PeteX: Mulle Hectorin ihoaminen on ollut missio jo kakarasta lähtien. Myös silloin, kun hän oli suosionsa huipulla. Koko lähipiirini tietää tämän. Minusta Heka on sietämätön plagioija, jolla ei ole minkäänlaista omaa tyyliä tai näkemystä oikeastaan mistään asiasta. Välillä hän oli Suomen Bowie, sitten Lou Reed, sitten Dylan, sitten Neil Young. Ja kaikki biisit merkataan tietenkin omiin nimiin. Tekstit ovat muodikkaasti kantaaottavia ja aina yllättäen ajassa kiinni, äijä on täysi perässähiihtäjä siis. Teknisesti H.Harma on todella taitava tekstittäjä, ei moitteen sijaa siinä puolessa. Lisäksi sovituskoneisto hänen ympärillään loihtii tasokasta jälkeä genressään. Joten en kiistä Harman teknistä osaamista - siltikin inhoan jokaista nuottia ja tavua, jonka häneltä kuulen. En ole koskaan omistanut yhtään Hectorin albumia ja keikan olen joskus nähnyt olosuhteiden pakosta festareilla. Hyvin soittivat, so? Tämä on tällainen tarina....mutta ymmärrän hyvin Heka-diggareita. Eivät häiritse minua millään tavalla, toivottavasti en minäkään heitä. Kaikki mainitsemasi Heikki-biisit ovat mielestäni paskaa.
Erotan tässä muuten musiikkitaiteilija Hectorin ja ihminen Heikki Harman, josta minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa.
Arvoisa Woman In Red: Bon Jovin sijoittaminen musiikillisesti samaan kategoriaan kuin Arja Koriseva on paitsi loukkaus, myös viiltävän tuskallinen osoitus musiikillisesta tietämättömyydestä tai ennakkoluuloista. Otan esimerkin; en voi sietää Alpo Suhosta valmentajana. En myöskään Äkäslompolon korttelisarjan F-junnujen valmentaja Eskon (nimi muutettu) valmennustyötä Äkäslompolon F-junnujen parissa. Inhoan molempien toimintaa vaihtoaitiossa yhtä paljon. En silti koskaan menisi sanomaan, että Alpo Suhonen kuuluu valmentajana Eskon kategoriaan. Joku järki ja suhteellisuudentaju. Siitäkin huolimatta mielipiteesi on hyvinkin ok, en koe tarvetta käännyttää sinua Bon Jovi -diggariksi. Voin jopa ymmärtää senkin, että Bon Jovi inhottaa yhtä paljon kuin umpilaulutaidoton vinkuja nimeltä Ara Koriseva. Mutta että he ovat musiikillisesti samaa kategoriaa? Okei, minä olen sitten sprintterinä samaa kategoriaa kuin Markus Pöyhönen. Tulisin toiseksi, jos juoksisin John Drummondia vastaan.
Aki Kaurismäestä; jos elokuvaohjaaja sijoittaa elokuviensa näyttelijöiksi Sakari Kuosmasen ja Silu Seppälän tasoisia amatöörejä, ja vielä noin paskoja amatöörejä, kun maailma on oikeita näyttelijöitä väärällään, on hän mielestäni ammattitaidoton. Mitä tulee muuhun Akin kuvasommitteluun ja kameratyöhön, jonka pääantia ovat ankeat mustavalkoiset kuvat, lähikuvat näiden surkeiden amatöörien mykistä kasvoista, jotka kerran minuutissa lausuvat: "Vai niin" tai muuta vastaavaa sekä suomalaisesta elokuvasta tutut ovista kulkemiset, niin haloo! Kuka tahansa meistä kamera kädessään tekisi vastaavaa kuvaa. Lisäksi Akin elokuvien leikkaus on liikuttavan kömpelöä. Näin ajattelen, enkä muuta voi.
Mutta antaa kaikkien....öh...kukkien kukkia.
(typoja, joita oli helvetisti)