(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 203 695
  • 7 951
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
1. Kiekko-oskari nielaisi hohteen
Kiekko-oskari täytyy olla Oskari Korpikari. Eli Korpikari. Sitten sen sisälle jotain hohtavaa. No, edes Korpilahti ei näköjään ole nykyään kunta, niin ei se ole Korpikari. Mutta ei se Laaksonen voi olla, ei mitään Laakso alkuista -nen kuntaa ole. Eikä se nyt mikään Kalajanniska ole. Eikä Setänen. Jäljelle jää siis Siiki. Hei SIIKAJOKI

2. Ei kovin moni Krimillä, varsinkin kun sekaisin
3. Musiikkia verson tavoin
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vastaan tokaan ja kolmanteen myöhemmin, tuli kiire vastata tuohon ekaan että olen eka.

Oskari Siiki ja sisällä kajo.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei helvetti.

#Superpaskakuntapiilosanakisavisaturnaus

1. Siikajoki. Oskari on Siiki ja sisällä kajo.

Meniks tämä nyt läpi, tässä on tunniste ja kaikki?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
3. Musiikkia verson tavoin

Hausjärvi sopisi tuohon alkuosaan.
Samoin Punkalaidun. Hei, se on Punkalaidun. Punk. Ala. Idun, eli punkia idun tapaan.

#Superpaskakuntapiilosanakisavisaturnaus
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
#Superpaskakuntapiilosanakisavisaturnaus

Kertausta ja täsmennystä:
En ota kantaa vastausten tai selitysten oikeellisuuteen ennen seuraavaa päivää klo 15.
"tykkään" osoittaakseni, että vastaus on huomioitu.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
#Superpaskakuntapiilosanakisavisaturnaus
1. Hirvensalmi: Kiekko-Oskari --> Oskari Halme, n = nielaista ja hohde on virsi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
#Superpaskakuntapiilosanakisavisaturnaus

Kertausta ja täsmennystä:
En ota kantaa vastausten tai selitysten oikeellisuuteen ennen seuraavaa päivää klo 15.
"tykkään" osoittaakseni, että vastaus on huomioitu.

Eli et huomioinut noita, joihin muistin lisätä aihetunnisteen.

#Superpaskakuntapiilosanakisavisaturnaus ksessa on oikeat ja väärät. Mä voin sanoo näistä vääristä kaks nimee, ne on Virveliä ja kainaloon. Niin ei tuu niinku ihan yllätyksenä kellekään. Kysykää näiltä ihmisiltä täällä kasikannella, että tykkäskö ne tästä näytelmästä? Vai pannaanko taas kioski kiinni. Jos te ette halua tätä show'ta, niin mulla on kyllä kompetenssia tehdä vähän muitakin juttuja.

Sit sieltä joku kolmoskannen mikä perkele mikkihiiri tulee saatana vittuilee vanhalle laivakapteenille. Missä kunnioitus? Sitä mä kysyn. Tä on iha uskomatonta. Vaihetaan klubitakkeja. Tuu sä tonne vetään Street view-visaa™, luo se buumi, ni mä tuun sinne lämpimään konehuoneeseen jakaan noita viisauksia.

Ps. Raportoin ylläpidon siitä, että tykkäykset ei päivity reaaliaikaisesti. Tässä menee hermot raunioille jännittäessä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eli et huomioinut noita, joihin muistin lisätä aihetunnisteen.

#Superpaskakuntapiilosanakisavisaturnaus ksessa on oikeat ja väärät. Mä voin sanoo näistä vääristä kaks nimee, ne on Virveliä ja kainaloon. Niin ei tuu niinku ihan yllätyksenä kellekään. Kysykää näiltä ihmisiltä täällä kasikannella, että tykkäskö ne tästä näytelmästä? Vai pannaanko taas kioski kiinni. Jos te ette halua tätä show'ta, niin mulla on kyllä kompetenssia tehdä vähän muitakin juttuja.

Sit sieltä joku kolmoskannen mikä perkele mikkihiiri tulee saatana vittuilee vanhalle laivakapteenille. Missä kunnioitus? Sitä mä kysyn. Tä on iha uskomatonta. Vaihetaan klubitakkeja. Tuu sä tonne vetään Street view-visaa™, luo se buumi, ni mä tuun sinne lämpimään konehuoneeseen jakaan noita viisauksia.

Ps. Raportoin ylläpidon siitä, että tykkäykset ei päivity reaaliaikaisesti. Tässä menee hermot raunioille jännittäessä.

Tykkään mutta en ikinä ole paikalla, olen sidottuna happilaitteen kanssa potkuriin.

@Unkka Dominica oikein. Selitä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Tykkään mutta en ikinä ole paikalla, olen sidottuna happilaitteen kanssa potkuriin.

@Unkka Dominica oikein. Selitä.
Minähän en selittele! Tai no, otin sellaisen telepaattisen yhteyden aivoihisi, kaiken rojun ja roinan, rivouksien ja riettauksien keskeltä, tai alta näin pilkahduksen. Mietin ensin noin ruotsiksi, eli ca ja sitten hokasin minin, pikku auton. Tuota alkua en ymmärtänyt, mutta muut valtiot ei pääty minica kuin Dominica.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kuka vei Borgirille happilaitteen? KUKA?!

Mutta nyt kun siellä olet, niin näetkö onko @Ishmael vielä kölin alla?
@Ishmael in on hyvä, hän nauttii hypotermian aiheuttamasta euforiasta, ja olisiko poistunut ruumiistaan, mutta on kölin alla. Hymyilee. Pistän pian kouluttamani aurinkolahnan viemään hänelle sotilastermiitillä lämmitettyä Jack Daniel's -kaakaota.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minähän en selittele! Tai no, otin sellaisen telepaattisen yhteyden aivoihisi, kaiken rojun ja roinan, rivouksien ja riettauksien keskeltä, tai alta näin pilkahduksen. Mietin ensin noin ruotsiksi, eli ca ja sitten hokasin minin, pikku auton. Tuota alkua en ymmärtänyt, mutta muut valtiot ei pääty minica kuin Dominica.

Hyvää työtä noiden taholtatyönään. Loppuvinkki olisi ollut että väylän - eli tässä tien alkupää - on maan nimen alussa esiintyvä Domi, Tie Domi.
 
4

444

@Ishmael in on hyvä, hän nauttii hypotermian aiheuttamasta euforiasta, ja olisiko poistunut ruumiistaan, mutta on kölin alla. Hymyilee. Pistän pian kouluttamani aurinkolahnan viemään hänelle sotilastermiitillä lämmitettyä Jack Daniel's -kaakaota.
JD-kaakao maistui raa’an aurinkolahnan kanssa erinomaiselta. Viskin lämmittävä puraisu ja kaakaon makeus veivät enimmän terän suolaveden pistävästä mausta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
JD-kaakao maistui raa’an aurinkolahnan kanssa erinomaiselta. Viskin lämmittävä puraisu ja kaakaon makeus veivät enimmän terän suolaveden pistävästä mausta.

R.I.P. Luna. Nimesin aurinkolahnani Lunan Kuun mukaan. Tietovisakysymys: mikä on Suomen yleisin koiran nimi?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Luna - miten se liittyy maantietoon? Kuuntietoon voisikin, mutta olihan paska kysymys.

Elimellisesti, ainakin vuoroveteen. Tämä venho on pian haahti, kellumme vuoroveden varassa. Tänne potkuriin saatettiin Moskovan lennättimestä tieto, että neuvostoliittolainen sukellusvene 8-MIR Baltzar lähestyy Kuuskajaskarista eli suunnasta itä-länsi, tarkemmin vähän vasemman käden puolelta.

Sukelluslaivan kapteeni Musta Hämähäkki ilmoittaa, että "Konstilla ne ämmätkin koinitaan".
 

npc

Jäsen
#Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus

PÄIVÄ 3

Hurrrrjan hauska, suuren suosion saavuttanut perinteinen #Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus
Terrrrvetuloa seuraamaan madpeckan arvauksia suoraan yläkerrasta! Ei turvamiehiä, ei järjestysmiehiä - vain minä ja tuoppi!

  1. Kiekko-oskari nielaisi hohteen
  2. Ei kovin moni Krimillä, varsinkin kun sekaisin
  3. Musiikkia verson tavoin
Pakko luovuttaa ja mennä eteenpäin. En keksi vaikka kaikkea yritin.
 
4

444

R.I.P. Luna. Nimesin aurinkolahnani Lunan Kuun mukaan. Tietovisakysymys: mikä on Suomen yleisin koiran nimi?
MITÄ?! Minkälaisena hirviönä sä minua pidät? Siis joo, oon paska ihminen ja muutenkin ihan tyhmäpää, mutta enhän mä nyt Lunaa mennyt syömään. Join sen JD-kaakaon Lunan kanssa. Jaoin hänelle vähästäni. Siis vittu, aina lohjalaisia syrjitään.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Elimellisesti, ainakin vuoroveteen. Tämä venho on pian haahti, kellumme vuoroveden varassa. Tänne potkuriin saatettiin Moskovan lennättimestä tieto, että neuvostoliittolainen sukellusvene 8-MIR Baltzar lähestyy Kuuskajaskarista eli suunnasta itä-länsi, tarkemmin vähän vasemman käden puolelta.

Sukelluslaivan kapteeni Musta Hämähäkki ilmoittaa, että "Konstilla ne ämmätkin koinitaan".
Tämä ansaitsisi oman ketjun. Vieläkö se joku hooligan elää vai oletko hänen uusi inkarnaationsa? Täyttä rautaista dadaa. Tähän ei moni pysty, koittakaapa, ihan tosissaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös