ufon_kaakao
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Sebastian Aho
Sama "näkökulma" herätti myös täällä ihmetystä kun siihen törmäsin. Aika helkkarin puusilmäinen kirjoitus.
Mitä helvetin tekemistä tällä on tärkeän talousuutisoinnin kanssa. Tietyiltä uutissivuilla sitä vaan jostain syystä odottaisi laatua. Pitää vissiin laskea rimaa, tai hävittää se kokonaan.
Kauppalehti ja laatu?...
Kuulinko jostain lauseen "otsikot vähissä"?
No mutta sehän on ilmetty Sauli Niinistö! - Ilta-Sanomat
Jotain pahaa sieltä linkin takaa odotinkin löytyvän, mutta silti pääsi yllättämään.
AC Oulu mittaa torstaina HIFK:n nykyvireen | Suomen Palloliitto- Kaikki pelaajat ja myös taustajoukot täytyy saada keskittymään vain ja ainoastaan tähän otteluun. Muussa tapauksessa HIFK rynnii meidän yli, Malinen viittaa tulevaan paikallisotteluun.
Tällä hetkellä otsikkona on "Mitä ihmettä!? F1-tähti kaljoitteli MM-kultaa". F1-tähteyteen ei siis tarvita yhtään ajettua osakilpailua.
Tällä hetkellä otsikkona on "Mitä ihmettä!? F1-tähti kaljoitteli MM-kultaa". F1-tähteyteen ei siis tarvita yhtään ajettua osakilpailua.
Vaikka jotain teiniä käy välillä ajelemassa, ei se tee ihmisestä F1-tähteä, vaan pelkästään ajelijan. Mutta on muuten komeat pakarat Pikkaraisella!No mutta paneehan se tätä teiniä, joten voidaan kutsua F1-tähdeksi. Jopa Heikki Kovalainen on FI-tähti, vaikkei ihan Valtterin tasolle pysty.
Seliökö se on?Suomesta on tullut ainoastaan yksi oikea F1-tähti, niin ja nimensä ei ole Mika, Jyrki, Heikki tai Keijo.
...
Suomesta on tullut ainoastaan yksi oikea F1-tähti, niin ja nimensä ei ole Mika, Jyrki, Heikki tai Keijo.
Ei vittu... F1-tähti Bottas... Mä ajoin joskus kuplalla jokkista, niin jumalauta jos ette kunnioita mua rallitähtenä niin sitten on piru irti, perkele!
Ei vittu... F1-tähti Bottas... Mä ajoin joskus kuplalla jokkista, niin jumalauta jos ette kunnioita mua rallitähtenä niin sitten on piru irti, perkele!
Aika muikaiseva peräpeili.No mutta paneehan se tätä teiniä, joten voidaan kutsua F1-tähdeksi.