Huuhaa ja humpuuki yhteiskunnassamme

  • 550 230
  • 2 946

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Mitenkä tuo 5G? Yksi tuttu tuota jaksaa jauhaa (myös tällä koronarokotteet jo unohtunut). Suuttui mulle vielä kun menin kutsumaan häntä foliohatuksi.

24.08.2020 näiden 5G mastojen Ghz voimakkuutta nostettiin ja ne ovat huhujen mukaan nyt n. 30 Ghz:n hujakoilla.

Mutta niistä löytyy vielä kapasiteettia aina 90 Ghz lukemiin.

Tosiaan siellä Kiinan Wuhanissa ilmeisesti keväällä testattiin jo, että miten ne 90 Ghz taajuudet pelaavat, kun siellä pyörtyili ihmisiä keskellä päivää.



 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
24.08.2020 näiden 5G mastojen Ghz voimakkuutta nostettiin ja ne ovat huhujen mukaan nyt n. 30 Ghz:n hujakoilla.

Mutta niistä löytyy vielä kapasiteettia aina 90 Ghz lukemiin.

Tosiaan siellä Kiinan Wuhanissa ilmeisesti keväällä testattiin jo, että miten ne 90 Ghz taajuudet pelaavat, kun siellä pyörtyili ihmisiä keskellä päivää.




Näin jonkin verran radiotekniikan parissa työskentelevänä täytyy todeta, että oli varsin valaiseva artikkeli. Opin paljon uusia asioita, kuten mm. seuraavia:

1. Tähän asti olen kirjoittanut gigahertsin "GHz". Täytyy jatkossa korjata virhe ja kirjoittaa H pienellä.
2. Voimakkuuden (eli tehon) yksikkönä olen käyttänyt aiemmin sellaisia kuin dBm, mW ja W. Nyt tiedän, että myös taajuus tarkoittaa voimakkuutta.
3. Tähän mennessä olen ollut siinä käsityksessä, että taajuuden kasvattaminen tarkoittaa sitä, että signaali vaimenee nopeammin radioteitse edetessään. Ilmeisesti sekin on väärin, kun kerran taajuuden kasvattaminen tarkoittaa kovempaa voimakkuutta.

Aina oppii jotain uutta näin vanhalla iälläkin.
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Näin jonkin verran radiotekniikan parissa työskentelevänä täytyy todeta, että oli varsin valaiseva artikkeli. Opin paljon uusia asioita, kuten mm. seuraavia:

1. Tähän asti olen kirjoittanut gigahertsin "GHz". Täytyy jatkossa korjata virhe ja kirjoittaa H pienellä.
2. Voimakkuuden (eli tehon) yksikkönä olen käyttänyt aiemmin sellaisia kuin dBm, mW ja W. Nyt tiedän, että myös taajuus tarkoittaa voimakkuutta.
3. Tähän mennessä olen ollut siinä käsityksessä, että taajuuden kasvattaminen tarkoittaa sitä, että signaali vaimenee nopeammin radioteitse edetessään. Ilmeisesti sekin on väärin, kun kerran taajuuden kasvattaminen tarkoittaa kovempaa voimakkuutta.

Aina oppii jotain uutta näin vanhalla iälläkin.

Ollaanhan tässä muutenkin ihmiskunnan säilymisen rajoilla, jos ihmiset on jatkuvasti 5G:n altistuksessa.

Formulakuskit ja hävittäjälentäjät joutuvat tietysti altistumaan koville G-voimille, mutta ollaanko me ihmiset ja tavalliset kansalaiset annettu valtaeliitille lupa kohdistaa meihin 5G->30G->90G-voimia. Ei varmasti oltaisi annettu, mutta eliitti on tämän meiltä salassa valmistellut. Ja eliitillä on varmasti syynsä, miksi tätä peitellään. Just asking questions…
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Espoossa kusetetaan ihmisiltä rahaa ilmastonmuutosdenialismin varjolla.


Otin Googlella selvää puhujista. Eija-Riitta Korholan tilanteen tiedämme. Mielikäinen varmaan lähimpänä todellisuutta, mutta ilmeisen änkyrä metsäasioissa. Simo Ruoholla on kaikkia yksittäisistä, poikkeavista otannoista poimittuja todisteita sille, ettei ihminen ole vaikuttanut merkittävästi ilmastoon, ja hän näyttää testanneen juttujaan mm. Skepsis ry:n Facebook-ryhmässä useampaan kertaan, mutta siellä minua lahjakkaammat ovat dumanneet hänen pseudoväitteitään kerran jos toisenkin.

Siellä myös koitetaan pönkittää uskottavuutta sillä, että paikalle on kutsuttu "kaikki kansanedustajat". Voi vain toivoa, ettei paikalle löydetä.

Liput 47€. Se oikeastaan vituttaa tässä eniten.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Liput 47€. Se oikeastaan vituttaa tässä eniten.
Enemmän naurattaa, että järjestäjä on Lappajärven Konetyöstö Oy.

Tästä tuli jostain syystä mieleen kohta 20 vuotta täyttävä legendaarinen Jorman maansiirtofirma -meemi.
 

Liitteet

  • Jorman maansiirtofirma.jpg
    Jorman maansiirtofirma.jpg
    16,4 KB · kertaa luettu: 397

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Eero Heinäluoma ei hae presidentiksi. Vasemmistoliiton Minja Koskela haluaa olla eduskunnassa vastavoima, olkoon aihe mikä tahansa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Espoossa kusetetaan ihmisiltä rahaa ilmastonmuutosdenialismin varjolla.


Otin Googlella selvää puhujista. Eija-Riitta Korholan tilanteen tiedämme. Mielikäinen varmaan lähimpänä todellisuutta, mutta ilmeisen änkyrä metsäasioissa. Simo Ruoholla on kaikkia yksittäisistä, poikkeavista otannoista poimittuja todisteita sille, ettei ihminen ole vaikuttanut merkittävästi ilmastoon, ja hän näyttää testanneen juttujaan mm. Skepsis ry:n Facebook-ryhmässä useampaan kertaan, mutta siellä minua lahjakkaammat ovat dumanneet hänen pseudoväitteitään kerran jos toisenkin.

Siellä myös koitetaan pönkittää uskottavuutta sillä, että paikalle on kutsuttu "kaikki kansanedustajat". Voi vain toivoa, ettei paikalle löydetä.

Liput 47€. Se oikeastaan vituttaa tässä eniten.

Mielenkiintoinen ilmiö tuossa Ilmastosi-hömpötyksessä on, että kun esimerkiksi Twitterissä arvostelet Simo Ruohoa, niin hyvin nopeasti konepajayrittäjä Pekka Kangas on paikalla puolustelemassa rahoittamaansa herraa.

Jos jollekin on epäselvää, mikä tuo Ilmastosi-juttu on, niin kyseessä on melkoisen jännittävästi nimetyn Ilmastofoorumin konsti kerätä hyväuskoisilta rahoja pois. Yhdistyksen hallituksessa istuu eräs Ossi Tiihonen, jonka johtaman puolueen listoilta esimerkiksi Simo Ruoho pyrki eduskuntaan.

Edit. Näyttää muuten tuolla Skepsiksen ryhmässä olevan mukana suunnilleen kaikki tunnistamani huuhaahörhöt.
 
Viimeksi muokattu:

MegaForce

Jäsen

Koronaöyhöttäjiä ja muita salaliittojen levittäjien syvintä päätyä laitetaan onneksi ruotuun. Mielenkiintoista, että yksi epäillyistä väittää olevansa tiedustelu-upseeri.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viimeksi muokattu:

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vapan veljekset ovat tunnettuja tunnelisodan asiantuntijoita. Ovat saattaneet tutkailla armeijan tunnelivarastojen sijaintia etsiessään pääsyä pedofiilien tunneleihin. Tosin luulin, että Trump tyhjensi ja räjäytti jo kaikki?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

Ilta-Sanomien jutusta selviää seuraavaa: VANGITTAVAKSI vaadituilla veljeksillä on ollut yhteistä yritystoimintaa veripalveluyrityksessä. Yritys on väittänyt mittaavansa syntiä verestä.

Kova juttu, hei! En haluaisi tuohon mittaukseen, ei löytyisi verta laisin vaan ukon suonissa pelkkä synti virtaa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Ilta-Sanomien jutusta selviää seuraavaa: VANGITTAVAKSI vaadituilla veljeksillä on ollut yhteistä yritystoimintaa veripalveluyrityksessä. Yritys on väittänyt mittaavansa syntiä verestä.

Kova juttu, hei! En haluaisi tuohon mittaukseen, ei löytyisi verta laisin vaan ukon suonissa pelkkä synti virtaa.
Mitä hittoa? Miten sen perisynnin saisi muka pois verestä? Ihan älytön testi.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mitä hittoa? Miten sen perisynnin saisi muka pois verestä? Ihan älytön testi.

Mietin, että minun sairautta kun ei millään labranäytteillä löydä, auttaisiko tämä setvimään ne kaikki synnit sen taustalla. Joku onkin mennyt naimisiin ilman lupaa joskus tällä sairaudella ja se kostetaan jälkipolville.

Tällaisen hauskan teorian bongasin jostain ja kaappaus taisi olla Suomi24:sta:

Vuoteen 1970 asti epileptikko ei päässyt avioon ilman sterilointia. Ja ilman aviotahan oli säädytöntä olla kanssakäymisessä. Riskinä oli, että tällainen susipari saa aikaan äpärän.

Nyt kun epileptikot saavat levittää geeniään, lisääntyykö epilepsiageeni ja yhä useampi lapsi joutuu kärsimään epilepsiasta ihan vain siksi, että tältä suojannut laki poistui 1970?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mietin, että minun sairautta kun ei millään labranäytteillä löydä, auttaisiko tämä setvimään ne kaikki synnit sen taustalla. Joku onkin mennyt naimisiin ilman lupaa joskus tällä sairaudella ja se kostetaan jälkipolville.

Tällaisen hauskan teorian bongasin jostain ja kaappaus taisi olla Suomi24:sta:

Vuoteen 1970 asti epileptikko ei päässyt avioon ilman sterilointia. Ja ilman aviotahan oli säädytöntä olla kanssakäymisessä. Riskinä oli, että tällainen susipari saa aikaan äpärän.

Nyt kun epileptikot saavat levittää geeniään, lisääntyykö epilepsiageeni ja yhä useampi lapsi joutuu kärsimään epilepsiasta ihan vain siksi, että tältä suojannut laki poistui 1970?
Itse en voi luovuttaa enää verta, kun SPR:n ne verentestaamiskoneet piippasi jostakin syystä, jota ei saatu selville. Kenties vereni on syntinen?
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Itse en voi luovuttaa enää verta, kun SPR:n ne verentestaamiskoneet piippasi jostakin syystä, jota ei saatu selville. Kenties vereni on syntinen?
Hyvinkin todennäköisesti näin on. Ja jo pelkkä syntisten asioiden ajattelu tekee verestä syntistä, ei tarvitse edes toteuttaa riettaita ajatuksiaan. Tästä olen tehnyt päätelmän, että sitten se on sama elää irstaillen ja elostellen, koska ei se veren syntisyyttä tee suuremmaksi. Vertakin voin tarvittaessa luovuttaa, sitä voi toki antaa vain yhtä syntisille.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Mitenkä tuo 5G? Yksi tuttu tuota jaksaa jauhaa (myös tällä koronarokotteet jo unohtunut). Suuttui mulle vielä kun menin kutsumaan häntä foliohatuksi.
Nyt on kyllä tää tuttu jätkä uponnut oikein syvään päätyyn. Yksi ehtoo tunki baarissa samaan pöytään ja nyt oli jo jutut kääntyneet venäjämyönteisiksi. Kuulemma on ihan täysin Ukrainan ja länsimaiden vika tämä sota. Oli aika lähellä ettei mennyt lyömiseksi baari-ilta.
 

Tuamas

Jäsen
Mitä hittoa? Miten sen perisynnin saisi muka pois verestä? Ihan älytön testi.

Ja tähän höpönassuiluun on toki saatu myös julkiselta vallalta yritystukia.

 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja tähän höpönassuiluun on toki saatu myös julkiselta vallalta yritystukia.

Taitavimmat huijarit kuten Elizabeth Holmes tekevät maksavilla höpönassuilla helvetisti rahaa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tunnistanko väärin Ylen jutun screenshotista, vai oliko syntimittari-sivustolla käytetty Comic Sansia?

Sehän on käsittääkseni ollut jo viimeiset parikymmentä vuotta - raamatun terminologiaa lainatakseni - kurjaa ja saastaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös