Mitä helvettiä, minä vain arvailen menemään.Onnea @Unkka . Selvästikin parasta vaaditaan tässä sarjassa.
Pää varmaan.Olisiko nyt jotain sekaisin?
Jos "arvailet" vastaavasti jatkossakin, niin turhaahan näitä pelejä on pelata. Ei nimittäin meikäläisellä riitä.Mitä helvettiä, minä vain arvailen menemään.
Mitä helvettiä, minä vain arvailen menemään.
Lähetettiin noi viestit samaan aikaan. Sun El Salvador oli oikein. Kova veto kyllä!Olisiko nyt jotain sekaisin?
Joo, minä jo ihmettelin, että eikö muka ollut. Ja menin ihan sekaisin.Lähetettiin noi viestit samaan aikaan. Sun El Salvador oli oikein. Kova veto kyllä!
No onhan siinä hyvät 1/190 mahdollisuus arvata oikein. @Huono pakki :lle tuo ei olisi mikään ongelma.Jos "arvailet" vastaavasti jatkossakin, niin turhaahan näitä pelejä on pelata. Ei nimittäin meikäläisellä riitä.
Niinhän minä sanoin, älkää nyt vielä laittako niitä omaisuuksia likoon.Breaking News!
Vedonlyöntikertoimet uusiksi!
No nyt juuri pitää ennakkosuosikkiin panostaa. Itse olen tällä kaudella saanut vähän pelimerkkejä, kun Manu on ollut tappiolla tai tasurissa, niin juuri silloin siihen panostanut.Niinhän minä sanoin, älkää nyt vielä laittako niitä omaisuuksia likoon.
Enkö muka ohjannut - ei voi ohjata jos ei ensin itse tiedä minne mennään.Olisit nyt vastalahjaksi edes ohjannut minut sinne Kreikkaan.
En huoli, en missään tapauksessa ota yhtä ainoaa viittaa, vaikka olisi kultainen tai jopa puuvillainen puhumattakaan hi-tech-materiaalista valmistetusta, hikeä hylkivästä viitasta.Pronssinen viitta on sinun!
No onhan siinä hyvät 1/190 mahdollisuus arvata oikein. @Huono pakki :lle tuo ei olisi mikään ongelma.
Arvostan sitä, että elää ja tekee nimimerkkinsä mukaisesti.kun vetelin kymmenkuntarankkaria plekseihin(vai oliko vielä enemmän, en halua muistella)
Arvostan sitä, että elää ja tekee nimimerkkinsä mukaisesti.
Mutta aina kannattaa yrittää.Tässä on kuitenkin reilut 25 vuotta tullut noita mailapelejä (sähly, kaukalopallo) harrastettua