Cemetery Gates
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Mitvit? Oletko kännissä, hönöpetteri vaiko molempia? Enhän mä ny perkele noin sanonu.Niin ja se sinun pointtisi vai oli, että urheilujätkät ei osaa ääntää mutta uutisankkurit osaa.
Mitvit? Oletko kännissä, hönöpetteri vaiko molempia? Enhän mä ny perkele noin sanonu.Niin ja se sinun pointtisi vai oli, että urheilujätkät ei osaa ääntää mutta uutisankkurit osaa.
Mitvit? Oletko kännissä, hönöpetteri vaiko molempia? Enhän mä ny perkele noin sanonu.
Jaajaa. Se onkin eri juttu kun joku spede TSN:n toimistossa yrittää lausua ääkkösillä varustettua Selännettä. Suoraan verrannollinen tilanne siihen, kun yleisurheilua selostaessa Paavo yrittää lausua oikein Aziz-Khadidja Abdikarimia tai Batlomiej Ćmielówia tai vaikkapa 出來的啤酒:a. Nämä kyseiset tyypit saavat palkkansa siitä että selostavat tapahtumia ja perehtyvät lajiin, eivät siitä että lausuvat jokaisen nimen prikulleen oikein. Selänne taipuu Selaaniksi jo pelkästään ameerikan murteen takia ja sitä asiaa nyt ei oikein kannata lähteä korjaamaan jonkun karjalalippiksen takia.
Mä en nyt useammallakaan lukukerralla keksi mikä tässä oikeuttaa paikan tähän ketjuun.Kaaos lentokentällä: British Airwaysin koneen siipi osui toimistorakennukseen | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
"Lontooseen matkalla olleen British Airwaysin Boeing 747-400 -lentokoneen nousu epäonnistui tuhoisin seurauksin Etelä-Afrikan Johannesburgissa."
"- Olimme juuri nousemassa, kun yllättäen kuului valtava pamaus!"
Näyttää vahvasti kuitenkin siltä, että todellisuudessa (syystä tai toisesta) lentäjät eivät ole kääntyneet kiitoradalle (03L), vaan jatkaneet kapeaa rullaustietä, jonka varrella tuo rakennus mihin kone törmäsi on.
Mä en nyt useammallakaan lukukerralla keksi mikä tässä oikeuttaa paikan tähän ketjuun.
Niin, koneen rullaus epäonnistui tuhoisin seurauksin. Jos taas "nousu epäonnistuu tuhoisin seurauksin" niin tuskin kaikki matkustajat poistuvat koneesta vahingoittumattomina. Aika raflaavaa uutisointia myös minun mielestäni.
Tekstissä: Forsberg on Ruotsin joukkueen kapteeni ja Nashville Predatorsin ykkösvaraus kesältä 2012.
Nerokasta."Jonkin on luonnossa pahasti vialla, pohtii kauhavalaisasukas Iltalehdelle."
Öh... eipä tämä sunkaan tekstisi näytä täysin selvinpäin kirjoitetulta.Yle-tekstin mukaan Jokerit on hommat brasililaisittain taiteilijanimellä pelaavaan Waltterin, Kertaakaan ei mainita etunimeä, komealta kalskahtava Walter kolmesti...
Yle-tekstin mukaan Jokerit on hommat brasililaisittain taiteilijanimellä pelaavaan Waltterin, Kertaakaan ei mainita etunimeä, komealta kalskahtava Walter kolmesti...
Sama asia vaivasi, Smith tuli kentälle ja etunimikin varmasti selostuksessa mainittiin, mutta meni minulta ohi.Minulla oli sama ongelma eilen, kun Liverpool vaihtoi kentälle jonkun Smithin ja ei hajuakaan poikasen etunimestä. Lopulta selvisi, että Brad Smith. (not Francis, kun äsken tarkistin asian, heh.)
Aamulehden tuore uutisotsikko Schumacherin onnettomuudesta on varsin mielenkiintoinen:
Schumacherin lääkäri: ”Emme voi ennustaa tulevaa”, sai iskun pään oikealle puolelle
Eli Schumacherin lääkäri sai iskun päänsä oikealle puolelle kun hän ei voinut ennustaa tulevaa. Miksi ihmeessä lääkäriparkaa on nyt hakattu päähän oikein otsikkotasolla asti?