Ei kun nyt minun pitää heittää se viitta takaisin sinulle ja sinä heität eteenpäin @heketsu88 lle tai @Unkka lle.Niin on maine katoavaista, ei edes taktinen väärä auttanut.
Ota viittasi ja käy @Steril
Voi rakas @Steril , ei se noin mene, ei sääntöjä voi kesken kaiken muuttaa. Pidä siis hikinen haiseva viittasi - ansaitset sen.Ei kun nyt minun pitää heittää se viitta sinulle ja sinä heität eteenpäin @heketsu88 lle tai @Unkka lle.
Selvä sitten. Viitta on ja pysyy minulla - en luovuta sitä enää kenellekään.Voi rakas @Steril , ei se noin mene, ei sääntöjä voi kesken kaiken muuttaa. Pidä siis hikinen haiseva viittasi - ansaitset sen.
Tämä on erittäin hyvä jako - sinulla viitta, minulla pokaali. It´s a deal!Selvä sitten. Viitta on ja pysyy minulla - en luovuta sitä enää kenellekään.
Se on voittajan viitta, jota et halunnut vaikka yritin sitä parhaani mukaan sovittaa harteillesi. Nyt saat sen takaisin enää ryöstämällä sen väkisin.Tämä on erittäin hyvä jako - sinulla viitta, minulla pokaali. It´s a deal!
Tuotanko sinulle suuren pettymyksen paljastamalla totuuden?Se on voittajan viitta,
Ethän paljasta voittajan viitan säilytyspaikkaa (muista mutterisi).Nyt on kovat mind gamesit meneillään @Steril in ja @Kauko Viisas aan välillä!
Vähän petyin. Ilmeisesti minua on sitten vedetty höplästä jotenkin.Tuotanko sinulle suuren pettymyksen paljastamalla totuuden?
Nyt alkoi huolestuttamaan. Mistä sinä sen voit tietää missä se on?Voittajan viitta on säilössä paikassa, jota en sinulle kerro
Kuten nykyään sanotaan, tietäjät tietää.Mistä sinä sen voit tietää missä se on?
Ehkä olet tosiaankin nimimerkkisi veroinen kirjaimellisesti.Kuten nykyään sanotaan, tietäjät tietää.
Mitä, mitä, mitä??? "Ehkä"?
Sen olen jo tiennyt kauan että olet viisas, mutta kaukoviisaus tuli uutena asiana. Olisihan sen tietenkin noista piilosanoistakin pitänyt jo hoksata, itse en ymmärrä niistä mitään.Mitä, mitä, mitä??? "Ehkä"?
Tässä olkoon esimerkki kuinka yksi sana voi muuttaa viestin sisällön.
Minä en taktikoi, tykkään pelata. Pisteiden kannalta olisi ollut oikea taktiikka vastata samat maat ennakkoon. Mutta ei käynyt pienessä mielessäkään. Haluan pähkäillä noita rajanpätkiä, tai muita vinkkejä, pisteille sama. Nyt jo harmittaa kun tämä hauskuus loppuu joskus ja en heti aluksi hoksannut tätä visaa. Monta päivää elämässäni meni hukkaan.@Unkka otettu kiinni, joten riskinotto kannatti! Kiitokset @Unkka lle, kun olit ajamassa autoa sekä @Steril le ja @Kauko Viisas alle oikeista vastauksista.