Insesti, pediatri, sama asia.lolwat?!
Ei siinä kyllä perheeseen sekaannuttu mielestäni missään vaiheessa, mutta tämä motivaatiopuhuja oli kyllä muuten seksuaalisesti häiriintynyt.
Insesti, pediatri, sama asia.lolwat?!
Ei siinä kyllä perheeseen sekaannuttu mielestäni missään vaiheessa, mutta tämä motivaatiopuhuja oli kyllä muuten seksuaalisesti häiriintynyt.
Ei mikään elokuvahistorian helmi, mutta itse sain siitä jotain irti. Tappelukohtauksissa oli mukava seurata, kuinka paljon siihen oli sovellettu tuttuja tekniikoita, kun vapaaottelubuumi pyyhkii ympäri maailman. Sen vanavedessä kai tämäkin oli toteutettu. Kukaan ei varmasti menetä mitään, jos ei katso tätä, mutta omassa rankingissani voittaa lukioikäisille suunnaton perustoiminnan helposti.
Samaa mieltä. En millään käsitä, miten Kummisetä-leffat pyörii jokaisen elokuvalistan kärkipaikoilla. Ykkösosa oli tylsyyden multihuipentuma eikä tarvitse muita trilogian osia tuon "mestarisuorituksen" jälkeen katsoa. Maailman yliarvostetuin tekele. Jos olisin leffan katsonut ilman ennakkoluuloja, niin olisi varmaan jättänyt ihan ok mielen, mutta todellakin odotin sitä maailman parasta leffaa ja sen takia ehkä arvostelu on näin jyrkkä. Tai sitten en ymmärrä hyvistä elokuvista mitään.
No hupsista, taisi mennä jotain sekaisin. Muistelen sellaista leffaa, missä jotkut typerät teinit paneskelivat ryhmässä toisiaan, ja sitten ryhmän naispuolisen jäsenen isä pakotti tämän oman tyttönsä naimisiin kanssaan jossain kummallisessa kotona pidetyssä seremoniassa. Jostain syystä hirviöjänis on muistissani saumattomasti samassa elokuvassa. En ole toisaalta itse enää pitkään aikaan antanut juuri arvoa muistilleni, varmaan syystäkin. Pitkällinen googlettelu ja wikipedian kaivelu jäi hyödyttömäksi - muistaakos joku expertti mitä leffaa muistelen?lolwat?!
Pitkällinen googlettelu ja wikipedian kaivelu jäi hyödyttömäksi - muistaakos joku expertti mitä leffaa muistelen?
The Wicker Man(2006).
Oikeastaan kyseinen elokuva oli niiiin huono, että se oli hyvä.
Onko Cruise ollut ikinä yhdessäkään hyvässä elokuvassa?
Coyote Ugly
Kohta jossa, jätkä katsoo ihmetellen muijia jotka tanssivat jonku dinerbarin pöydällä. Tarjoilija tulee sanomaan:"He ovat kojootteja". Joku voisi pitää tätä kornina.
Et menettänyt. Pointsi Epic Movielle. Rupesi oikeen vituttamaan kun tuli kyseinen leffa mieleen.Epic Movie on kyllä yksi paskimmista leffoista ja yksi harvoista jonka katsomisen olen jättänyt kesken. Tuskin menetin mitään.
Vilkaisin trailerin, mutta vaikutti mun makuuni turhan ninjailulta. Lisäksi hyvis viihtyi liikaa ilman paitaa.Blood and Bone, huomattavasti parempi elokuva tämäntyyppisen genren ystäville. Jo alun vankilakohtaus on jäätävä
On, elokuvassa Suuret setelit (The Colour of Money).
Coyote Ugly
Kohta jossa, jätkä katsoo ihmetellen muijia jotka tanssivat jonku dinerbarin pöydällä. Tarjoilija tulee sanomaan:"He ovat kojootteja". Joku voisi pitää tätä kornina.
Tuohan on oikea baari New Yorkissa johon leffa perustuu, ja kyseisistä tanssityttö/tarjoilijoista käytettävä ilmaisu taisi myös olla mainittu Coyote.
Donnie Darko on kyllä sellainen elokuva joka joko aukeaa tai sitten ei.
Ja tuo TropicThunder, ihan ansiosta on leffan nimi juuri tässä ketjussa mainittu ja tuo "Cruise does Bale" tuli todellakin puskista.
Olet vain ehkä ymmärtänyt lukemasi ketjun aiheen väärin. Kyse on siis huonoimmasta elokuvasta jonka olet nähnyt, eikä siitä onko joku elokuva niin hyvä kuin imdb väittää sen olevan.
Väittäisin, että ihminen, joka väittää Kummisedän olevan huonoin elokuva jonka on nähnyt, on nähnyt ihan vitun vähän elokuvia. Tai on sitten ainakin katsonut elokuvia erittäin valikoivasti.
Jos jätät nuo mainitut listasta pois, niin kerrotko sitten mitä ovat ne Jasper Pääkkösen huonot elokuvat?Suomen "Tom Cruise" on Jasper Pääkkönen eli yleensä huonon leffan tae (pl. pahat pojat ja Matti. Myös Vareksessa hyvä näyttelijänsuoritus vaikka itse leffa olikin aikamoista tuubaa)
Suomen "Tom Cruise" on Jasper Pääkkönen eli yleensä huonon leffan tae (pl. pahat pojat ja Matti. Myös Vareksessa hyvä näyttelijänsuoritus vaikka itse leffa olikin aikamoista tuubaa)