VAs. Iso-britannia ja oik. Vatikaanivalti
Näillä mentiin, puol pinnaa sinne kärkikahinoihin kummallekin.Nauru
Armeijatermein, kärki määrää!Paska visa, kun kärkimiehet kahmii vaan pisteitä!
Kyllä. Näin mennään kun kyseessä on joku niin snadi kärpäsenpaska, että karttapalvelu antaa vain laatikkomuotoja. Tämmöinen on ollut parit kerrat aikaisemminkin, esim Vatikaanin kohdalla. Andorra taas oli tällä viikolla selvästi tunnistettavissa ja silloin mentiin tietenkin perinteisellä tyylillä.Siis onko tuo oikeanpuoleinen valtio tuo, missä on tekstiä? Ihan vaan selväntääkseni itselleni tätä kyselen.
Tuo oli hyvä tarkennus. Ei kannata siis noissa yhtään isompaa maata veikkailla.Kyllä. Näin mennään kun kyseessä on joku niin snadi kärpäsenpaska, että karttapalvelu antaa vain laatikkomuotoja. Tämmöinen on ollut parit kerrat aikaisemminkin, esim Vatikaanin kohdalla. Andorra taas oli tällä viikolla selvästi tunnistettavissa ja silloin mentiin tietenkin perinteisellä tyylillä.
Et antanut minulle muuta mahdollisuutta.Yritin taktisesti saavuttaa turvallisen 1,5p johdon @Steril iin, mutta niinpä hänkin aktivoitui ja ero säilyi pisteessä.
Paskan hyvä visa.
Nooh... Katso tuosta miten mentiin Valkkarin kanssa, aina voi olla jotain pirullista ylläriä:Tuo oli hyvä tarkennus. Ei kannata siis noissa yhtään isompaa maata veikkailla.
Hyvä se, ymmärrän suurta tuskaasi ja vastoinkäymisiäsi. Noudatan kuitenkin tiukkaa tasa-arvoisuutta kisassa (#Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus). Voisin jakaa IS-pisteitä, mutta koska niillä ei ole tässä kisassa merkitystä, vaan oikeilla vastauksilla ja yrittämisellä, en niin tee.Voisiko minulle laittaa sarjataulukkoon vaikka 12 pistettä? On inhottavaa, lokeroivaa ja arvottavaa, että visa pidetään aina, kun en pysty osallistumaan. En ole muutenkaan tottunut elämässäni vastoinkäymisiin, ja identifioidun transmieheksi, vaikka olen syntynyt cis-mieheksi. Kutsukaa minua he/him, myös hän ja se passaa. Äitini laittoi minulle aina eväät Tupperware-astiaan. En tykkää enää maksalaatikosta, koska kerran oli rusinoita äitin tuomassa maksalaatikossa. Siksi olen laihtunut 44 kiloa.
Piti ihan kattoa mikä kettu on Cissu. Okei. Siinä olisi muuten hyvä nimimerkki jollekin: @CISlapsi.Voisiko minulle laittaa sarjataulukkoon vaikka 12 pistettä? On inhottavaa, lokeroivaa ja arvottavaa, että visa pidetään aina, kun en pysty osallistumaan. En ole muutenkaan tottunut elämässäni vastoinkäymisiin, ja identifioidun transmieheksi, vaikka olen syntynyt cis-mieheksi. Kutsukaa minua he/him, myös hän ja se passaa. Äitini laittoi minulle aina eväät Tupperware-astiaan. En tykkää enää maksalaatikosta, koska kerran oli rusinoita äitin tuomassa maksalaatikossa. Siksi olen laihtunut 44 kiloa.
Vastaushan on St. Kitts & Nevis. Selitys on tyystin toinen juttu.Mikä valtio: viiletin autosella osapuilleen länsinaapurissa alkupätkän väylää pitkin.
Mikä valtio: viiletin autosella osapuilleen länsinaapurissa alkupätkän väylää pitkin.
On muuten ihan vitun paska visa. Visan pitäjä on katkera, kun ei ymmärrä antamiani oikeita vastauksia. No, ei voi lusikalla pyytää kun on haarukalla annettu.