Huono pakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Ketterä
Hyvää ja rauhallista joulua kaikille Jatkoajan keskustelupalstalle kirjoittaville.
Siitä muuten ei ole edes vuotta, kun kateellisena kuin ilman käyttäjää Jatkoaikaa. Tänne liittymisen jälkeen muun muassa olen päässyt yliopistoon, ylentynyt työpaikallani, muijia riittää joka sormelle, lisäksi joku FASlapsi soittelee kokoajan jostain mensasta ja kyselee, että koska liityn siihen. Lisäksi massia on aivan saatanasti. Mulla on upouusi Mersu naapurilla vanha Nissani. Enhän mä sillä Mersulla ajele, mutta piru vie se on hienompi kuin naapurin.Vitun hyvää joulua kaikille palstalaisille ja ei-palstalaisille, jotka kateellisina luette meidän palstalaisten älykkäitä joskin tunteellisia viestejä!
Täällä on nyt kaikki valmista suureen juhlaan. Vielä tänään 8 tunnin työpäivä ja sitten se joulun vietto voi alkaa.
Lahjat on hankittu, leivonnaiset tehty, minun osuuteni joulun ruoista valmiina ja oma kämppäkin siivottu vaikken täällä joulua vietäkään. Eilen tuli oikein tyhjä fiilis kun sain kaiken valmiiksi, tähänkö se loppui? Heh, hyvä minä tästähän se kaikki vasta alkaa!
Oikein hyvää Joulua kaikille! Olkoot se taas onnellinen ja rauhallinen.