Hyökkäyksestä puuttuu jotain, mutta mitä?

  • 100 265
  • 575

M10

Jäsen
Hirsovits, ensi vuoden valmentaja Tolvanen... Molemmat hyviä syitä ranteiden viiltämiseen.

Minä toivon että Kim Hirscovits ei tule koskaan pukemaan HPK-paitaa päälleen. Ei koskaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Morrow10 kirjoitti:
Hirsovits, ensi vuoden valmentaja Tolvanen... Molemmat hyviä syitä ranteiden viiltämiseen.

Minä toivon että Kim Hirscovits ei tule koskaan pukemaan HPK-paitaa päälleen. Ei koskaan.


Onneksi tässä nyt mennään hyvin pitkälle huhu asteella.

Tuo Tolvasen tulo olisi mielestäni täydellinen katastrofi.(Onkohan Jalonen mahdollisesti lähtiessään viemässä Lehkosen mukanaan?)

Hirsosta niin väliä, kunhan se ei ole viimeinen hyökkääjä, joka meille tälle kaudelle on tulossa. Hyökkäys kaipaisi ehdottomasti myös VAHVISTUKSEN eli ihanne sille vahvistuksen paikalle olisi pelaaja tyyliin Hannes Hyvönen.

Ennenkaikkea hyökkäys kaipaa isoa romuluista pelaajaa, joka survoo kiekot maaliin ja tarvittaessa vastustajaa pataan.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Hiukan ristiriitaisin tuntein suhtaudun tähän huhuun. Hirso ei nyt ole vain ihan sitä, mitä Kerho tällä hetkellä eniten kaipaa. Mutta jos sitä balastikia ei ole saatavilla, ei tämäkään huono hankinta olisi. Mutta miksi sentteri? Ilmeisesti Hirsoa voi käyttää myös laidassa, muuten tässä ei ole kovin paljon järkeä. Ykköseen ja kakkoseen ei mahdu. Kolmosenkin paikka on aika tukevasti Keikalla. Sitten on vielä Loikas ja Wirtanen, joista Wirtanen itseoikeutetusti nelosen keskellä ja Loikas stunttailee laidassa.

Kenen paikalle Hirsoa siis kaavaillaan? Edelleen, ykkösessä ei ole tilaa, koska Lahden paikka on valmiiksi painettuna kokoonpanoissa eikä Jaskasta ole jämäminuuttien pelaajaksi. Kakkosessa on mahdollisesti Hassisen kokoinen aukko väliaikaisesti. Kolmosessa onkin jo paljon enemmän pelivaraa. Neloseen ei kannata tuollaista jannua hankkia.

Vai onko tässä isomman luokan vaihtokaupasta kyse...hmmm...? Kuka on lähtökuopissa?
 

Fakap

Jäsen
Tuskin tällä on mitään tekemistä "Balastikin" tulon / ei tulemisen kanssa. Hirso olisi ihan hyvä hankinta kolmosen laitaan. Ei toisi kyllä mitään erikoista mutta ainakin vähän leveyttä materiaaliin. Jos Hirson sopimus kattaisi ensi kaudenkin, siinä olisi taas mahdollinen "positiivinen yllättäjä".

Toivottavasti keväällä ketjut näyttäisi jotenkin tältä:

Vahvistus - Voutilainen - Louhi
Sprukts - Leino - Hassinen
Lahti - Keinänen - Hirso
Laine - Loikas - Väisänen

Eli saataisiin nelosketjuun ne miehet, jotka sinne kuuluvat. Pelipaikkansa menettäisivät ainoastaan Wirtanen ja Sailio, jotka pelaisi A-junioreissa.

edit. Niin ja Lappalainen olisi 13. hyökkääjä.
 
Viimeksi muokattu:

M10

Jäsen
Perseestähän se on, jos tämä Hirso nyt tulee ja vie pelipaikan vaikka hyvin illasta toiseen esiintyvältä Petteri Wirtaselta. Tuskin on myös mikään ilmainen äijä (esim. verrattuna Laineeseen) tuo Hirso.

Ei helvetti. Minun jakeluun ei sitten millään mahdu tuo siirto edelleenkään! Onneksi se on vielä huhun asteella.

Hankitaan mielummin yksi ns. iso kala yhdellä kerralla, kun montaa paskaa kalaa pitkin syksyä. Kerhon peli ei tuosta muutu yhtikäs mihinkään, jos tuollainen Hirsovits tulee surffaamaan Keinäsen vierelle. Meiltä löytyy yhtä hyviä ja parempiakin kolmoskentän jyriä vaikka hurumykke. Ja jos idea on laittaa Kim kahteen ekaan kenttään, niin sallikaa mun nauraa.

No, onneksi tämä todellakin on vielä huhua...
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Hirso -huhuun olen törmännyt myös minä, enkä nyt oikein tiedä että miten siihen pitäisi suhtautua. Siis Hirson mahdolliseen Kerho-pestiin.

Monastihan nämä hankinnat ovat ovat lopulta osoittautuneet napakympeiksi. Ja jos hänet Kerhoon tuodaan, niin eiköhän valmennuksella ole siinä tapauksessa selvät visiot Hirschovitsin mahdollisesta roolista joukkueessa ja siis siitä että hänen tyyppiselle pelaajalle Kerhossa käyttöä on. Tuskin tällaista kaupaa ihan muuten vaan tehdään.

Sen verran olen oppinut, että ei kannata tyrmätä ennen kuin nähdään mihin kaverista on. Siis jos yleensä tuloillaan on.
 

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Sanottakoon tähän nyt niin, että ihan sama tuleeko Hirso vai ei, kunhan ei mahdollisella tulollaan VIE SEKUNTIAKAAN peliaikaa Sailiolta ja Wirtaselta! Kai se siinä köpöttelis kun Lainekin. Tarvitaanko nyt ihan totta jotain tollasta? Vihko oliskin ollut asia erikseen...
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
IFK:ssa tavanomaiseen helsinkiläiseen tapaan ei saada yhtään mitään irti omista lahjakkuuksista. Eräs kotimaisen kiekkoilun kaikkien aikojen parhaista A-nuorten joukkueista on jo miltei kokonaan menetetty, tai olisi ellei:

1. JYP olisi pelastanut Carlo Grünnin uraa syöksykierteestä

2. Saipa olisi pelastanut Viitaluomaa jääkiekolle ja kenties vielä Vihkoa.

3. ja Kerho....

Siis, minun mielestäni meidänkin kannattaisi osallistua talkoisiin ja korjata puoli-ilmaiseksi talteen potentiaalinen 40-pinnan mies, että Fööni saa hankkia tilalle ECHL-ukkoja yms. farmin farmi jyriä. Ei kuitenkaan Sailion ja Wirtasen tilalle. Molemmat ovat paikkansa pelaavassa kokoonpanossa ansainneet.
 

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Kuuleman mukaan muuan T. Mäkiaho olisi mielellään vaihtamassa maisemaa. Vähäinen peliaika alemmissa ketjuissa mukuloiden kanssa ei ilmeisesti miellytä. Hyökkäyksestä puuttuu jotain, mutta Mäkiahoko? Ei perhana olis kyllä väärinkään.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Daemon kirjoitti:
Kuuleman mukaan muuan T. Mäkiaho olisi mielellään vaihtamassa maisemaa. Vähäinen peliaika alemmissa ketjuissa mukuloiden kanssa ei ilmeisesti miellytä. Hyökkäyksestä puuttuu jotain, mutta Mäkiahoko? Ei perhana olis kyllä väärinkään.
Niin no, kyllähän Mäkkäri olisi justiinsa se mitä tässä kaivattaisiin. Viime kausi jo näytti että Mäkiaholla on vielä sanansa sanottavana näissä hommissa. Kerho on tuttu ja täällä ne onnistumiset ovat tulleet ennenkin.

