Viestin lähetti nedomansky
DDR-hallihan voitaisiin nimetä uudelleen. Nimiehdotukseni on:
Penaali
IFKn pelaajathan osaavat myös turhat PENAltyt.
on tämä vaan sen verran pennalistinen kokemus....
JHagin etenemismallissa on edetty vaiheeseen 3)
Viestin lähetti Carlos
Mun mielestä ton Korakin viesti vois faxata Penalle suoraan. Ei siksi että se on niin hauska, vaan siksi että siihen kulminoituu niin paljon tuskaa, epätoivoa, vitutusta, surua, sammuneita toivonkipinöitä jne. Mitähän Korakin työnantaja mahtaa tuosta tykätä? :D
Viestin lähetti holvius
Vanha kunnon Pool ei ikinä myynyt pelaajia verivihollisilleen.Nyt näyttää myyvän ja vielä oman kylän pojan. Taidat olla virallinen gloryhunter, joka on alkanut kannattaa seuraa vasta viimeaikoina.
Tämä nyt taas ei koske tätä IFK:n surkeata tilannetta, mutta tähän holvius pojan viestiin on pakko vastata. Ensinnäkin olen kannattanut Poolia 20-vuotta ja seurannut heidän toimintaa TODELLA aktiivisesti aina. Pool on mulle paljon enemmän kuin mitä IFK on ja se on todella paljon sanottu ! Jos sinä tai joku muu elää vielä 70-luvulla, olisi aika herätä. Jos pelaaja ei sovi joukkueeseen ja hänestä saa hyvän hinnan, se myydään. 70-luvulla näin ei ehkä tehty, mutta ajat on muuttuneet. Fowler ja hänen pelityylinsä eivät vaan enään sopineet yhteen ja kun Fowler ei halunnut lähteä esim. Lazioon, tämä oli minusta loistava kauppa Poolilta. Jos saa miehestä jonka ura on ollut laskussa jo pari vuotta 11 milj. puntaa, se on ainakin mulle hyvä kauppa. Mutta tämä asia on nyt jakanut Poolin kannattajat koko maailmassa kahtia, joten turha kai tästä on kiistellä. Noin puolet on sitä mieltä että helvetin hyvä juttu ja puolet taas edestaa tätä toista kantaa. Mulle tää oli ainakin ilon päivä, päästiin eroon aivan turhasta ja ylimielisestä pelaajasta minun mielestäni. Toki sanon että jos Fowler saa vierelleen miehet jotka pelaavat palloa rankkarirajan tuntumaan hänen jalkaansa, miehestä saattaa olla paljonkin hyötyä. Pool vaan ei nykyään pelaa sellaista futista enään, valitettavasti ...
Olisin tän kaiken laittanut yksityisviestinä sulle holvius, mutta kun sulla ei näköään profiilissa sellaista ole ...
Viestin lähetti BigReds#22
Moni on varmaan huomannut ja joku jo tiedottanutkin, että Koffin sivuilla on tieto, että "etsitty on, mutta EI LÖYTYNYT?"...
Just.
Ja siitä amerikan avusta.. Mies haluaa kuulemma pelata vielä pari ottelua pohjois-amerikassa ennen päätöstään?
Viestin lähetti Simbe
* Bad Attitude / Deep Purple
* Cry Cry Cry / Richie Valens
* Desperate Cry / Sepultura
* Fell On Black Days / Soundgarden
* Get A Haircut (And Get A Real Job) / George Thorogood
* Goin' Down / Monkees
* I'm Loosing My Favourite Game / Cardigans
* It's Long Way To The Top / AC DC
* Killing Me Softly / Fugees
* Loser / Beck
* Losers / JJ Cale
* Nyt meni hermot / The First
* Paskaa / Juice
* Rakastuin mä luuseriin / Nylon Beat
* Taas tukka kasvaa / Sielun Veljet
* Too Much Monkey Business / Chuck Berry
* Wanha suomalaisten poikien vitustuslaulu / Lapinlahden Linnut
* Viimeinen / Nylon Beat
* Vittu kun vituttaa / Ismo Alanko
Viestin lähetti VIHANNESKAAPPI
Huomenna, onneksi ILMAISLIPULLA,katsomaan nollapeliä!!!!
:cool: :cool: :cool:
Viestin lähetti ribis
Jaa ei oo turhaa hessu-mälli ja fööni-pena reissunnu keski-eurooppaa. Sieltähän se Jukka Seppo sitten tulikin vahvistukseks, mites onko aivan mahdotonta että Arto Ruotanen pelais ifk:ssa vielä yhden kauden?
Viestin lähetti peruna
Mutta missä on adressi? Eli tuleeko sitä? Mielestäni sen on pakko tulla!!!!! Joku b2:ssa lähtee vetää sitä ja siitä pitää ilmoittaa kaikille. B2:n voisi ilmoittaa vaikka, että ne joiden mielestä pena ei ole pätevä töihin niin nimi alle.