(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 196 504
  • 7 951

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
oikea Nauru
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
STERIL!:(
 

redpecka

Jäsen
VAs. Iso-britannia ja oik. Vatikaanivalti
Näillä mentiin, puol pinnaa sinne kärkikahinoihin kummallekin.

49 kierroksen jälkeinen sarjatilanne:

Kauko Viisas 10,5p
Steril 9,5p
CuJo#31 5,2p
Via Dolorosa 3,2p
Virveliä kainaloon 2,6p
Tadu 2p
- - - - -
heketsu88 1,6p
Unkka 1,5p
kyykäärme 1,5p
Jyväsjemmari 1p + Tonttulakki + Sädetikku
- - - - -
Vesuri 1p
Everton 1p
Hiltsu04 1p
Hols Nilgerssön 1p
Rekka Pinne 1p

Tshekki77 1p
Poulu Jukki 1p
Turha Kaukalo 1p
Ishmael 1p
 

Liitteet

  • 49 - Brit-Nauru.png
    49 - Brit-Nauru.png
    146,6 KB · kertaa luettu: 28

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Paska visa, kun kärkimiehet kahmii vaan pisteitä!
 

redpecka

Jäsen
Siis onko tuo oikeanpuoleinen valtio tuo, missä on tekstiä? Ihan vaan selväntääkseni itselleni tätä kyselen.
Kyllä. Näin mennään kun kyseessä on joku niin snadi kärpäsenpaska, että karttapalvelu antaa vain laatikkomuotoja. Tämmöinen on ollut parit kerrat aikaisemminkin, esim Vatikaanin kohdalla. Andorra taas oli tällä viikolla selvästi tunnistettavissa ja silloin mentiin tietenkin perinteisellä tyylillä.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kyllä. Näin mennään kun kyseessä on joku niin snadi kärpäsenpaska, että karttapalvelu antaa vain laatikkomuotoja. Tämmöinen on ollut parit kerrat aikaisemminkin, esim Vatikaanin kohdalla. Andorra taas oli tällä viikolla selvästi tunnistettavissa ja silloin mentiin tietenkin perinteisellä tyylillä.
Tuo oli hyvä tarkennus. Ei kannata siis noissa yhtään isompaa maata veikkailla.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Scoraajat scoraa! Ilmaistaankohan se näin vai onko vanhentunutta tietoa?

(No, katsoin urbaanisanakirjasta mitä siellä asiasta sanotaan, punastuin enkä tässä yhteydessä tarkoittanut Urbaanisanakirjan antamia vastauksia, joskin ei se poissuljettua ole. Älkää kuitenkaan sotkeko scooraamiseen)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Voisiko minulle laittaa sarjataulukkoon vaikka 12 pistettä? On inhottavaa, lokeroivaa ja arvottavaa, että visa pidetään aina, kun en pysty osallistumaan. En ole muutenkaan tottunut elämässäni vastoinkäymisiin, ja identifioidun transmieheksi, vaikka olen syntynyt cis-mieheksi. Kutsukaa minua he/him, myös hän ja se passaa. Äitini laittoi minulle aina eväät Tupperware-astiaan. En tykkää enää maksalaatikosta, koska kerran oli rusinoita äitin tuomassa maksalaatikossa. Siksi olen laihtunut 44 kiloa.

Mikä valtio: viiletin autosella osapuilleen länsinaapurissa alkupätkän väylää pitkin.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voisiko minulle laittaa sarjataulukkoon vaikka 12 pistettä? On inhottavaa, lokeroivaa ja arvottavaa, että visa pidetään aina, kun en pysty osallistumaan. En ole muutenkaan tottunut elämässäni vastoinkäymisiin, ja identifioidun transmieheksi, vaikka olen syntynyt cis-mieheksi. Kutsukaa minua he/him, myös hän ja se passaa. Äitini laittoi minulle aina eväät Tupperware-astiaan. En tykkää enää maksalaatikosta, koska kerran oli rusinoita äitin tuomassa maksalaatikossa. Siksi olen laihtunut 44 kiloa.
Hyvä se, ymmärrän suurta tuskaasi ja vastoinkäymisiäsi. Noudatan kuitenkin tiukkaa tasa-arvoisuutta kisassa (#Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus). Voisin jakaa IS-pisteitä, mutta koska niillä ei ole tässä kisassa merkitystä, vaan oikeilla vastauksilla ja yrittämisellä, en niin tee.

