(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 209 272
  • 5 936

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Valko-Venäjältä

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tuossa on hivenen Latvian lippua muistuttava lippu, joten arvaus on Riika.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Azerbaidžan

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Hitto, tuo oli peilikuva. En tiedä saako vastata uudelleen vai ei, mutta vastaan silti. Jos minun vastausta ei hyväksytä, niin joku saa helpolla ilmasen pisteen. Kuva on otettu Tiraspolissa.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moldova ja tiraspolists

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tiraspolissa tosiaan, kuvan on ottanut Clay Gilliland ja jaoin sen Nimeä-JaaSamoin 2.0 Yleinen (CC BY-SA 2.0):na. Transnistria olisi käynyt myös vastaukseksi.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Liitteet

• Screenshot_20201225_224530.jpg
    Screenshot_20201225_224530.jpg
    241,9 KB · kertaa luettu: 152

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
HKM Zvollen Slovakia??

4

444

Ihan paska visa. Olin ryyppäämässä ja jonnet päivystää luurit lärvissä kiinni. Itse olin vain lärvit lattiassa kiinni.

Ajoivat pois autokannen alta murjottamasta ja kannella 7 oli juuri bingo loppunut niin tulin tänne arvuuttelemaan.

Mikö kaupunki? Voittaja saa noutaa buffetista ylijäämäkinkun.

Liitteet

• Screenshot_2020-12-25-23-00-44-953_com.google.android.apps.photos.jpg
    Screenshot_2020-12-25-23-00-44-953_com.google.android.apps.photos.jpg
    748,7 KB · kertaa luettu: 159
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joku voisi kääntää tämän viestin suomeks. Kuvan kello on kumminkin kymmenen yli neljä.

Elikkäns jaoin valokuvan kyseisen koodin kuvaamalla tavalla, kuvan ottaja halusi että mainitsen hänet ja jaan kuvan samoilla oikeuksilla. Näin tekijänoikeudet eivät rikkoutuneet kysymykseni yhteydessä.

Muokkasin kuvaa tekemällä siitä peilikuvan ja säätämällä hieman värejä ja valoja, jotta etualalla oleva vanhempi naishenkilö pääsi oikeuksiinsa. Kuvassa kello on noin 16:10 ja kaupungintalossa lukee "Dom Sovjetov".

Latvian lipulta näyttävä on itseasiassa punavihreä lippu, joka on Transnistrian "virallinen" symboli. Tiraspol on Transnistrian, tunnustamattoman valtion, pääkaupunki. Kansainvälisen käsityksen mukaan alue kuuluu silti Moldovaan. Viistolla sinisellä viivalla ryyditetty punavihreä lippu on Tiraspolin kaupungin lippu, jossa "virallisesti" sinisen raidan ympärillä on valkoiset rannut.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy