Onpas nokkela sanaleikki.
Ei jumalauta. Jos tuollaisen jutun teosta saa rahaa, niin on asiat mallillaan. Joko minä olen väärässä ammatissa, tai joku on vaan ihan perkeleen fiksu.....
Jos olisin Iltalehden päätoimittaja, niin Miika Wuorela saisi kenkää jo... eilen.Uutisessa: Mitä aiot tehdä kesällä, Kimi?
-En mitään. Kunhan nyt kotona oon.
Maikkarin otsikointi iskee jälleen:
Ex-huippukiekkoilija tähtää Idolsin voittoon - MTV3.fi - Viihde - Uutiset
Nyt vedettiin pohjat "ex-huippukiekkoilija" termille.Maikkarin otsikointi iskee jälleen:
Ex-huippukiekkoilija tähtää Idolsin voittoon - MTV3.fi - Viihde - Uutiset
Nyt vedettiin pohjat "ex-huippukiekkoilija" termille.
Linkissä tiedot Piipon lätkäurasta:
Petri Piippo - player profile and career stats
Eli kaudella 05/06 on kaveri pelannut Ruotsissa junnujen ykkösdivaria? Ei edes Eliteprospects tunne tätä entistä suuruutta..
Edit: Hidas tossahan ne jo kerkes tuleen..
MTV3 /Sanna Jokinen kirjoitti:Ruotsin Westeråsista asti Idols-kisan seuraavaan vaiheeseen matkannut
Iltalehden uutinen 2-divarin "talvikaksikosta".
talviklassikkoPaKan riveissä kerrotaan pelaavan myös Marko Kiprusoff.
Lopuksi mainitaan, että ottelu alkaa klo.16.00 Kuusamon jäähallissa. Klassikkokamaa kai silti..
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2012021015187869_jk.shtml
Eihän se ole toimittajan huonotta, jos ottelua markkinoidaan talviklassikkona.
Hifk/jokerit talviklassikkokin on mennyt lehdistössä läpi klassikkona, vaikkei joukkueet ole ennen viime talvea pihalla kohdanneet, toisin kuin Kainuun suurseurat, jotka ovat varmasti kohdanneeet aiemminkin jäähallissa.
Kipru kuuluu joukkueen vakiokalustoon, joten ei ole mainittuna tuossa otteluun värvättyjen vahvistusten joukossa.No Kiprusoff ei vissiin ainakaan PaKan riveissä luistele. Ei ainakaan mainoksen mukaan.
Kipru kuuluu joukkueen vakiokalustoon, joten ei ole mainittuna tuossa otteluun värvättyjen vahvistusten joukossa.