Huonoin elokuva, jonka olet nähnyt

  • 256 135
  • 1 553

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Mustaine kirjoitti:
Ihan ensimmäisenä tulee mieleen R.O.T.O.R. Lisäksi siinä karmeimman näköinen naisnäyttelijä(se pahis), jonka olen koskaan nähnyt.


Hooh! Mahdatko itse tai joku muu jatkolainen omistaa kyseistä rainaa??? Olen koettanut jo pitkään ja epätoivoisesti etsiä tuota hupaisaa tekelettä käsiini.

Siitä onkin aikaa kun on roottorin viimeksi nähnyt... =)
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paljon on Hollywood-huttua mitä tähän voisi kirjata, eritoten ärsyttää "Amerikka pelastaa maapallon" meininki, ja äitelät sankariloput. Enpä nyt uhraa niille kuitenkaan enempää energiaani.

Pari erityisen huonoa elokuvaa voisi kuitenkin mainita, ensimmäisenä on Hell´s Angels (On wheels).
http://www.imdb.com/title/tt0061758/
Kaveripiirissä tuo kasetti pyörii ellei joku ole jo heittänyt roskiin. Vitsinä on ollut sitä kavereille suositella ja jättää sinne, yleensä aika nopeasti on jatkanut matkaa. Ei hajuakaan missä kasetti tällä hetkellä menee, aina välillä se jonkun hyllyssä on bongattu, ei tule enää tänne.
Äkkiseltään voisi kuvitella että kyseessä on parempikin elokuva kun yhtenä tähtenä on Jack Nicholson, mutta mahtuu näköjään huteja hänenkin uralle.

Toisena huonona tulee mieleen Breaking the Waves. http://www.imdb.com/title/tt0115751/
Ilmeisesti kyseessä on hieno ja älykäs taide-elokuva, mutta minulla se toimi unilääkkeenä. Ei vaan päässyt sisään vaikka samantyylisiä elokuvia on tullut muita katsottua. Tämä on kyllä todellinen mielipiteenjakaja, joko rakastat tai sitten vihaat, tuskin kenenkään mielestä "ihan kiva".
 

peikko#13

Jäsen
Onhan sitä tullut nähtyä kaikenlaisia tekeleitä, mutta tässä kisassa ehdoton ykkönen on Britney Spearsin "tähdittämä" Crossroads. Elokuva, jossa ei tapahdu mitään. Britneyn kunnon vilauttelu olisi pelastanut pelastettavissa olevan eli ei paljoa.
 

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Nicholas Cage!

Nimi sinnepäin, ko.herran "näytteleminen" päin persettä. Miten tuollainen ruikuttava, vihikoiran näköinen otus on jatkuvasti katsojien kiusana? Itse asiassa mä tiedän vastauksen, se on sukua jollekin Hollywoodin isolle kiholle. Koomisimpia ovat roolit, joissa kyseinen kuvatus vetää kovan jätkän osaa. Jätkä naukuu itkuisen oloisena ja on olevinaan kova sissi. Esimerkiksi Windtalkers-elokuvassa jätkä on noin 20-vuotta muita vanhempi ja mielestäni Tevo Lohmankin olisi uskottavampi (sehän on sentään SPolliisi!) kyseisessä roolissa. Eli tämä vätys pilaa minulta elokuvankuin elokuvan jos ilmaantuu valkokankaalle.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jeda kirjoitti:
Itse asiassa mä tiedän vastauksen, se on sukua jollekin Hollywoodin isolle kiholle.
On kyllä totta, että Nick Cage on sukua Francis Ford Coppolalle, itseasiassa veli jopa. Juuri tästä syystä Cage ei käytäkään omaa sukunimeään, koska ei halunnut tehdä mainetta kuuluisalla nimellä. Arvostettavaa sinällään. Itsekään en tosin Cagea minään huippunäyttelijänä osaa pitää, kovin yksi-ilmeinen ja jähmeä tapaus kaiken kaikkiaan. On hänellä silti muutamia ihan kohtuullisia elokuvia, joskin niissä ne pisteet tulee joko hyvän kässärin tai kanssanäyttelijöiden vuoksi. Ei niinkään Cagen omilla ansioilla.

Onhan se hieman HMV-näyttelijä.
 

Migelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Spurs, JJK
Ted Raikas kirjoitti:
On kyllä totta, että Nick Cage on sukua Francis Ford Coppolalle, itseasiassa veli jopa.

No ei nyt sentään. Nicolasin isä on Francis Ford Coppolan veli, eli Coppola on Cagen setä (?).
 

mambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
kerran tuli kouluaikoina vuokrattua elokuva periaatteella videoliikkeeseen sisälle - neljäs hylly vasemmalta - alarivi - yhdestoista elokuva oikealta... käteen osui sellainen huippuluokan otanta, että oksat pois... nimi oli SWEENEY TODD ja loppu olikin historiaa. nuppi kesti vajaat kymmenen minuuttia ja traumoista on kärsitty tähän asti
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Migelo kirjoitti:
No ei nyt sentään. Nicolasin isä on Francis Ford Coppolan veli, eli Coppola on Cagen setä (?).
Kiitän korjauksesta, näinhän se menikin. Huono mie.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Tyttö sinä olet tähti"...oh boy mikä sekoitus! Oli ihan jees-juttuja, ja hyviä musamaailmaan liittyviä hommia, mutta vitun junttipellehuumori, ja yleisö nauraa keskenkasvuisten aikuisten läpälle. Ja helvetin omaperäiset ja hyvät dialogit + uskomattoman uusi loppuratkaisu, kumma kun mä olin siinä kohtaa mimmikaverin kanssa ainoa joka nauroi. Paska!


MACK
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mack kirjoitti:
"Tyttö sinä olet tähti"...oh boy mikä sekoitus! Oli ihan jees-juttuja, ja hyviä musamaailmaan liittyviä hommia, mutta vitun junttipellehuumori, ja yleisö nauraa keskenkasvuisten aikuisten läpälle. Ja helvetin omaperäiset ja hyvät dialogit + uskomattoman uusi loppuratkaisu, kumma kun mä olin siinä kohtaa mimmikaverin kanssa ainoa joka nauroi. Paska!


MACK
Tämä leffa on jakanut kyllä mielipiteitä. Itse pidin kyllä leffasta, vaikkei se nyt mikään maailmaa mullistava elokuvakokemus ollutkaan.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Potentiaalia leffassa oli ja musat oli ihan OK. Ja musabisnekseen liittyneet hommat oli tosi hyviä, mutta niitten Sunen bändikaverien junttiläppä oli niin sontaa. Vuorostaan mimmin faija oli tosi hauska. Eikä juonessa ollut yhtään aitoa twistiä, vähän liian kliseistä. Ei tämä nyt huonoin elokuva missään nimessä ollut, mutta eurojen tuhlausta ehkä sittenkin.


MACK
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedä huonoimmasta, mutta eilen TV:stä tullut sukellusveneleffa U-571 on aikamoista paskaa. Sotaelokuvat ovat aina jollain tapaa mielenkiintoisia, ja tällainen isolla rahalla ja nimekkäällä näyttelijäkaartilla tehty leffa herättää jopa innostusta etukäteen. Eipä tuota kuitenkaan tarvinnut katsoa kuin muutama minuutti keskeltä, kun muisti mikä siinä pätkässä mätti:

Sankariamerikkalaiset riepottelivat epäinhimillisiä saksalais-raakimuksia kuin kuoriämpäriä ylivertaisen sotataitonsa ja älykkyytensä vuoksi. Vituttaa tollanen katsojien aliarviointi.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Schwalbe kirjoitti:
Sankariamerikkalaiset riepottelivat epäinhimillisiä saksalais-raakimuksia kuin kuoriämpäriä ylivertaisen sotataitonsa ja älykkyytensä vuoksi. Vituttaa tollanen katsojien aliarviointi.

Tähän törmää kyllä usein, todella ärsyttävää. Jenkit tekevät kaikkensa välttääkseen siviiliuhreja, kun taas vastapuoli julmasti teloittaa kaikki vastaantulijat vlittämättä mistään sopimuksista.
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Juuri hetki sitten Canalilta tuli omalla huonoimpien elokuvien listalla kärkipäähän hypännyt katastrofikomedia The Day After Tomorrow. Voi hyvä luoja mitä paskaa, ja vielä suht' vakavalla asenteella tehtyä. Erityismaininta rimanalituksesta annettakoon kohtaukselle jossa suorassa uutislähetyksessä ankkuri selostaa kuinka hurrikaani repii paskaksi Hollywood-kyltin, ja katsojat ovat aivan kauhuissaan. Katsoin silti loppuun, stupid me...
 

Myle#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manitoba Moose, Pökö ja Lellu
Itse en edes osaa pahemmin arvostella kuka on hyvä ja kuka huono näyttelijä. Kertaakaan en ole hollywood-leffassa nähnyt epäuskottavaa suoritusta. Nicholas Cagen leffoista pidän lähes aina. The Rock, 8mm ja Con Air ovat loistavia pätkiä.

Tuntuu että jotkut näyttelijät osaavat valita sellaiset leffat joista minä pidän. Esim. Bruce Willisin, Mel Gibsonin ja Tom Cruisen leffat on aina mieleeni.

Paskimmista puheenollen pitää mainita myös Perry Masonin paluu ja Bad Taste.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Niin, mainittakoon vielä Will Smithin tähdittämä Independence Day. Mielestäni kyseessä on pahimmanlaatuinen "Amerikka pelastaa maailman"-pätkä, jonka juonikin oli vielä vähän niin ja näin. Perinteinen sankaritarina, ei napannut ollenkaan.
 

Kraztog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Ac Milan,ManU,KuPS, Penguins
girlzilla kirjoitti:
Ehkä ylivoimaisesti huonoin tulee kuitenkin aina olemaan The day after tomorrow. Ihan käsittämätöntä paskaa.

Älä helvetissä,yksi parhaita mitä olen lähi aikoina katsonut,ihmiskunta syöksyy takaisin pimeään keskiaikaan ja ihmisiä kuolee kun kärpäsiä,kaupungit muuttuvat kuoleman loukuiksi.
Pulp fiction ja kaikki tarantinon leffat ovat täyttä tekotaiteellista paskaa ja kaiken lisäksi uskomattoman tylsiä.Jätkät jauhaa paskaa tunti tolkulla,huhhuh.
 
Viimeksi muokattu:

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kraztog kirjoitti:
Älä helvetissä,yksi parhaita mitä olen lähi aikoina katsonut,ihmiskunta syöksyy takaisin pimeään keskiaikaan ja ihmisiä kuolee kun kärpäsiä,kaupungit muuttuvat kuoleman loukuiksi.

Leffan huippukohta on kyllä loppu, jossa nämä pari jenkkiä pelastautuvat, istuvat helikopterissa ja iskevät toisilleen silmää.
 

Wanha Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Älä helvetissä,yksi parhaita mitä olen lähi aikoina katsonut,ihmiskunta syöksyy takaisin pimeään keskiaikaan ja ihmisiä kuolee kun kärpäsiä,kaupungit muuttuvat kuoleman loukuiksi.
Pulp fiction ja kaikki tarantinon leffat ovat täyttä tekotaiteellista paskaa ja kaiken lisäksi uskomattoman tylsiä.Jätkät jauhaa paskaa tunti tolkulla,huhhuh.


On muuten melko tyrmäävä raina tuo Day after tomorrow. Voi suositella muillekin. Siinä on varoituksen sanaakin mukana mihin kaikki voi johtaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Vuokrasimme vaimon kanssa lauantaina Harrison Fordin tähdittämän murha Hollywoodissa. Meikäläinen lopetti elokuvan katsomisen ekan tunnin jälkeen. Surkein elokuva, mitä olen nähnyt. Luotin siihen. että Ford kun on mukana niin leffa olisi kunnon toimintaa. Älkää hyvät ihmiset vuokratko tai ostako kyseistä leffaa.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Kraztog kirjoitti:
Älä helvetissä,yksi parhaita mitä olen lähi aikoina katsonut,ihmiskunta syöksyy takaisin pimeään keskiaikaan ja ihmisiä kuolee kun kärpäsiä,kaupungit muuttuvat kuoleman loukuiksi.

Aika outo käsitys on sinulla keskiajasta....

Itse elokuvasta sen verran, että ei kyllä kuulu parhaimpien näkemieni elokuvien joukkoon, mutta ei mielestäni voi ihan huonoimpiinkaan laskea - tehosteet olivat kuitenkin ihan komeita. Harmi, että muu toteutus oli kuitenkin tuubaa, sillä tuolla aiheella ja tuolla budjetilla olisi pitänyt pystyä selvästi parempaan.

Kraztog kirjoitti:
Pulp fiction ja kaikki tarantinon leffat ovat täyttä tekotaiteellista paskaa ja kaiken lisäksi uskomattoman tylsiä.Jätkät jauhaa paskaa tunti tolkulla,huhhuh.

Sitä kutsutaan dialogiksi. Ja Tarantinon leffoissa se on suorastaan loistavaa. Myös muuten Tarantinon leffoista huomaa, että mies todella paneutuu antaumuksella JOKAISEN pienenkin yksityiskohdan suunnitteluun. Mielestäni siitä syystä Tarantinon leffat eivät kuulu tähän ketjuun, vaikka joku ei niitä ymmärtäisikään.
 

Lugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sähköputkimies. Kertakaikkiaan surkea. Meinasi tuhota Jim Carreyn uran.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös