Mainos

Hunajacast

• 73 720
  • 414

Valkomusta79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS , SaPKo
Millaisen roolin pelaajaksi T Haapanen haluaa tulla "isona"?
Onko se tämän hetken luotettava 4 kentän työmyyrä vai vieläkö tavoitteena kärki ketjujen pistenikkari?

Onko Topias Haapanen pitänyt aina idoleinaan geneerisiä kärkiketjujen staroja, vai onko hän niin kulttuurin miehiä, että on itse romantisoinut alaketjujen sankareita, ja tarkoituksella kehittänyt monipuolisuuteen tähtääviä ominaisuuksia itsessään, johtaen hänet lopulta yhdeksi liigan parhaista roolipelaajista? Vai onko nykyiseen rooliin ennemmin ajauduttu olosuhteiden pakosta? Turussa tälläisistä roolisankareista on esimerkkejä mm. legendaarinen rottaketju ja Max Kolu, vaikkei kaikki jonnet eivätkä kaikki pirkkalalaiset välttämättä näitä nimiä muistakaan. Kaikki olivat fanien suursuosikkeja.

Suosikkijoukkue
TPS
Milloin nähdään Kucherov läpiajomaali TPS-paidassa? Sitä on nyt viisi kautta odotettu.

Niin tästähän on Haapaselta kysytty ja Haapane sanonu haastattelussa, et on junnuissa jo tämän tehnyt onnistuneesti ennen kuin Kucherov teki NHL:ssä. Eli kumman mukaa pitäisi nimetä?

Joka tapauksessa tämän voisi taas palauttaa taas mieleen ja varmistaa. Ei vissii nauhoilla ole toi junnuonnistuminen. Veto kun on heikko, nii mun puolesta aina vaa yritykseen läpiajoista, jos sattuu joskus pääsemään.

Edit. LINKISSÄ Heti videon alussa toi Haapsen kommentti maaliin (viitaten ylläolevaan, linkki vie YouTubeen)
"Mä oon tehny sen kaks kertaa ennen kucherovia. Se on tieto."

Viimeksi muokattu:

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Topias Haapasen yksittäisin hienoin ottelu, jonka on Turun Palloseurassa pelannut - ja miksi juuri se ottelu?

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Täällä pyydettiin yksityisviesteillä kysymyksiä, niin jengi spämmää koko ketjun täyteen. Eihän siinä. Poistun kukkahattuni kanssa sivummalle paheksumaan.

Viimeksi muokattu:

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä pyydetiin yksityisviesteillä kysymyksiä, niin jengi spämmää koko ketjun täyteen. Eihän siinä. Poistun kukkahattuni kanssa sivummalle paheksumaan.
Helpompihan se on kattoa kaikki kyssärit tästä yhtenä pötkönä kun että selaa kaikki yksityisviestit lävitse

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Helpompihan se on kattoa kaikki kyssärit tästä yhtenä pötkönä kun että selaa kaikki yksityisviestit lävitse
Kukkahattuni kanssa vain ajateltiin, että kun castin vetäjä pyytää nämä yksärillä, niin se voisi olla hänen mieleen. Pääasia tietenkin, että kysymyksiä esitetään :)

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Haapaselta voisi kysyä, että mikä pakkomielle on aina taklata vastustaja katsomoon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy