HYVÄÄ JOULUA! -ketju

  • 74 862
  • 996
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Täällä ollaan juuri siirtymässä joulupöytään nauttimaan juhlan antimista. Hyvää Joulua 2021 koko jatkiksen väki!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Laskin tuossa, että kahdenkymmenen viime vuoden aikana olen pukkeillut kahta vajaa joka vuosi. Yleensä kavereilla, mutta myös monissa muissa perheissä. Keskiarvolla 10 per aatto, landella kun siirtymisajat ovat aika suuria välillä. Tuntimäärä tähän kaikkeen on aivan älytön rahalliseen korvaukseen nähden. Ja se mitä minä tai oma perhe on siinä menettänyt. Tavallaan jopa harmitti, mutta aika monen perheen onnen olen nähnyt hyvin intiimisti, monille jopa täysin anonyymina. Myöskin monien kavereiden lasten kasvun pelkäävästä esikoisesta siihen silmää vinkkaavaan, aikuisten läppiä tajuavaan teiniin, nykyään baarissa bissen tarjoavaan nuoreen aikuiseen. Jokunen autoremppakin on esim. kuitattu ihan vaan ilmaiseksi vartin näyttäytymällä ja shown vetämällä.

Muistan kun joku "asiakas" aattona kymmenisen vuotta sitten ihmetteli miksi vieläkin heitin keikkaa samalla hinnalla, saisit enemmän fyrkkaa, moninkertaisesti jopa. Mulle joulu on jotain ihan muuta kuin nyhtämistä. On ne kaverit meilläkin käynyt iloa ja kaikenmoisia taitoja mitä en itse osaa jakamassa, joita on vaikeampi rahassa mitata. Silti lopetan heti kun ei enää kyselyjä tule. Jopa toivon, että tämä korona-aika ne mun osalta lopettaisi, vähenivät kyllä. Kannustan kaikesta huolimatta vahvasti kaikkia vähänkään supliikkeja heppuja hommaan, kunhan siitä saa rahan lisäksi sen lasten riemun irti. Muuten se homma jää yhden joulun mittaiseksi.

Onnellista joulua kaikille!
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Hyvää ja rauhallista joulua kaikille kanssapalstalaisille!
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Hyvää ja rauhallista joulua kaikille palstan jäsenille!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kohta syödään jouluateriat ja myöhemmin availlaan lahjat. Hyvää Joulua kaikille!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Hyvää joulua kaikille minunkin puolestani! Juuri sain koottua lasten lahjat yhteen piilopaikkaan ympäri taloa hajautetuista kätköistä. Toivotavasti muksut eivät löydä niitä ennen aikojaan. Nyt pari olutta ja unille.


 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Hyvää ja rauhallista joulua kaikille palstalaisille joukkuekannasta ja poliittisesta vakaumuksesta riippumatta. Toivottavasti mahdollisimman monella on Suomessa valkoinen joulu!

Itse kekkuloin kotona vajaassa 20 asteessa ja palmujen huojuessa. Ehkä mäkin huojun sitten huomenna. Pistin aiemmin jokusen suomalaisen joululaulun soimaan ja mietin lapsuuden jouluja, mutta biisit menivät sen verran ankeiksi, että vaihdoin vanhaan jazziin. Kaikki vielä elävien kirjoissa ovat lähisukulaiset ovat meren takana, niin pyörittelen lähinnä peukaloita, syön mitä huvittaa ja katselen vanhoja klassikkoleffoja.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mukavaa joulunaikaa kaikille!
Iisoppi-tonttu toivottelee pukkeineen... ;-)
 

Liitteet

  • IMG_20231224_093350_HDR~2.jpg
    IMG_20231224_093350_HDR~2.jpg
    909,4 KB · kertaa luettu: 31

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Hyvää ja rauhallista Joulua tasapuolisesti kaikille palstan jäsenille, oli pelipaidan tai aatteen väri mikä tahansa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toki tahdon antaa erityisen toivotuksen veljelle @aurora borealis tiedätte kyllä miksi I assume !
Kiitos komplimentista!! Se lämmittää, etenkin kun se tulee kaltaiseltasi legendaariselta kirjoittajalta, voittajalta ja ainakin omissa papereissani myös muutenkin hyvältä tyypiltä -take my word!! Erityistoivotukset täältäkin sinne päin!!

Itsekin toivotan hyvää joulua palstan kirjoittajille, lukijoille ja henkilökunnalle! Erityisesti mielessäni on kuitenkin veli @Frankie perheineen, jonka luin eilen IFK-osiossa vieraillessani saaneen perheenlisäystä reilu viikko sitten. Valtavasti onnea, tsemppiä yövalvomisiin ja vaikka tällä hetkellä ei ehkä siltä tunnukaan, niin kyllä se siitä! Ehkä nämä meidän kannattamamme seuratkin vielä joskus tulevaisuudessa jotain voittavat, aika näyttää.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kiitos komplimentista!! Se lämmittää, etenkin kun se tulee kaltaiseltasi legendaariselta kirjoittajalta, voittajalta ja ainakin omissa papereissani myös muutenkin hyvältä tyypiltä -take my word!! Erityistoivotukset täältäkin sinne päin!!

Itsekin toivotan hyvää joulua palstan kirjoittajille, lukijoille ja henkilökunnalle! Erityisesti mielessäni on kuitenkin veli @Frankie perheineen, jonka luin eilen IFK-osiossa vieraillessani saaneen perheenlisäystä reilu viikko sitten. Valtavasti onnea, tsemppiä yövalvomisiin ja vaikka tällä hetkellä ei ehkä siltä tunnukaan, niin kyllä se siitä! Ehkä nämä meidän kannattamamme seuratkin vielä joskus tulevaisuudessa jotain voittavat, aika näyttää.
Chapeau ja kiitos suuresti komplimentista!! Se lämmittää erityisesti sinun!! Lion #79 tapaan esitin oman näkemykseni uudesta tulokkaasta (tyttö) perheessämme reilun 3 vuoden expertiisillä esikoisesta (poika)!! Simple as that!! Vauhtia on kuin Monzassa myös täällä!! Jäämme yhdessä odottamaan kannattamamme seurojen unisuuden loppumista, yake my word!! Hyvää joulua @aurora borealis , muut ykkösketjulaiset sekä metsänlaidan asukit!! Br, F
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Terveiset myös Raatihuoneen edustalta:

Jouluaatto Turun Kuusamakujalla!! Aamukahvi, päivän TS ja kohta kojti jourauhaa Turun Keslustaan raatihuoneen esustalle!! Hyvää- Jiulua Teille kaikille ; Ntr. Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: www.eurotam.com
Simply Great sanon minä!! Niin se vaan menee!! Br, F
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös