Viinalla ne tappiot on ennenkin kuitattu.Meinasin hetken että pyydän videotarkistusta, koska maan nimi ei ole Equador, mutta koitan olla parempi huono häviäjä ja myönnän tappioni.
Viinalla ehkä tuo kirjoitusvirhekin selittyy kenties :DViinalla ne tappiot on ennenkin kuitattu.
Saivartelijoita riittää ja kun ne ottaa kuppia niin ne humaltuu, keksii jonkun paikallisen Helvetia-nimityksen valtiolle ja rupee rähisee että mää tiesin!
Huomenna aattona kun otan vettä vahvempaa, harkitsen vakavasti Equadorin siis Ecuadorin uudelleennimeämistä. Sitten jos sama maa tulee uudestaan, vain minä tiedän oikean vastauksen.Saat asettaa itsellesi tällaisia rajoituksia jos haluat.
Saivartelijoita riittää ja kun ne ottaa kuppia niin ne humaltuu, keksii jonkun paikallisen Helvetia-nimityksen valtiolle ja rupee rähisee että mää tiesin!
Onneksi tuomaristossa ollaan aina yksi promille edellä ja päätökset voidaan tehdä mielivaltaisesti. Ainoastaan modet voi asettaa paatin karanteeniin joksikin aikaan.
Se on hyvä vastata etukäteen, kun etukäteen annettuja ääniä ei lasketa (jos olen oikein ymmärtänyt). Mutta pääsepähän ainakin vastaamaan. Minä vastaan Nuubia.Unohdan taas visan illalla, joten vastaan jo nyt: Ruotsi.
Paska visa sitten, jos ei ennakkoääniä lasketa.Se on hyvä vastata etukäteen, kun etukäteen annettuja ääniä ei lasketa (jos olen oikein ymmärtänyt). Mutta pääsepähän ainakin vastaamaan. Minä vastaan Nuubia.