Toinen taiteenlajinsa onkin kappaleiden nimet, jossa Bal-Sagoth on vetänyt toistaiseksi pidemmän korren minun arvoasteikollani. Biisien nimiä en ole juurikaan pidemmälle päässyt Bal-Sagothiin tutustumisessa, mutta ainakin alku on lupaava,
Bal-Sagoth - The Dark Liege of Chaos is Unleashed at the Ensorcelled Shrine
Bal-Sagoth - Cry Havoc for Glory and the Annihilation of the Titans of Chaos (The Splendour of a Thousand Swords Gleaming beneath the Blazon of the Hyperborean Empire Part III)
Bal-Sagoth - And Lo, When the Imperium Marches against Gul-Kothoth, then Darksome Sorceries shall Enshroud the Citadel of the Obsidian Crown
jne.
Viestin lähetti JHag
Ja osaa se Martti Syrjäkin tosiaan:
"mä itkin vähän kun tiskasin ja lakaisin, tahdon tähän taloon sinut takaisin..." HUH!
Viestin lähetti JHag
Ja osaa se Martti Syrjäkin tosiaan:
"mä itkin vähän kun tiskasin ja lakaisin, tahdon tähän taloon sinut takaisin..." HUH!
Viestin lähetti JHag
"mä oon harrilla, suklaarasia..." (You can´t hurry love)
Viestin lähetti Murmeli
Ihan vaan piruuttani korjaan että sanat menee "mä oon Harri Love" :)
Viestin lähetti Noose
Ei ole oikeasti hauskempaa lyriikan lajia kuin sukkahousuhevin - varsinkin italialaiset ja ruotsalaiset - sanoitukset. Omaa luokkaansa mielestäni näillä aloilla on Rhapsody ja Hammerfall, mutta ei sovi unohtaa Manowaria.
Rhapsody: Emerald Sword
"For the king for the land for the mountain,
for the green valleys where dragons fly,
for the glory the power to win the Black Lord,
I will search for Emerald Sword"
Viestin lähetti filmirulla
Höhöö!
Kyllähän huonoja biisien riimejä on vaikka kuinka paljon mutta eihän niitä muista tosta vaan. Noista jo mainittuihin Ilkka Alangon sanoituksiin voin kyllä yhtyä sillä ne on kyllä todellista sontaa mitä kaveri pukkaa maailmalle. Kyllä sais oikeesti Ismo hävetä pikkuveljen puolesta. Miten on muuten mahdollista,että pikkuveli on niin helvetin paljon huonompi sanottaja kuin isoveljensä? Tosin kyllähän Ismokin on muutaman surkuhupaisan rallin on väätänyt.
Hassisen Kone: Reippaina käymme rekkain alle,kun se tuntuu niin ihanalle hyvästi jätämme maailmalle reippaina käymme rekkain alle
Tää kertosäe oli luonnollisesti Reippaina käymme rekkain alle kappaleesta.
Seuraavaksi Hassisen koneen Älä syö liisteriä sanoja:
Älä syö liisteriä se ei ole kiisseliä. Lyö liisteri seinään paperia päälle ja valtuusto vastaa LÄPÄTILÄÄ/ Älä syö puuroa se ei ole puuroa. Lyö puuroa seinään paperia päälle ja valtuusto vastaa LÄPÄTILÄÄ
Nuo sanat on mulle ainaskin hiukan liian vaikeita tajuta. Saattaishan se olla jos vetäis pari jointtia niin noistakinsanoista löytys jotain järkeä. Mut täytyy antaa Ismolle kuitenkin muutamat harardit anteeksi sillä kyseessä on kuitenkin Hassisen koneen eka levy vuodelta 1980.
Sit täytyy laittaa hiukan Popedaa! Laitan sanoja Keskiyön blues biisistä. Arvatenkin sanottajana löytyy Pate Mustajärvi!
Pöllö huusi huu huu/ keskiyön blues/ huu huu ja pulu kaatuu/ huu huu keskiyön blues
ja jätkät pelas raminaa
Ai,että on hienosti riimitelty.
Sit toinen ralli jonka nimi on Arskan kone! Oikeestaan laita kokonaan tän biisin,kun ei ole niin pitkästä sanotuksesta kyse. Voin vannoa,että tää sanotus on pelkkää rautaa!
Nyt beibi pidä kii / pidä lujaa kii / kohta sonta lentää / kohta pääset extaasiin
Mun uusi kone on / voittamaton / pellolla perkele / tavoittamaton / se on niin kaunis / sitä emäntäkin rakastaa
Mä lähdin joroihin / kanssa gimulin / beibi oli vahaa / kun se näki mun traktorin
kun yössä kynnetään / multa pöllyää / meteli on kauhee ja musta savu jää
se on niin kaunis / sitä emäntäkin rakastaa
se kiipee vaikka puuhun / sillä lennän kohta kuuhun / se on viiltovarma Volvo B valmetti!
Jumankauta mitkä sanat! Noista on varmaan Pate koittanut tehdä jotain hauskaa mutta koittamiseksi jäi.
Viestin lähetti merzyk
Janos oli ihan ykkönen - silloin aikanaan. Sälli taisi kuolla johonkin auto-onnettomuuteen, eikä miehen "sulosäveliä" päästä enää kuulemaan.