Mr. Tasuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Palloseura, Avalanche
Milloin nähdään Kucherov läpiajomaali TPS-paidassa? Sitä on nyt viisi kautta odotettu.
Milloin nähdään Kucherov läpiajomaali TPS-paidassa? Sitä on nyt viisi kautta odotettu.
Helpompihan se on kattoa kaikki kyssärit tästä yhtenä pötkönä kun että selaa kaikki yksityisviestit lävitseTäällä pyydetiin yksityisviesteillä kysymyksiä, niin jengi spämmää koko ketjun täyteen. Eihän siinä. Poistun kukkahattuni kanssa sivummalle paheksumaan.
Kukkahattuni kanssa vain ajateltiin, että kun castin vetäjä pyytää nämä yksärillä, niin se voisi olla hänen mieleen. Pääasia tietenkin, että kysymyksiä esitetään :)Helpompihan se on kattoa kaikki kyssärit tästä yhtenä pötkönä kun että selaa kaikki yksityisviestit lävitse
Kukkahattuni kanssa vain ajateltiin, että kun castin vetäjä pyytää nämä yksärillä, niin se voisi olla hänen mieleen. Pääasia tietenkin, että kysymyksiä esitetään :)
Niittymäki oli tettiläinen, Kallio samoin.. mua ei haittaisi jos TPS palkkasi urheilutoimenjohtajaksi tettiläisen nimeltä Mikko Koivu.Kyllä täytyy sanoa taas, että suurin vahvuus Koivuissa on aina ollut ylpeys kantaa TPS-paitaa.
Se, miten Mikko kuvailee TPS:ää seurana on todella hienoa.
TPS tarvitsisi juuri tällaisia pelaajia joukkueeseen. En nyt tarkoita taitotasoa vaan sitoutuneisuutta ja halua voittaa kotikaupunkinsa joukkueessa. Meiltä puuttuu tepsiläinen runko ja johtavat pelaajat tämänhetkisestä joukkueesta.
Aatos on vielä niin nuori, mutta asenteeltaan varmasti pesunkestävä Koivu.
Juu, tuossa Mikko vähän sivusikin hänen tulevaisuuden kuviota ja varovasti puhui seuran johtamisesta tai valmentamisesta…aika näyttää.Niittymäki oli tettiläinen, Kallio samoin.. mua ei haittaisi jos TPS palkkasi urheilutoimenjohtajaksi tettiläisen nimeltä Mikko Koivu.
En yllättyisi jos olisi tulevaisuudessa yksi Seuran omistajista.Niittymäki oli tettiläinen, Kallio samoin.. mua ei haittaisi jos TPS palkkasi urheilutoimenjohtajaksi tettiläisen nimeltä Mikko Koivu.
En nyt tiedä mitä tällä viestilläsi hait? Tai siis sitä että liittyikö se jollain tavalla Mikko Koivuun vai yleensäkin Tepsiin?Johtajuutta olen perään kuuluttanut jo monia vuosia. Vaatimustaso kaikelle toiminnalle pitäisi nostaa ihan eri tasolle. Ei pitäisi mennä siitä yli, mistä aita on matalin ja miten vaan helpoimmalla pääsee, kuten lähes koko 2000- luku TPS:ssä on tehty.
Kannattajat ihmeekseni ovat tällaisen mukatekemisen kummallisesti hyväksyneet ja hakeneet hyväksyen syitä siihen, ettei mitään minimitasoa toiminnalle saa asettaa. Kaikki on aina hyvää ja laadukasta tekemistä , vaikka se olisi kuinka paskaa.