Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Kuinkahan tämän asettelisin."Leija tippui kello viiden teehen ja sulautui"
Tämä oli siis vihje kun haettiin kuntia/kaupunkeja.
En ole ylpeä ja olen sori. Mutta jotenkin: kite+tee
"kello viiden tee" viittaa englantiin, kite on englanniksi leija, tee on.. oho, se ei olekaan sama sekä englanniksi että suomeksi...
No, se tästä. Jään mielenkiinnolla odottelemaan kun @Kauko Viisas saa jutun pystyyn. Tuskin tajuan mitään niistä, mutta onhan meillä pientä vajetta jos @heketsu88 sai sen headcityvisan päätökseensä. Ja kaikki tietää, että vuoden päästä toi Viking Glory vie kaikki meidän henkil¨kunnan että asiakkaat.
Älä ymmärrä väärin, mutta tuo vihje ei toiminut (ainakaan minulle), koska minun logiikkani toimii eri tavoin:
Jos lähtökohta on leija = 'kite' (kello viiden tee viittaa englantiin - ok) se tarvitsee lisäkseen jonkin selityksen loppu-eelle.
Sulautui viittaa siihen että leija=kite menee jonkin sisään eli oletan, että leija/kite sisältyy johonkin, sitä edeltää ja seuraa jotain. Sulautua voi jopa merkitä, että leija/kite hajoaa (lei-maa-ja tai ki-llo-te).
"Viiden teellä tarjottiin leija pilleritön" tai jotain sinne päin.
Tämä on niin hauska ja samalla turhauttava laji, juurikin, koska nuppi toimii eri ihmisillä niin eri tavoin.
Katsotaan kuinka #Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus etenee ja saa tuulta siipien alle. Kova kisa menossa prime timesta - ehkä kovempi kuin itse #Superpaskakuntapiilosanavisakisaturnaus ksessa.
@redpecka risteilyisäntänä ja @heketsu88 konemestarina, kohteet kunnossa, viihdettä tarjolla lähes joka kannella - ei mitään hätää.