Jossain toisessa ympäristössä, ehkä jopa kisassa, noilla IS-pisteillä saattaisi pärjätä melko hyvin. Minä en niihin osallistu, koska mahdollisuuteni pärjätä olisivat olemattomat.

P.S. Maksalaatikko on paskaa.
 

redpecka

Jäsen
Voisiko minulle laittaa sarjataulukkoon vaikka 12 pistettä? On inhottavaa, lokeroivaa ja arvottavaa, että visa pidetään aina, kun en pysty osallistumaan. En ole muutenkaan tottunut elämässäni vastoinkäymisiin, ja identifioidun transmieheksi, vaikka olen syntynyt cis-mieheksi. Kutsukaa minua he/him, myös hän ja se passaa. Äitini laittoi minulle aina eväät Tupperware-astiaan. En tykkää enää maksalaatikosta, koska kerran oli rusinoita äitin tuomassa maksalaatikossa. Siksi olen laihtunut 44 kiloa.
Piti ihan kattoa mikä kettu on Cissu. Okei. Siinä olisi muuten hyvä nimimerkki jollekin: @CISlapsi.

Mietin tuota valtiota vielä.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
PÄIVÄ 3

Hurrrrjan hauska, suuren suosion saavuttanut perinteinen #Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus


Tervetuloa kannelle 2.

Sääntöjen kertausta ja tarkennusta
Ensimmäinen oikean vastauksen antanut saa 1p
Ensimmäinen oikean selityksen (kokonainen selkeä selitys, osin oikeita, mutta vajavaisia ei huomioida) antanut saa 1p

Motivaatio- ja yrityspisteitä saa, kun ylipäätään
a) antaa vastauksen 0,1p
b) antaa selityksen 0,1p JA

käyttää viestissään turnaustunnusta #Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus

Näin pääsemme kevyessä, mutta entistä tunkkaisemmassa paskan tuoksussa päivän 3 helppoihin, kuntiin viittaaviin vihjeisiin:


  1. Kiekko-oskari nielaisi hohteen
  2. Ei kovin moni Krimillä, varsinkin kun sekaisin
  3. Musiikkia verson tavoin
Kutsuttujahan ovat mm [I]@heketsu88[/I] lta ja [I]@redpecka[/I] lta varastetut tägilistat:
[I]@Steril[/I] [I]@CuJo#31[/I] [I]@Via Dolorosa[/I] [I]@Virveliä kainaloon[/I] [I]@Tadu[/I] [I]@Unkka[/I] [I]@Jyväsjemmari[/I] [I]@Vesuri[/I] [I]@Everton[/I] [I]@Hiltsu04[/I] [I]@Hols Nilgerssön[/I] [I]@Rekka Pinne[/I] [I]@Tshekki77[/I] [I]@Poulu Jukki[/I] [I]@kyykäärme[/I] [I]@Turha Kaukalo[/I] [I]@Ishmael[/I] [I]@Iisoppi[/I] [I]@Huono pakki[/I] [I]@Denverin Munasyndi[/I] [I]@Jykke1978[/I] [I]@Via Dolorosa[/I] [I]@Steril[/I] [I]@Unkka[/I]

Olen havainnut liikkeellä väärennöksiä turnaustunnuksesta #Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus joten katsokaa nyt mitä kopioitte – alkuperäistä vai väärennöstä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
#Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus

On muuten ihan vitun paska visa. Visan pitäjä on katkera, kun ei ymmärrä antamiani oikeita vastauksia. No, ei voi lusikalla pyytää kun on haarukalla annettu.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Joku mulkku varmaan tulee taas sekunnissa kertomaan "oikeat" vastaukset sillä välin, kun tarkasti artikuloin OIKEITA VASTAUKSIA.

#Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On muuten ihan vitun paska visa. Visan pitäjä on katkera, kun ei ymmärrä antamiani oikeita vastauksia. No, ei voi lusikalla pyytää kun on haarukalla annettu.

Paskuuteen on vain yksi tie - olla vielä paskempi kuin toinen. So simple.
Alan lähestyä paskuuden syvintä olemusta: paska visa ja vielä paskemmat osallistujat.
Visaa pitäisi vielä paskentaa, mutta kuinka sen teen
Kysyy epätietoinen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös