Kuulin huhua, että täällä on joku paska visa. Näköjään saa pisteitä vaikka kirjoittaa maan nimen väärin ("Equador"). On kyllä aika paska visa.
Avausviestissä mainitaan, että kirjoitusasuissa annetaan armoa, kunhan valtio tulee riittävän selvästi ilmi. En minäkään tiedä kaikista maista Suomen käyttämiä virallisia nimityksiä.Meinasin hetken että pyydän videotarkistusta, koska maan nimi ei ole Equador, mutta koitan olla parempi huono häviäjä ja myönnän tappioni.
Viinalla ne tappiot on ennenkin kuitattu.Meinasin hetken että pyydän videotarkistusta, koska maan nimi ei ole Equador, mutta koitan olla parempi huono häviäjä ja myönnän tappioni.
Viinalla ehkä tuo kirjoitusvirhekin selittyy kenties :DViinalla ne tappiot on ennenkin kuitattu.
Saat asettaa itsellesi tällaisia rajoituksia jos haluat.Eli jatkossa yksi kirjain saa mennä väärin.
Saivartelijoita riittää ja kun ne ottaa kuppia niin ne humaltuu, keksii jonkun paikallisen Helvetia-nimityksen valtiolle ja rupee rähisee että mää tiesin!
Huomenna aattona kun otan vettä vahvempaa, harkitsen vakavasti Equadorin siis Ecuadorin uudelleennimeämistä. Sitten jos sama maa tulee uudestaan, vain minä tiedän oikean vastauksen.Saat asettaa itsellesi tällaisia rajoituksia jos haluat.
Saivartelijoita riittää ja kun ne ottaa kuppia niin ne humaltuu, keksii jonkun paikallisen Helvetia-nimityksen valtiolle ja rupee rähisee että mää tiesin!
Onneksi tuomaristossa ollaan aina yksi promille edellä ja päätökset voidaan tehdä mielivaltaisesti. Ainoastaan modet voi asettaa paatin karanteeniin joksikin aikaan.
Se on hyvä vastata etukäteen, kun etukäteen annettuja ääniä ei lasketa (jos olen oikein ymmärtänyt). Mutta pääsepähän ainakin vastaamaan. Minä vastaan Nuubia.Unohdan taas visan illalla, joten vastaan jo nyt: Ruotsi.
Paska visa sitten, jos ei ennakkoääniä lasketa.Se on hyvä vastata etukäteen, kun etukäteen annettuja ääniä ei lasketa (jos olen oikein ymmärtänyt). Mutta pääsepähän ainakin vastaamaan. Minä vastaan Nuubia.
Viivat ovat oikeassa mittasuhteessa toisiinsa ja oikeinpäin ilman kieputuksia tai muutakaan vääristelyä.Moskova?
Vähän kummastelin tämän konseptia mutta taidan nyt tajuta suunnilleen mitä nuo irtoviivat edustavat joita on alkanut ilmetä alkusivujen jälkeen. Onko tässä kuitenkin viiva aina oikeassa mittasuhteessa ja suunnassa?
Hyvä idea, jotain tällaista olen miettinyt myös, mutta toistaiseksi on tässä valtioskabassa tarpeeksi. Sinänsä ei haittaa jos joku pitäisi jonkun nuubi-kisan aina joskus tämän päävisan ohessakin (ei samaan aikaan tietenkään) tai laatisi ihan oman rinnakkaisvisan toiselle paatille.Miten olisi (pää)kapunkivisa myös? Paras tapa lienee laittaa kuva kaupinkinäkymästä tai joku maamerkki, sitten täytyy vastata valtio/alue ja siihen perään kaupunki.