Tapani mukaan myöhässä tulee tämäkin Hyvän Joulun toivotus. Mulla on takana aikas täysipainoinen Aatto-ilta. Äidin ja pikkubroidin kanssa perhejoulua. Kahden rakkaimpani läsnä-ollessa perinteisesti Joulupukkina neitiseuran äidin luona. Juoppokuskina kavereille ja lopuksi itse päihtymässä hyvässä seurassa sauna-illassa tai oikeastaan yössä...
Hyvää Joulua teille kaikille rakkaille Jatkoaikalaisille, joiden juttuja on joka päivä ilo lukea ja satunnaisesti myös kommentoida.
Erityisesti mieleeni tulevat ainakin Muaddib (keep up the good work,Mikko Alatalo will award you), ÄTPPOMK:n ja pilluminaatin kantavat voimat JHag,Preda Ja Senior, jotka päivä päivältä enenemissä määrin kaivavat sisäisen Hifk:iläiseni esille.Varjo, meidän oma metafyysikkomme, joka aina muistat kertoa totuudet niin 68:lle kuin 78:llekin. Kanssatapparalaiseni, jotka aina muistatte kahvaan tarttua.PeteX(onnea businekselle myös tulevana vuonna) ja Hull16 & co. ,jotka muistutatte minua siitä, että pitkän linjan Narrifanit ovat ansainneet nauttia joukkueen menestyksestä.
Sekä ennen kaikkea Flo ja muut Jatkoajan kantavat voimat, joita ilman tämäkään viesti ei olisi mahdollinen. Pitäkäähän hiekkalaatikkoamme yllä jatkossakin.
Ja lopuksi hyvää joulua myös teille Futisforumin kynäniekoille, jotka niin haluaisitte liityä tänne seuraamme. Tai kuten itse sanoisitte:
"UUH, se kovenee... tai oikeastaan oli jo valmiiksi kovempi kuin teillä ikinä...
Rauhaa ja rakkautta kaikille tasapuolisesti toivoen:
-Buddy