Jos on millään saatavilla niin äkkiä pahvi nokan eteen!
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Daemon kirjoitti:
Hyökkäyksestä puuttuu jotain, mutta Mäkiahoko?


Sellaista Kerhoa en ole vielä nähnytkään, johon Mäkkäri ei sopisi. Fanien suosikki, valkkujen ja seurajohdon tuttu... Itse rakastin viime kaudella ajoittain nähtyä Väisänen-Keinänen-Mäkiaho ketjua. Mikäli McIaho saapuu, voisi hieman hengähtää Kasparinkin suhteen. Sopii minulle!
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Daemon kirjoitti:
Kuuleman mukaan muuan T. Mäkiaho olisi mielellään vaihtamassa maisemaa. Vähäinen peliaika alemmissa ketjuissa mukuloiden kanssa ei ilmeisesti miellytä. Hyökkäyksestä puuttuu jotain, mutta Mäkiahoko? Ei perhana olis kyllä väärinkään.
Mahtuu, mutta pitää saada myös kunnon maalintekijä. Jos nämä ovat toisensa poissulkevat tekijät niin sitten kiitos ei. Väisänen on kylläkin nähty, joten siinäpä avautuisi sopiva paikka Mäkkärille.

Tosin jos Astashenkon tilalle saataisiin joku strbak, niin sitten voin hyväksyä senkin että hyökkäyksen osalta mennään ilman lisäulkomaalaisia.

Tai enhän minä itse asiassa jääkiekosta mitään ymmärrä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Master God kirjoitti:
Mahtuu, mutta pitää saada myös kunnon maalintekijä. Jos nämä ovat toisensa poissulkevat tekijät niin sitten kiitos ei. Väisänen on kylläkin nähty, joten siinäpä avautuisi sopiva paikka Mäkkärille.

Tosin jos Astashenkon tilalle saataisiin joku strbak, niin sitten voin hyväksyä senkin että hyökkäyksen osalta mennään ilman lisäulkomaalaisia.

Tai enhän minä itse asiassa jääkiekosta mitään ymmärrä.
Mäkiaho pystyy iskemään maalejakin, kunhan sellainen rooli hänelle vaan annetaan. Miksi se Väisänen nyt sitten on nähty? Eikös se ollut Laine joka piti ulostaa?

Pakki on ihan varmasti haussa ja jos ei Astashenko vakuuta valmennusta, niin ainahan on olemassa Tuomanen.

Viimeisestä virkkeestä olen ihan samaa mieltä kanssasi.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Rontti kirjoitti:
Mäkiaho pystyy iskemään maalejakin, kunhan sellainen rooli hänelle vaan annetaan. Miksi se Väisänen nyt sitten on nähty? Eikös se ollut Laine joka piti ulostaa?
Laine on selkeästi tulosten perusteella piristynyt, vai johtuuko vain ketjukavereiden muuttumisesta? En tarkoittanut sitä, että Väisänen johonkin kokonaan ulostettaisiin, mutta kannattaisi kuitenkin Laine pitää joukkueessa niin kauan kuin kulkee.

Väisänen nyt vain on muutaman kauden perusteella sellainen pelaaja, joka on hyvä olla, jos parempaakaan ei ole saatavilla. Eli ihan OK joka suhteessa mutta ei oikein hyvä missään. Myönnettäköön, että en ole vähään aikaan nähnyt yhtään peliä, joten siinä mielessä näihin arvioihin on syytä suhtautua varauksella.

Mutta kun noita koostumuksia nyt katselee, niin jos yksi mies pitää hyökkäyksestä poistaa, niin Väisänen se on. Tosin Mäkkäri voisi ihan Laineen veroisesti toimia Spruktsin ja Leinon rinnalla.

Nämä nyt on näitä. Ei ole yhtä oikeaa vastausta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Daemon kirjoitti:
Kuuleman mukaan muuan T. Mäkiaho olisi mielellään vaihtamassa maisemaa. Vähäinen peliaika alemmissa ketjuissa mukuloiden kanssa ei ilmeisesti miellytä. Hyökkäyksestä puuttuu jotain, mutta Mäkiahoko? Ei perhana olis kyllä väärinkään.

Nyt taas kerran kiinnostaisi lähde tälle huhulle ennenkuin kirjoitellaan monta sivua täyteen siitä kuinka Mäkkäri sopii meidän kokoonpanoon.(sopisihan se todella hyvin)

JYPin hyökkäyksestä puuttuu huomenna järkälemäinen Antti Virtanen ja JYPin joku juhlaottelu olis tiedossa. Pitäisiköhän mennä paikalle?

Mäkkäri meille!!!!!
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
EHDOTTOMASTI Mäkkäri tänne jos mitenkään on mahdollista, hintalapusta viis! JOS Mäkkäriä ei saada, Astashenko helvettiin ja hommataan tilalle Mäkkärin stuntti, mutta pakki. Peruspelin täytyy olla kohdallaan ja kiekolliset taidot jotain Schnabelin ja Strabakin välistä. Kovuus luokkaa: Hakkaa Lostedin millon vaan.
 

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Niin, mitä minuun tulee, en koskaan sanonut, että on tulossa tai edes, että haluaa palata Kerhoon. Sen vaan kuulin, ettei oikein viihdy nykyisessä tilanteessaan.
 

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
Kerho voisi ottaa tämän try-outilla pelicansissa olleen bosingoren try-outille ennen kun maasta katoaa, veikkaan että painaisi aika hyviä tehoja. Miestähän on verrattuna nuorena Lemieuxiin.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Desperaado kirjoitti:
Kerho voisi ottaa tämän try-outilla pelicansissa olleen bosingoren try-outille ennen kun maasta katoaa, veikkaan että painaisi aika hyviä tehoja. Miestähän on verrattuna nuorena Lemieuxiin.

Tämän täytyy olla hämeenlinnalaista sarkasmia!

Itsenihän verrattiin pienenä myös Lemieuxiin kun hänen nimi selässä pihapellejä pelailin, sittemmin olen kuullut vertailuja hieman harvemmin!
 

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
Elton kirjoitti:
Tämän täytyy olla hämeenlinnalaista sarkasmia!

Itsenihän verrattiin pienenä myös Lemieuxiin kun hänen nimi selässä pihapellejä pelailin, sittemmin olen kuullut vertailuja hieman harvemmin!

Haah :) ei ollenkaan, ikuinen lupaushan Bosingoresta on tulossa, mutta joskus kauan sitten hänestä povattiin uutta marjoa.. Taiskin tulla uusi Mikko Rautee. Mutta niinkun kaikki muutkin pelaajat syttyisi tämäkin varmaan kerhossa.

Jokereista en jaksa vittuilla nyt koska on niin ihanaa kun ei tarvitse huomenna herätä töihin ja voi rauhassa ottaa pikku keiton!! ;)
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Desperaado kirjoitti:
Miestähän on verrattuna nuorena Lemieuxiin.
Ilmeisesti Lemieux'n eduksi.

Ihan kaikkia paniikkinappuloita ei kannta painaa. Hyökkäys tarvitsee sen oikean tähden. Mieluummin odottelisin sitä Holdenia joulujahjaksi. Pakistossa on isompi aukko, vaikka sairaala tyhjenisikin.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Suomi Venäjä jatkoajalle

Ketkäs ne siellä ratkovat peliä Suomelle juuri: Louhi ja entinen kerholainen Hentunen. Vielä kun Jalonen olisi valmennusportaassa niin saataisiin nämä maajoukkue pelaajatkin syttymään joka peliin, erään ja vaihtoon.
 

ejussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Tampere U, HPK, JyP, Sport
Antti Hilden

Missä on Antti Hilden? Tuli Mestiksen tähdistökentällisestä korvaamaan omia junioreita, ei ole saanut kuitenkaan peliaikaa/näyttöpaikkoja. Jonkun tiedon mukaan sai aivotärähdyksen, mikä mahtaa olla tilanne?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös