Morrow10 kirjoitti:Hirsovits, ensi vuoden valmentaja Tolvanen... Molemmat hyviä syitä ranteiden viiltämiseen.
Minä toivon että Kim Hirscovits ei tule koskaan pukemaan HPK-paitaa päälleen. Ei koskaan.
Niin no, kyllähän Mäkkäri olisi justiinsa se mitä tässä kaivattaisiin. Viime kausi jo näytti että Mäkiaholla on vielä sanansa sanottavana näissä hommissa. Kerho on tuttu ja täällä ne onnistumiset ovat tulleet ennenkin.Daemon kirjoitti:Kuuleman mukaan muuan T. Mäkiaho olisi mielellään vaihtamassa maisemaa. Vähäinen peliaika alemmissa ketjuissa mukuloiden kanssa ei ilmeisesti miellytä. Hyökkäyksestä puuttuu jotain, mutta Mäkiahoko? Ei perhana olis kyllä väärinkään.
Daemon kirjoitti:Hyökkäyksestä puuttuu jotain, mutta Mäkiahoko?
Mahtuu, mutta pitää saada myös kunnon maalintekijä. Jos nämä ovat toisensa poissulkevat tekijät niin sitten kiitos ei. Väisänen on kylläkin nähty, joten siinäpä avautuisi sopiva paikka Mäkkärille.Daemon kirjoitti:Kuuleman mukaan muuan T. Mäkiaho olisi mielellään vaihtamassa maisemaa. Vähäinen peliaika alemmissa ketjuissa mukuloiden kanssa ei ilmeisesti miellytä. Hyökkäyksestä puuttuu jotain, mutta Mäkiahoko? Ei perhana olis kyllä väärinkään.
Mäkiaho pystyy iskemään maalejakin, kunhan sellainen rooli hänelle vaan annetaan. Miksi se Väisänen nyt sitten on nähty? Eikös se ollut Laine joka piti ulostaa?Master God kirjoitti:Mahtuu, mutta pitää saada myös kunnon maalintekijä. Jos nämä ovat toisensa poissulkevat tekijät niin sitten kiitos ei. Väisänen on kylläkin nähty, joten siinäpä avautuisi sopiva paikka Mäkkärille.
Tosin jos Astashenkon tilalle saataisiin joku strbak, niin sitten voin hyväksyä senkin että hyökkäyksen osalta mennään ilman lisäulkomaalaisia.
Tai enhän minä itse asiassa jääkiekosta mitään ymmärrä.
Laine on selkeästi tulosten perusteella piristynyt, vai johtuuko vain ketjukavereiden muuttumisesta? En tarkoittanut sitä, että Väisänen johonkin kokonaan ulostettaisiin, mutta kannattaisi kuitenkin Laine pitää joukkueessa niin kauan kuin kulkee.Rontti kirjoitti:Mäkiaho pystyy iskemään maalejakin, kunhan sellainen rooli hänelle vaan annetaan. Miksi se Väisänen nyt sitten on nähty? Eikös se ollut Laine joka piti ulostaa?
Daemon kirjoitti:Kuuleman mukaan muuan T. Mäkiaho olisi mielellään vaihtamassa maisemaa. Vähäinen peliaika alemmissa ketjuissa mukuloiden kanssa ei ilmeisesti miellytä. Hyökkäyksestä puuttuu jotain, mutta Mäkiahoko? Ei perhana olis kyllä väärinkään.
Desperaado kirjoitti:Kerho voisi ottaa tämän try-outilla pelicansissa olleen bosingoren try-outille ennen kun maasta katoaa, veikkaan että painaisi aika hyviä tehoja. Miestähän on verrattuna nuorena Lemieuxiin.
Elton kirjoitti:Tämän täytyy olla hämeenlinnalaista sarkasmia!
Itsenihän verrattiin pienenä myös Lemieuxiin kun hänen nimi selässä pihapellejä pelailin, sittemmin olen kuullut vertailuja hieman harvemmin!
Ilmeisesti Lemieux'n eduksi.Desperaado kirjoitti:Miestähän on verrattuna nuorena Lemieuxiin.