Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Amazon oli loistava vastaus, @kamik miksi poistit sen?
Amazonhan on osavaltio eikä suinkaan valtio.
Enhän minä nyt sitä oikeana vastauksena pitänyt, mutta se oli niin hupsu, että hymyilin ääneen sille.Amazonhan on osavaltio eikä suinkaan valtio.
Täysin ymmärrettävää, vastaus oli mielestäni huomattavasti joktap parempi kuin Mongolia. Tää on kyllä paska visa.Ööh, sori. Tulin just pihalta ja nakit on jäässä. Piti muokata, mutta poistui koko viesti. En tiennyt, että haetaan vain valtioita. Amazonjoki mulle ensimmäisenä tuli mieleen, mutta sekin meni pieleen.
Liettuan pääkaupunkihan se on, joten vastaan Liettua.Viina!
Inhottavaa jos jonnet alkaa jonkun tämmösen pelin takia päntätä maantietoa vapaa-ajallaan ihan oikeesti.
Kyllä vain, ite kerkesin vaan ajatella onko nyt valtion pohjois- vai etäläraja tai rannikko kyseessä ja sieltä jo oikea vastaus paukutettiin tulemaan.Hyvä jälkipointti tämä mitä en tullut ajatelleeksikaan, sillä voihan jostain valtion rakentelusta syntyä alkumetreillä sen naapurivaltio. Riskejä pitänee ottaa. Ja miksi ei ottaisi kun väärästä arvauksesta ei tule miinuspisteitä.
Nyt porukat takasin diskoon tai johonkin, tää pupi aukee huomenna taas klo 18.
Sinänsä @Uleåborgir -tyyliset kisat olisi mielenkiintoisia, yhdistäisi vähän historiaa ja muinaisia valtakunnanrajoja ja heimomeininkejä.
On kyllä. Itsekin olen vain kerran ehtinyt paikalle oikeaan aikaan ja yllättäen vastasin oikein.Luin että homomeininkejä.
On kyllä paskaakin paskempi visa. Nytkään ei ole avoimena yhtään kysymystä, johon tietäisin vastauksen kun ekaa kertaa tänään tänne ehdin.
Jaahans, jaahans. Se on siis alettava taas juomaan viinaa.Kohta mennään taas kannella seitsemän.
Kiitos osallistumisesta. Tervetuloa huomenna uudelleen, sama aika, sama paikka.
Onpas paska visa.
Nyt on kaikki vissiin niin kännissä ettei hahmota vaikka tuo lukisi tuossa.