Huuhaa ja humpuuki yhteiskunnassamme

  • 549 872
  • 2 946

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Vai menikö toisinpäin? Tämä Suur-Suomi oli keväinen ennuste, nyt muuttuikin miehitykseen. Joukon unet ei voi valehdella!
Pitäisiköhän kertoa Joukolle, että näin joskus yläasteella unta Jeesuksen toisesta tulemisesta? Mitäköhän sanoisi? Väittäisi minua vääräksi profeetaksi tai antikristukseksi?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pitäisiköhän kertoa Joukolle, että näin joskus yläasteella unta Jeesuksen toisesta tulemisesta? Mitäköhän sanoisi? Väittäisi minua vääräksi profeetaksi tai antikristukseksi?
Hän voisi tehdä sinusta laulun samaan tyyliin kuin hän teki Gettomasasta ja tulisi laulamaan sitä kotipihallesi. Siinä olisi kärsimystä yllin kyllin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Hän voisi tehdä sinusta laulun samaan tyyliin kuin hän teki Gettomasasta ja tulisi laulamaan sitä kotipihallesi. Siinä olisi kärsimystä yllin kyllin.
Uskaltaakohan Jouko tulla tänne susirajalle?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ukrainan sodan ketjuun oli linkattu eilen Stubbin twiitti Davosista wef:n kokouksesta osoituksena ryssätrollien aktivoitumisesta. Oli siellä kommenttikentässä varmaan puhtaita niitäkin, mutta suurimmalta osin se sekoilukavalkadi oli yleisesti tätä porukkaa keille "maailman eliitit" ovat salajuonimassa uutta maailman järjestystä. Kummallisesti noiden meemikuvissa nyörejä vetelevät eliitit on piirretty kovin samaan tyyliin kuin 30-luvun Saksassakin. On siellä toki välissä myös kuvia liskoväestä, mutta tosiaan aika vahvalla antisemiittikärjellä tämäkin sekoilu. Soros on kyllä näille melko puhdasta pahuutta ja hulluutta edustaville henkilöille semmoinen suuri saatana, että ansaitsee nähdäkseni jo sillä Nobelin rauhanpalkinnon, kun ei ihan tyhjästä saa tuommoisia pahuuden voimia vihollisikseen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mjr

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Sanomatalolla vastustetaan tällä hetkellä valtamediaa, heinäsirkkoja, koronaa ja kaikkea semmoista.

Kun koronasta ja rokotteista ei enää puhutakaan tarpeeksi ja tolpatkin karanneet jo liian kauas, vaihtuu aihe <3

Tämä siis hämmentää yhden vanhan tuttuni kohdalla. Hän keskittyi pitkään jankkaamaan koronarokotteista, mutta nyt tuo on jotenkin unohtunut. Päivitetään näitä sirkkoja ja kemikaalivanoja. Toki hän asuu niin, että näkee jonkin verran Helsinki-Vantaan lentoliikennettä ja tuohon on helppo tarttua.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kun koronasta ja rokotteista ei enää puhutakaan tarpeeksi ja tolpatkin karanneet jo liian kauas, vaihtuu aihe <3

Tämä siis hämmentää yhden vanhan tuttuni kohdalla. Hän keskittyi pitkään jankkaamaan koronarokotteista, mutta nyt tuo on jotenkin unohtunut. Päivitetään näitä sirkkoja ja kemikaalivanoja. Toki hän asuu niin, että näkee jonkin verran Helsinki-Vantaan lentoliikennettä ja tuohon on helppo tarttua.
Ei ole sananvapautta Suomessa ja samalla huudetaan mikkiin Oodin edessä.

Nyt katsellaan skriiniltä vähän hyviä videoita ja käsketään ostamaan makkaraa, kun kaikki rahat meni skriinin vuokraukseen.
Ei tätä pysty nyt varmaan enempiä seuraamaan, menen vaikka vessaan istumaan.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En todellakaan viitsi katsoa videota, enkä edes googlata aihetta, joten viitsiikö joku kertoa mikä on heinäsirkka-salaliittoteoria?
 

444

Jäsen
EU-komission täytäntöönpanoasetus, joka myöntää luvan käyttää kotisirkkajauhetta leivissä, leivonnaisissa, pastoissa, lihankorvikkeissa yms.


Ja siitä se mylly sitten lähti luonnollisesti pyörimään.


Hurjia ne heinäsirkat. Omenan siemenissä on 1-4mg/kg syanidia. En minä ainakaan tiedä omenamehua ostaessani, että onko ne omenat käytetty kokonaan vai pelkästään hedelmäliha. Toki syanidimyrkytyksen oireita ilmenee, kun sitä on ”nauttinut” 0,5-3,5 mg oman kehon painokiloa kohden. Otetaan vaikka puolivälistä 2 mg. 80 kg painavan ihmisen pitäisi siis natustaa 160 mg syanidia. Yllä olevan informaatiopläjäyksen mukaan sirkoissa olisi <5mg/kg ainetta. Sovitaan nyt kuitenkin, että sitä on tasan 5. Ko. ihmisen pitäisi siis mussuttaa lyhyessä ajassa 16 kg sirkkajauhetta myrkytysoireiden toivossa. Ja jos tuota nyt on vaikka 5 % jossain lihan kaltaisessa mössössä, niin 320 kg kun syö, niin hyvä tulee. Kuolo saattaa kyllä korjata muista syistä ennen kuin annos on syöty loppuun, mutta vitun heinäsirkat!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Hurjia ne heinäsirkat. Omenan siemenissä on 1-4mg/kg syanidia. En minä ainakaan tiedä omenamehua ostaessani, että onko ne omenat käytetty kokonaan vai pelkästään hedelmäliha. Toki syanidimyrkytyksen oireita ilmenee, kun sitä on ”nauttinut” 0,5-3,5 mg oman kehon painokiloa kohden. Otetaan vaikka puolivälistä 2 mg. 80 kg painavan ihmisen pitäisi siis natustaa 160 mg syanidia. Yllä olevan informaatiopläjäyksen mukaan sirkoissa olisi <5mg/kg ainetta. Sovitaan nyt kuitenkin, että sitä on tasan 5. Ko. ihmisen pitäisi siis mussuttaa lyhyessä ajassa 16 kg sirkkajauhetta myrkytysoireiden toivossa. Ja jos tuota nyt on vaikka 5 % jossain lihan kaltaisessa mössössä, niin 320 kg kun syö, niin hyvä tulee. Kuolo saattaa kyllä korjata muista syistä ennen kuin annos on syöty loppuun, mutta vitun heinäsirkat!
Pöytää ei kannata kattaa ja sen ääreen vaivautua, jos ei reilut 300 kiloa muhjua maistu, heinäsirkoilla tai ilman.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Tämä siis hämmentää yhden vanhan tuttuni kohdalla. Hän keskittyi pitkään jankkaamaan koronarokotteista, mutta nyt tuo on jotenkin unohtunut. Päivitetään näitä sirkkoja ja kemikaalivanoja. Toki hän asuu niin, että näkee jonkin verran Helsinki-Vantaan lentoliikennettä ja tuohon on helppo tarttua.
Mitenkä tuo 5G? Yksi tuttu tuota jaksaa jauhaa (myös tällä koronarokotteet jo unohtunut). Suuttui mulle vielä kun menin kutsumaan häntä foliohatuksi.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mitenkä tuo 5G? Yksi tuttu tuota jaksaa jauhaa (myös tällä koronarokotteet jo unohtunut). Suuttui mulle vielä kun menin kutsumaan häntä foliohatuksi.

Tämäkin itse asiassa hieman unohtunut, kun piti tarttua jo 6G:n! Se on aiheuttanut kaikki sairaudet. Tiedä sitten meistä 1980-luvulla sairastuneista, miten on ollut mahdollista.

lisäys: niin, valemedia eli Ylehän tätä uutisoi.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kun hain ensimmäisen rokotteen Metro Areenalta, niin parkissa oli valkoinen Nokian paku, jossa luki 5G. Ei voi olla sattumaa.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Sanomatalolla vastustetaan tällä hetkellä valtamediaa, heinäsirkkoja, koronaa ja kaikkea semmoista.

Jos jonkun mielestä valtamedia on pelkkää vihervassaripropakantaa, niin voi fiilistellä livestriimistä mukana:



Perkele kun ei enää jaksa hörhöjä seurata samalla lailla kuin vaikka Convoyn aikana.
Avasin striimin iltapäivällä, mutta väsähdin minuutissa siihen rokotenäännyttämiseen.

Vittuilutili mulla on Twitterissä ja on myös tili Punk in finlandilla ihan vain syvän päädyn seurannan takia. Noista voi lukea kohokohdat jälkikäteen.
 

Lugos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämäkin itse asiassa hieman unohtunut, kun piti tarttua jo 6G:n! Se on aiheuttanut kaikki sairaudet. Tiedä sitten meistä 1980-luvulla sairastuneista, miten on ollut mahdollista.

lisäys: niin, valemedia eli Ylehän tätä uutisoi.
Jospa G-piste löydettiin silloin 80-luvulla.

En mä näistä tiedä. G-piste on myytti siinä missä klitoriskin, en mä semmosia ole löytänyt, ei niitä ole siis olemassakaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kun hain ensimmäisen rokotteen Metro Areenalta, niin parkissa oli valkoinen Nokian paku, jossa luki 5G. Ei voi olla sattumaa.

Silloin kun minä sain ensimmäisen piikkini, tapahtui vielä karmeampaa. Odottelin lähtölupaa terveyskeskuksen aulassa, kun puhelimeen kilahti tekstiviestillä mainos: "Asuinalueellenne on avattu nyt uudet ja entistä nopeammat 5G-verkot. Lue lisää oheisesta linkistä!"

Viidessä minuutissa meni tieto 5G:tä pitkin. On se nopeaa. 1500-luvulla ei tuollaista osattu edes kuvitellakaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jospa G-piste löydettiin silloin 80-luvulla.

En mä näistä tiedä. G-piste on myytti siinä missä klitoriskin, en mä semmosia ole löytänyt, ei niitä ole siis olemassakaan.
Sitä se vaimosikin sanoi, luuli raukka että naisen orgasmi on myytti. Nyt jo tietää paremmin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Silloin kun minä sain ensimmäisen piikkini, tapahtui vielä karmeampaa. Odottelin lähtölupaa terveyskeskuksen aulassa, kun puhelimeen kilahti tekstiviestillä mainos: "Asuinalueellenne on avattu nyt uudet ja entistä nopeammat 5G-verkot. Lue lisää oheisesta linkistä!"

Viidessä minuutissa meni tieto 5G:tä pitkin. On se nopeaa. 1500-luvulla ei tuollaista osattu edes kuvitellakaan.
25.05 eka rokoite, myöhemmin syksyllä toinen ja silloin tuli myös 5g mainos. Sattumaako, että me kaikki ollaan vitosien äärellä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös