Peruslinjaus: Selittelet miten Eloranta on "nynny" kun ei tiputtanut hanskojaan ja alkanut haastamaan. Minusta tuo kuulostaa juuri siltä mitä olen sanonut että haluaisit että Eloranta olisi tapellut. Kun tunnet noita kaikkia hienoja termejä kuten "line brawl jne" niin voisitko selittää tyhmälle mitä tarkoittaa tuollaisessa line brawlissa se että kun kaksi miestä on vastakkain ja kummatkin tiputtavat hanskansa. Mielestäni se tarkoittaa sitä että "anna tulla vaan, täältäkin pesee kanssa", miksi ihmeessä isokokoisempi p-amerikkalainen siinä tilanteessa sanoisi "Ou sähän ootki kova jätkä kun tiputit hanskat etkä yrittänyt puolustautua ilman, enhän mä sua vastaan oikeesti haluakaan tapella kun oot niin kova tyyppi".
Täältä tulee:
Kysymys:"olisetteko itse tiputtaneet hanskat jos isompi jätkä alkaa takoa ilman hanskoja"
Vastaus:"Siinä vaiheessa kun joku maksaa minulle yli 600.000 Yhdysvaltain dollaria vuodessa lätkän pelaamisesta niin minä lupaan ja vannon että jos samanlaiseen tilanteeseen joutuisin niin hanskat tippuis."
Teet vain oletuksen omasta rohkeudestasi, miksi minun pitäisi pitää sinua jotenkin parempana kuin Elorantaa? Yritä perustella muuten kuin mutulla, sellainen ei toimi jos mitään kokemuksia ei ole.
Kysymys:"NHL-palstalla taitaa olla vallassa sellainen kansanjoukko joka mieluummin ottaisi Suomelle 10 Jarkko Ruutua kuin 1 Selänteen."
Vastaus:"Toi sun kommentti Selänteistä ja Ruuduista oli jo niin helvetin tyhmä että se ei enempää kommentointia tarvi, jos olet noin katkera niin ei tarvitse lukea näitä viestejä."
OO minä tiedän kaiken, ei minun tarvitse perustella mitään.
Et ole missään vaiheessa vaivautunut lukemaan koko vertauksen ideaa, innokkaasti olet jaksanut viilata pilkkua kylläkin. Haluat että suomalaiset tappelisivat, kerro montako kertaa Lehtinen,Koivu,Kurri jne. ovat tosissaan tapelleet uransa aikana. Ovatko he jotenkin huonompia pelaajia koska eivät ole juurikaan hanskanneet. Kyllähän he ovat tapelleet mutta mitä siitä on ollut esim. Koivun kohdalla apua, miestä on telottu miten sattuu. Koivuhan itseasiassa kerran melkein tappeli Niinimaan kanssa, olisko siitä ollut apua Koivulle, eipähän enää ilkeä Janne olisi kiusannut. Kaiva taas hienot tilastosi esille, tosiasiassa yksikään menestynyt suomalaispelaaja ei ole luonut uraa fyysisenä/väkivaltaisena pelaajana, siitähän tässä koko ajan on ollut kyse. Pelaajan ei tarvitse tapella kertaakaan ja silti voi tehdä vaikutuksen minuun, jos sinulle ei kelpaa niin life is kovaa.
Kysymys:"Ehkäse Ruutu&Selänne-vertaus oli hiukan liikaa kärjistävä mutta pääpiirteissään oikea. Sinä jatkuvasti selität miksi Eloranta on nynny tms. ja olisit tahtonut hänen rupeavan tappelemaan. Miksi? jääkiekossa on tarkoitus tehdä maaleja. Kuinka monta maalia voi tehdä pelikiellossa ?"
Vastaus:"Se oli pääpiirteissäänkin päin helvettiä. Teemu Selänne joutui tulokaskaudellaan tappelemaan 3 kertaa, 1 kerran erästä Oilersin nuorta 'tough guytä' vastaan. Teme ei mennyt hame päällä kulmaan itkemään vaan vastasi haasteeseen ja voitti jopa tappelun. Tämän jälkeen Temen ei tarvinnut tapella, kunnioitus oli ansaittu. Revi siitä.
Mun on AIVAN turha selittää sun kaltaisille puupäille yhtään mitään koska te olette jossain taivaallisessa itsesuggestio moodissa jossa ei yhtään järjen sanaa saa taottua päähän."
Kunnioitus saatettiin ansaitamyös pelaamisella.
2.kappale on taas sitä aitoa "DaEspoota" ,(kumartaa jumalalleen).
Taas kerran miksi järki on tässä tapauksessa juuri sinun kantasi, et ole vieläkään perustellut perusteesiäsi "ELoranta on nynny kun ei tapellut", itse löydän vastauksistasi lisää antipatioita tappeluiden ihannoitsioita kohtaan.
Kysymys:"Eli muotoillaan asia toisin, tunnut mieluummin ottavan goonin kuin maalitykin."
Vastaus:"Sun kanssa on aiheesta aivan turha puhua, et ilmeisesti edes halua ymmärtää mistä tässä keskutellaan. Jos lähden tolle sun provosoivalle linjalle niin voisin mainita että tunnut haluavan mielummin 23 hame päällä luistelevaa taitoluistelijaa kentälle mailat käsissä kuin normaalin lätkäjoukkueen.
Varjo, ymmärrän hyvin että NHL ei ole sinun lajisi, et näytä olevan ainoa jolle käsite 'team toughness' on täysin tuntematon. Lisää vaan sinunkaltaisia ihmisiä niin saadaan Suvi Lindenit jatkossakin päivittelemään kuinka vaarallista ja väkivaltaista kiekko on."
Lisäbonuksena vastauksesi yhteen PTS:n kysymykseen
"PTS, kuten jo aikaisemmin totesin niin olet aivan pihalla NHL:n suhteen, sulla ei todellakaan ole mitään käsitystä mitä siellä tapahtuu."
Huomaatko mitään samankaltaisuutta edellisiin vastauksiin nähden :)
Kysymys" Mikä sinä, DaEspoo, olet arvostelemaan NHL-pelaajaa hänen toimistaan tilanteessa jossa itse et koskaan ole ollut/tule olemaan"
Vastaus: Odottelen yhä.
Elorannan motiivi, ei tykkää toisen lyömisestä? Vaimo ei tykkää siitä että mies hakkaa toisia päähän? mistä minä tietäisin etkä tiedä sinäkään
Edit: Miksikö olen hereillä klo 4.30? Aloitin leffan innoittamana lukemaan about 6. kertaa TSH:a ja taukokin piti pitää ;)