(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

• 210 553
  • 5 936
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hyvän päivän maantietovisan kärkinelikko vaikuttaa aika selvältä:
redpecka
Kauko Viisas
heketsu88
Unkka

Tällä hetkellä olen kiinni suorassa pudotuspelipaikassa, mutta joka päivä on tehtävä tätä pyyteetöntä, sillä takana niskaan hengittää useita nälkäisiä matkustajia.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Hyvän päivän maantietovisan kärkinelikko vaikuttaa aika selvältä:
redpecka
Kauko Viisas
heketsu88
Unkka

Tällä hetkellä olen kiinni suorassa pudotuspelipaikassa, mutta joka päivä on tehtävä tätä pyyteetöntä, sillä takana niskaan hengittää useita nälkäisiä matkustajia.

Nyt on tainut käydä pikkainen kömmähdys, kun redpecka on kärkinelikossa? Kauko Viisaan lisäksi Steril ja Cujo#31 ovat kärkikolmikossa ja minä ja Unkka taistellaan tällä hetkellä nelospaikasta.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nyt on tainut käydä pikkainen kömmähdys, kun redpecka on kärkinelikossa? Kauko Viisaan lisäksi Steril ja Cujo#31 ovat kärkikolmikossa ja minä ja Unkka taistellaan tällä hetkellä nelospaikasta.

Ehei, tarkoitin tärkeintä, eli pyyteetöntä sisällöntuottamista. Väitän, että kärkinelikon sijoitussuhteet eivät enää tämän risteilyn puitteissa muutu.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Vasen Uzbekistan

Ja myöhässä....

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hirmuinen taistelu top4-sijoituksesta menossa! Tässähän voi käydä niin, että kun @heketsu88 kanssa tapellaan, niin @CuJo#31 tulee selkä edellä vastaan...

Tämäniltaisen visan perusteella hyvin todennäköinen skenaario. Ei näköjään nopeus riitä tosipaikan tullen. Oli jo sen verran suuri ero parhaimmillaan seuraavaan, että tässä vedetty jo vähän takki auki.

Nyt työrukkaset vaan nöyrästi kouraan.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niinpä. Nelonenhan pelaa vitosta vastaan eli saatatte olla heti vastakkain, mutta kumpi saa kotiedun?

Onko muuten kotietu sitä, että saa x määrän aikaa ennen vastustajaa vastata kysymykseen?

Vai miten tämä toimii?

Ja miten toimivat säälipleijarit?

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Onko arviota milloin pleijarit alkaa? Ehtisköhän vielä käydä korkean paikan leirillä ja vetää kunnon tyhjennysharjoitukset? Karttapalloa olen pompotellut sisätiloissa viimepäivät, kun pakkasen takia ei ole päässyt hiihtämään. Ajattelin hankkia myös 2000 palan maailmankartta palapelin.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tervehdys!
Siirrän nuo piilosanajutut omaan ketjuun Kaukoviisastelua - piilosanoja ja sanapiiloja häiritsemästä tätä visailua, kun se on saavuttamassa huippunsa - poffit tulossa.
Kaikki kiinnostuneet tulkootte tutustumaan.

Samalla poistun kakkoskannelta ja saatuani kyydin helikopterilla omalle pikku autiosaarelleni, keskityn enemmän näihin omiin harrastuksiini. Toki helikopteriavusteisesti osallistun ainakin pleijareihin mahdollisuuksieni mukaan.

Hauskaa risteilyä! Koskaan ette tiedä milloin ilmestyn paikalle.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko jotain aikatauluongelmia?
Ehkä puolessa välissä mennään?
Ei mitään aikataulullisia.
  • taisteluväsymystä - ei vanhemmalla pelurilla tahdo jäädä tarpeeksi palautumisaikaa
  • runkkis on olettamaani pidempi - pitää säästellä ja treenatakin
  • seuranta on päällä, mutta saattaa jäädä aktiivisuus vähemmälle, jotta palautumiselle ja reeneillä jäisi aikaa enemmän - kun nyt tuo poffipaikka näyttää jo melko selvältä

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sunnuntain ystävänpäivähömppään ainakin mukaan, eiks?
Eiköhän - ehkä ennemminkin.
Älä tuo palatessasi mukanasi koronaa!
Pahus, tuumailin tuollaisen oivallisen koronapelin tuoda. Toisi mukanaan nostalgisia muistoja männävuosilta, mutta jos ei niin ei sitten. Ei sitten Coronaolutkaan maistu - toki en tiedä saako sitä alkoholittomana.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on kyseessä Suomen järvet Top50...
1. Jumala is back
2. Frangenin vesialue
3. Pistoase Suomi
4. Luonnonpuisto megavuosi
5. Enemmän kuin liikevastus
6. Nikkeli Marja

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oikea Seychellit

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Nyt tuli itseltäni paras suoritus koko visan aikana. Suorastaan venymiskykyä tiukassa paikassa. Olin klo 18 työntämässä ostoskärryjä akalle Halpa-Hallissa. Sekunnin vilkaisu kännykkään, kun kuului jo huuto: ”Älä aina räplää sitä kännykkää! Nyt tänne ja heti!” Ehdin heittää lonkalta Libyan, ja oikein meni. Ei pääse @heketsu88 karkuun.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kiitoksia kaikille vastanneille... Näitä minun juttuni ei kai tarvitse selittää kun @Patarouva selvitti kaiken, @redpecka oli hyvin jäljillä ja @Virveliä kainaloon tiesi sen minkä tiesi.

Nyt tulee kahdeksikko nähtävyyksistä Suomessa. Ottakaa koppia jos huvittaa...
1. Valden ompelutarvike
2. Virran sotilaallinen suojarakenne
3. Palvontapaikan torimainen palvontapaikka
4. Määrämuotoinen sitoumus + Macao
5. Meidän lintu
6 Veden emäntä
7. Au veden äärellä
8. Jalkine maksu valtiolle

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy