(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 209 993
  • 5 936

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Päivitetty lista jäljellä olevista maista! 175/196

Botswana
Eritrea
Etelä-Afrikka
Guinea-Bissau
Haiti
Kanada
Kazakstan
Kiinan kansantasavalta (Kiina)
Kreikka
Kuuba
Liberia
Malawi
Mauritius
Nepal
Saint Kitts ja Nevis
Saint Vincent ja Grenadiinit
Saksa
Samoa
Sierra Leone
Turkki
Uruguay

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tässä vielä jäljellä olevat 21 maata maanosittain!

Aasia

Kazakstan*
Kiinan kansantasavalta (Kiina)
Nepal
Turkki*

Afrikka

Botswana
Eritrea
Etelä-Afrikka
Guinea-Bissau
Liberia
Malawi
Mauritius
Sierra Leone

Amerikka

Haiti
Kanada
Kuuba
Saint Kitts ja Nevis
Uruguay

Eurooppa

Kazakstan*
Kreikka
Saksa
Turkki*

Oseania

Samoa

* Kazakstan ja Turkki voidaan kummatkin lukea kuuluvaksi sekä Aasiaan että Eurooppaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
@redpecka poistatko tuosta @Unkka n pisteiden vierestä eiliseltä kierrokselta saamat +0,5 pistettä?

(1)
  • Tykkää

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas, turvallinen 0,8 pisteen marginaali on sulanut 0,29 pisteeseen - tarttis vissiin tehdä jotain. Ei sillä etten olisi tehnytkin: telineet hylätty, pihalla oloa kokeiltu - ei toiminut - tai toimi niin, että olin pihalla. Mitäpä sitä seuraavaksi? Sieniä? Käykö herkkusienet? Onko eroa onko tölkeissä vai tuoreena? Pliis, auttakaa!

(1)
  • Tykkää

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Jaahas, turvallinen 0,8 pisteen marginaali on sulanut 0,29 pisteeseen - tarttis vissiin tehdä jotain. Ei sillä etten olisi tehnytkin: telineet hylätty, pihalla oloa kokeiltu - ei toiminut - tai toimi niin, että olin pihalla. Mitäpä sitä seuraavaksi? Sieniä? Käykö herkkusienet? Onko eroa onko tölkeissä vai tuoreena? Pliis, auttakaa!
Olen yrittänyt parhaani, ja viedä pisteitä @Steril n nenän edestä. Telineistäkin olen päässyt useasti. Mutta reaktioaikani on niin surkea.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kierros 102
Botswana, Kuuba, Saksa

(1)
  • Tykkää

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen yrittänyt parhaani, ja viedä pisteitä @Steril n nenän edestä. Telineistäkin olen päässyt useasti. Mutta reaktioaikani on niin surkea.
Tiedän ja arvostan yritystäsi.

Nuoria ei saakaan päästää liian helpolla. Kyllä me vanhatkin tiedämme, mutta asioita täytyy pohtia ennen kuin tuo asiansa esiin. Nuo nuoret on olevinaan niin tietäväisiä ja kärkkäitä ja heti minulle kaikki pisteet -mentaliteetilla. Ei mitään kunnioitusta meitä vanhempia ja viisaampia kohtaan: aina vain mielessä minä, minä, minä!

Hieman olen mieleni nyt pahoittanut.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tiedän ja arvostan yritystäsi.

Nuoria ei saakaan päästää liian helpolla. Kyllä me vanhatkin tiedämme, mutta asioita täytyy pohtia ennen kuin tuo asiansa esiin. Nuo nuoret on olevinaan niin tietäväisiä ja kärkkäitä ja heti minulle kaikki pisteet -mentaliteetilla. Ei mitään kunnioitusta meitä vanhempia ja viisaampia kohtaan: aina vain mielessä minä, minä, minä!

Hieman olen mieleni nyt pahoittanut.
Ihan kuin haistaisin jo veren.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt koitan tägäysmaanantaina päästä postikorttivastauksella @Unkka n ohitse. Jos kusen, niin, homma taitaa olla minun osalta menetetty kolmostilan osalta. Mutta riskejä on otettava.

Kierros 102
Haiti, Mauritius, Saksa

Ps. @Steril, huomenna sitten vedät heti nopean vastauksen ja kaikki 3 oikein, jottei @Kauko Viisas ehdi saamaan vääristä vastauksista pisteitä.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onks tää megatyttö @Iisoppi?
Eipä ollut @Iisoppi ei. Risteilyisäntä on kaivanut naftaliinista megatytöksi onnenpyörän puolelta kannuksensa hankkineen Saija Palinin, jonka saviruukkubisnekset sulivat kevätaurinkoon. Sen verran hyvät irroitustaidot Saijalla oli, että luultavasti tulen jäämään johonkin hyttini rakoon jumiin useamminkin.

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Baituvei, katteleeko muut tähän kisailuun osallistuvat jalkapallon mm-karsintaa? Pisti silmään, että siellä tänään taas otteluennakossa kerrottiin, mitä pelejä on jäljellä ja kartalla sitten piste, missä ko. peli pelataan. Kazakstan vieraspeli on nyt jo toisen kerran näyttänyt siltä, että pelattaisiin Mongoliassa vai kattelenkohan vaan tuota Viasatin karttaa väärin?

Liitteet

• kazakstan.png
    kazakstan.png
    1 013 KB · kertaa luettu: 51
(1)
  • Tykkää

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Menee niin sekaisin näissä Seijoissa. Kuka näistä selvää ottaa ainakaan kännissä?
Joo, enpäs muuten tiedä kumpi se näistä oli. Ovelta kuului vaan "moi, mä oon Saija ja tulin apuun" ja sitten Saija nappasi nilkoistani kiinni ja kiskaisi pinteestä ja poistui. Naamaa en nähnyt missään vaiheessa.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kierros 102
Kazakstan
Malawi
Ja kyllähän ainoa oikea (ja alkuperäinen) Megatyttö on Marika Saukkonen.

Mutta missä on Jukka-Pekka Palo?

Liitteet

• 3fac6c7aef224d7aa867cfcdf206952d.jpg
    3fac6c7aef224d7aa867cfcdf206952d.jpg
    16,1 KB · kertaa luettu: 58
(1)
  • Tykkää

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kierros 102

Eritrea
Samoa
Saint Vincent & Grenadiinit

(1)
  • Tykkää
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kierros 102

Samoa, Saint Vincent ja Grenadiinit, Eritrea

(1)
  • Tykkää
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy