Köyliön Ässä
Jäsen
Viime kesänä lomaillessa yhden yhdysvaltalaisen perheen luona näin (valitettavasti) sellaisen elokuvan kuin Witless Protection, kun jostain kumman syystä perheen 13-vuotias poika halusi tämän katsoa. Elokuvassa pääroolissa Larry the Caple Guy, josta itsekin olin kuullut ja elokuva-tyyppi kuulema oli komedia, vaikka tasan nolla kertaa edes hymähdin tuota katsoessani. Vaikeaa oli, mutta sinnittelin loppuun kohteliaasti. Elokuva oli vain tylsästi typerä ja ärsyttävä, niin en vain ymmärrä miksi sekin elokuva oli joskus pitänyt tehdä.
Perheen isä jopa pahoitteli elokuvan jälkeen minulle poikansa valinnasta ja en oikein ymmärrä, miten muukaan perhe sitä jaksoi katsoa. Eipä sieltäkään paljon naurua tippunut elokuvan aikana.
Ps. Elokuva sai vuonna 2009 kolme Razzie-ehdokkuutta.
Edit. Ja niin huonoin elokuva ennakko-odotuksiin nähden: The Simpsons Movie, joka oli omasta mielestäni jopa osiltaan pitkästyttävä. Tarina oli iha ok, mutta sellaista keskinkertaisuutta tai sen alapuolelle menoa en Simpsoneilta ennen sitä olisi voinut edes kuvitella.
Perheen isä jopa pahoitteli elokuvan jälkeen minulle poikansa valinnasta ja en oikein ymmärrä, miten muukaan perhe sitä jaksoi katsoa. Eipä sieltäkään paljon naurua tippunut elokuvan aikana.
Ps. Elokuva sai vuonna 2009 kolme Razzie-ehdokkuutta.
Edit. Ja niin huonoin elokuva ennakko-odotuksiin nähden: The Simpsons Movie, joka oli omasta mielestäni jopa osiltaan pitkästyttävä. Tarina oli iha ok, mutta sellaista keskinkertaisuutta tai sen alapuolelle menoa en Simpsoneilta ennen sitä olisi voinut edes kuvitella.
Viimeksi muokattu: