Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Ja oikeasti pitää löytää suomenkielinen vastine sanoille. Vituttaa tää enklannin vyörytys.Eikös se ole belfie? :)
Ja oikeasti pitää löytää suomenkielinen vastine sanoille. Vituttaa tää enklannin vyörytys.Eikös se ole belfie? :)
Köyhän kyykyttäminen on hankalaa, koska köyhät ovat tutkimusten mukaan läskimpiä kuin rikkaat. Eivät läskien polvet kestä kyykkyilyä. Kellistyvät selälleen siinä. Köyhistä on siis otettu selkävoitto.Parasta on tietenkin sadat kommentit, joissa pikaisella vilkaisulla kukaan ei ole lukenut juttua ja sisältö on taattua "köyhää kyykytetään" roinaa.
Ei voi olla köyhä jos on läski.Köyhän kyykyttäminen on hankalaa, koska köyhät ovat tutkimusten mukaan läskimpiä kuin rikkaat. Eivät läskien polvet kestä kyykkyilyä. Kellistyvät selälleen siinä. Köyhistä on siis otettu selkövoitto.
Niin, mutta kun ne rasvasilla sormillaan näpyttelee noita kommentteja, niin kuvittelevat heittävänsä vaikka voltin, koska tekivät niin viimeksikin kun yrittivät 30v sitten.Köyhän kyykyttäminen on hankalaa, koska köyhät ovat tutkimusten mukaan läskimpiä kuin rikkaat. Eivät läskien polvet kestä kyykkyilyä. Kellistyvät selälleen siinä. Köyhistä on siis otettu selkävoitto.
Kyllä voi, jos on uskominen tätä juttua. Ehkä ei ole huono toimittaja vauhdissa siinä.Ei voi olla köyhä jos on läski.
Suomesta en tiedä mutta Ameriikan ihmemaassa ylipaino on isompi ongelma alemmissa sosiaaliluokissa. Eli köyhillä.Ei voi olla köyhä jos on läski.
Suomesta en tiedä mutta Ameriikan ihmemaassa ylipaino on isompi ongelma alemmissa sosiaaliluokissa. Eli köyhillä.
Ne USA:n tai Suomen alemman tuloluokan ihmiset ovat kuitenkin maailman mittakaavassa ihan hyvinvoivia. Toki kun tämän kirjoitan tähän niin saan tuomitsevia kommentteja ja olen ihmishirviö blaa blaa.Kyllä voi, jos on uskominen tätä juttua. Ehkä ei ole huono toimittaja vauhdissa siinä.
Ylipaino yhä vahvemmin yhteydessä köyhyyteen ja kouluttamattomuuteen
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen tutkimusprofessorin Pekka Jousilahden mukaan ylipainoisuus on nykyisin entistä tiiviimmin yhteydessä ihmisen sosioekonomiseen asemaan.www.karjalainen.fi
Olet ihmishirviö!Toki kun tämän kirjoitan tähän niin saan tuomitsevia kommentteja ja olen ihmishirviö blaa blaa.
No eikö tässä puhuttu suomalaisista? Niin ne tolpat taas siirtyy. Ja lopuksi sitten nykytyylin mukainen uhriutuminen. Blaa blaa.Ne USA:n tai Suomen alemman tuloluokan ihmiset ovat kuitenkin maailman mittakaavassa ihan hyvinvoivia. Toki kun tämän kirjoitan tähän niin saan tuomitsevia kommentteja ja olen ihmishirviö blaa blaa.
Ei mielestäni puhuttu yleisesti suomalaisista vaan jostain 65-vuotiaasta Annesta. Mitään tolppia ei siis ollut olemassakaan ennen kuin minä ne maahan asensin.No eikö tässä puhuttu suomalaisista? Niin ne tolpat taas siirtyy. Ja lopuksi sitten nykytyylin mukainen uhriutuminen. Blaa blaa.
Prinsessa Anne on jo 69-vuotias. Älä nyt viitsi selitellä.Ei mielestäni puhuttu yleisesti suomalaisista vaan jostain 65-vuotiaasta Annesta. Mitään tolppia ei siis ollut olemassakaan ennen kuin minä ne maahan asensin.
Saako se asumistukea?Prinsessa Anne on jo 69-vuotias. Älä nyt viitsi selitellä.
En tiedä. Sinä varmaan tiedät. Lienee tuttujasi.Saako se asumistukea?
Ei ole, mutta internetin mukaan hänellä on noin 30 miljoonan omaisuus ja varmaan pärjää ja saat tarvittaessa tukea suoraan äidiltään, jolla on saman lähteen mukaan 600 miljoonan omaisuus. Samalla selvisi, että 1300 luvulla on perustettu säätiö, minkä tehtävänä on taata monarkin vanhimman pojan tulot, minkä johdosta sisarusparven vanhin vesa Charles omaa fyffeä noin 400 milliä. Tasa-arvo ei asu brittimonarkiassa.En tiedä. Sinä varmaan tiedät. Lienee tuttujasi.
Iltalehden toimittelijan mielestä Tommy Salon uran käännekohta oli epäonnistuminen Lillehammerin olympialaisten puolivälierässä...
Ruotsin NHL-tähti heitti huulta onnekkaasta maalistaan – masennukseen sairastunut maalivahti avautui: ”Minun pitäisi pystyä lukemaan lehteä ilman, että nimeni nousee esiin”
Vuoden 1994 olympialaisten jättimunaus on yhä arka paikka Tommy Salolle.www.iltalehti.fi
"Ruotsin putoamisen Lillehammerin olympialaisten puolivälierässä sinetöinyt takaisku oli Salolle henkisesti kova isku. Hän on kertonut sen olleen osasyynä sairastumisessaan masennukseen vuosia myöhemmin."
Iltalehden toimittelijan mielestä Tommy Salon uran käännekohta oli epäonnistuminen Lillehammerin olympialaisten puolivälierässä...
Ruotsin NHL-tähti heitti huulta onnekkaasta maalistaan – masennukseen sairastunut maalivahti avautui: ”Minun pitäisi pystyä lukemaan lehteä ilman, että nimeni nousee esiin”
Vuoden 1994 olympialaisten jättimunaus on yhä arka paikka Tommy Salolle.www.iltalehti.fi
"Ruotsin putoamisen Lillehammerin olympialaisten puolivälierässä sinetöinyt takaisku oli Salolle henkisesti kova isku. Hän on kertonut sen olleen osasyynä sairastumisessaan masennukseen vuosia myöhemmin."