo 17? Torstaina olen töissä klo 17-20.
- Tiistai 17.00
- Keskiviikko 18.00
- Torstai välipäivä
- Perjantai 18.00
No voisiko heti huomenna aikaistaa tunnilla? Eli aloitus klo 17? Torstaina olen töissä klo 17-20.
Upea pronssiotteluraportti, jonka omalta osaltani tiivistän tuohon yhteen boldattuun sanaan. Nyt vasta huomasin, että tällaistäkin tarjosin vastaukseksi. Tähän kiteytyy oma pronssipelini. Oikeastaan ainoa(?) maa, jonka ehdin ratkaista ennen vastustajaa, ja sekin väärin kirjoitettuna. Hienoa kuitenkin, että sait tämän kryptisen arvoituksen ratkaistua eduksesi.Longo
Onko tämä muuten peräisin Alivaltiosihteereiltä vai lieneekö kauempaakin historian hämärästä?Täältä tähän.
No, se tuli sieltä mediakuution kautta hieman vääristyneenä, mutta tunnistettavana.Nyt vasta huomasin, että tällaistäkin tarjosin vastaukseksi.
Varmuudella en osaa sanoa. Alivaltiosihteerihän tätä käytti, mutta uskoisin heidän napanneen tämän joko (puhdas arvaus) Aarne Tanniselta tai Pasi Rutaselta.Onko tämä muuten peräisin Alivaltiosihteereiltä vai lieneekö kauempaakin historian hämärästä?
Käy hyvin.Kävisikö alustavasti tämmöinen aikataulu? @Steril
- Tiistai 17.00
- Keskiviikko 18.00
- Torstai välipäivä
- Perjantai 18.00
Et ole vielä kuullut kaikkea - seuraa niin saat tietää kauheat yksityiskohdat tästä raastavasta finaalisarjasta!Oli muuten Kakelta loistava loppuraportti, jossa purettiin koko pitkä kausi kattavasti.
Tämä, tässä kohtaa tiesin, että maltillisemmallakin pelillä kykenen ratkaisemaan tämän pelin. Ne pienet yksityiskohdat![NIPO] Longo tv olisi hyväksytty, mutta Kongo ei. [/NIPO-NIPO]
Onko siis jotain mitä minä en vielä tiedä? Kerro ihmeessä.Et ole vielä kuullut kaikkea - seuraa niin saat tietää kauheat yksityiskohdat tästä raastavasta finaalisarjasta!
Näin. Tosin liikaa intoa ei ollut - tiesin kyllä @Unkka n iskukyvyn. Viitat näyttävät varmaan (tässäkin) ratkaisevaa osaa, niiden mukana joko nousen ja voitan taikka kaadun lopullisesti. Antaa viittojen viitoittaa tulevan kohtalo.Nyt kokemus ja treeni voitti nuoruuden sekä innon (+viitat)
Eipä mitään, kiitos vielä kerran myös itsellesi. Onhan tässä tahtomattaan tällainen jonkinmoinen "jengi" muodostunut täällä palstalla tämän virityksen ansiosta, jota muuten kyllä ei olisi syntynyt. Hauskaa on ollut ja toivottavasti on jatkossakin.Kiitos kaikille visailijoille (varsinkin @Kauko Viisas, @Steril, @Unkka sekä @heketsu88) ja tietenkin ylijumalalle (@redpecka). Todella eeppistä menoa. En todellakaan uskonut tällaiseen mahtavuuteen visan alkumetreillä viime joulukuussa. Nyt kausi huipentuu samaan tahtiin jääkiekon Liigan pudotuspelien kanssa.
Että mitäkö tästä kaikesta jäi käteen? Rutkasti hauskoja kokemuksia ja maantietoa päähän.
Allekirjoitan tämän: paljon hauskuutta ja paljon "tyhjää" tietoa hyvässä seurassa.Sivuvisojen kautta sain myös esimerkiksi syvällisempää tietoa eri maista, lipuista ja pääkaupungeista.
Ei kait ole. Annoit juuri lisää voitontahtoa jatkoa ajatellen.Onko kukaan muu vienyt erääkään Unkkaa vastaan? Muistetaan kuitenkin maantietovisahistorian pisin jatkoaika puolivälierävaiheessa. Minä olen maantietovisa. Ja katkera. Sekä niin kännissä.
Ei kait ole. Annoit juuri lisää voitontahtoa jatkoa ajatellen.
Katos perskules, ei ole muuten vienyt. Laskin ekasta viestistä, että on 9 playaripelin voittoputkessa!Onko kukaan muu vienyt erääkään Unkkaa vastaan? Muistetaan kuitenkin maantietovisahistorian pisin jatkoaika puolivälierävaiheessa. Minä olen maantietovisa. Ja katkera. Sekä niin kännissä.
Katos perskules, ei ole muuten vienyt. Laskin ekasta viestistä, että on 9 playaripelin voittoputkessa!
Unkka - Virveliä kainaloon (otteluvoitot 4-0)
Kauko Viisas - Unkka (otteluvoitot 0-4)
...ja nyt johtaa 1-0.
Tämähän meni niin, että Steril jäi odottelemaan hybridi pitkää, mutta @Unkka haistoi tilanteen ja syöksyi rautaisella yleiskunnollaan ja semiperinteisellä luistelutyylillä optimistisesti perään - liukuen lopulta oikealla kyljellään ja juuri ennen päätyviivaa sai mailankärjellä sohittua kiekon nollakulmasta veskarin luistimen kautta sisään. Niinsanottu meksikolainen maali, jota Steril jäi monttu auki ihmettelemään vaikka on K-Espoon kannattaja ja heillä pelasi sentään Camilo Miettinen.Ensimmäinen erä. Pilli viheltää.
Unkka laukoo, ohi. Steril jäätyy, ihmettelee ja samalla Unkka tulee avopaikkaan ja pistää pussin pohjalle. 1-0. Steril ihmeissään, mitä helvettiä, kuinka tuosta voi maalin tehdä? Mitä tapahtuu Sterilin itseluottamukselle, voiko vielä nousta.
Joo, tää visa lähti vähän lapasesta...En todellakaan uskonut tällaiseen mahtavuuteen visan alkumetreillä viime joulukuussa. Nyt kausi huipentuu samaan tahtiin jääkiekon Liigan pudotuspelien kanssa.
Ei nyt sentään. Niukkoja 2-1 voittoja seassa. Ja lähellä on ollut parikin kertaa 2-0 tappio, mutta jotka ovat kääntyneet sekunnin marginaalilla voitokseni. Se kuuluisa Brunein haku on ollut minulle vaikein.Onko Unkka vetänyt muut matsit kaikki 2-0? Sitä meinasin.