Hunajacast

• 77 090
  • 428

Valkomusta79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS , SaPKo
Millaisen roolin pelaajaksi T Haapanen haluaa tulla "isona"?
Onko se tämän hetken luotettava 4 kentän työmyyrä vai vieläkö tavoitteena kärki ketjujen pistenikkari?

Onko Topias Haapanen pitänyt aina idoleinaan geneerisiä kärkiketjujen staroja, vai onko hän niin kulttuurin miehiä, että on itse romantisoinut alaketjujen sankareita, ja tarkoituksella kehittänyt monipuolisuuteen tähtääviä ominaisuuksia itsessään, johtaen hänet lopulta yhdeksi liigan parhaista roolipelaajista? Vai onko nykyiseen rooliin ennemmin ajauduttu olosuhteiden pakosta? Turussa tälläisistä roolisankareista on esimerkkejä mm. legendaarinen rottaketju ja Max Kolu, vaikkei kaikki jonnet eivätkä kaikki pirkkalalaiset välttämättä näitä nimiä muistakaan. Kaikki olivat fanien suursuosikkeja.

Suosikkijoukkue
TPS
Milloin nähdään Kucherov läpiajomaali TPS-paidassa? Sitä on nyt viisi kautta odotettu.

Niin tästähän on Haapaselta kysytty ja Haapane sanonu haastattelussa, et on junnuissa jo tämän tehnyt onnistuneesti ennen kuin Kucherov teki NHL:ssä. Eli kumman mukaa pitäisi nimetä?

Joka tapauksessa tämän voisi taas palauttaa taas mieleen ja varmistaa. Ei vissii nauhoilla ole toi junnuonnistuminen. Veto kun on heikko, nii mun puolesta aina vaa yritykseen läpiajoista, jos sattuu joskus pääsemään.

Edit. LINKISSÄ Heti videon alussa toi Haapsen kommentti maaliin (viitaten ylläolevaan, linkki vie YouTubeen)
"Mä oon tehny sen kaks kertaa ennen kucherovia. Se on tieto."

Viimeksi muokattu:

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Topias Haapasen yksittäisin hienoin ottelu, jonka on Turun Palloseurassa pelannut - ja miksi juuri se ottelu?

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Täällä pyydettiin yksityisviesteillä kysymyksiä, niin jengi spämmää koko ketjun täyteen. Eihän siinä. Poistun kukkahattuni kanssa sivummalle paheksumaan.

Viimeksi muokattu:

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä pyydetiin yksityisviesteillä kysymyksiä, niin jengi spämmää koko ketjun täyteen. Eihän siinä. Poistun kukkahattuni kanssa sivummalle paheksumaan.
Helpompihan se on kattoa kaikki kyssärit tästä yhtenä pötkönä kun että selaa kaikki yksityisviestit lävitse

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Helpompihan se on kattoa kaikki kyssärit tästä yhtenä pötkönä kun että selaa kaikki yksityisviestit lävitse
Kukkahattuni kanssa vain ajateltiin, että kun castin vetäjä pyytää nämä yksärillä, niin se voisi olla hänen mieleen. Pääasia tietenkin, että kysymyksiä esitetään :)

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Haapaselta voisi kysyä, että mikä pakkomielle on aina taklata vastustaja katsomoon.

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä täytyy sanoa taas, että suurin vahvuus Koivuissa on aina ollut ylpeys kantaa TPS-paitaa.
Se, miten Mikko kuvailee TPS:ää seurana on todella hienoa.
TPS tarvitsisi juuri tällaisia pelaajia joukkueeseen. En nyt tarkoita taitotasoa vaan sitoutuneisuutta ja halua voittaa kotikaupunkinsa joukkueessa. Meiltä puuttuu tepsiläinen runko ja johtavat pelaajat tämänhetkisestä joukkueesta.
Aatos on vielä niin nuori, mutta asenteeltaan varmasti pesunkestävä Koivu.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllä täytyy sanoa taas, että suurin vahvuus Koivuissa on aina ollut ylpeys kantaa TPS-paitaa.
Se, miten Mikko kuvailee TPS:ää seurana on todella hienoa.
TPS tarvitsisi juuri tällaisia pelaajia joukkueeseen. En nyt tarkoita taitotasoa vaan sitoutuneisuutta ja halua voittaa kotikaupunkinsa joukkueessa. Meiltä puuttuu tepsiläinen runko ja johtavat pelaajat tämänhetkisestä joukkueesta.
Aatos on vielä niin nuori, mutta asenteeltaan varmasti pesunkestävä Koivu.
Niittymäki oli tettiläinen, Kallio samoin.. mua ei haittaisi jos TPS palkkasi urheilutoimenjohtajaksi tettiläisen nimeltä Mikko Koivu.

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niittymäki oli tettiläinen, Kallio samoin.. mua ei haittaisi jos TPS palkkasi urheilutoimenjohtajaksi tettiläisen nimeltä Mikko Koivu.
Juu, tuossa Mikko vähän sivusikin hänen tulevaisuuden kuviota ja varovasti puhui seuran johtamisesta tai valmentamisesta…aika näyttää.

Me kaikki tiedetään Tomi Kallio pelaajana ja vielä viimeisillä pelaajavuosinaan Tepsissä osoitti seurassa vaatimustasoa ja johtajuutta.
Mutta tuo johtajuus, vaatimustaso ja sitoutuneisuus on vaikea saada kiinnitettyä joukkueeseen kun pelaajat vaihtuvat vuosittain ja turkulaisuusaste pelaajissa on vähäistä.

Ja ei se turkulaisuus aina takaa sitä sitoutuneisuutta, mutta todennäköisempää on, että Tepsin junioripolun käynyt välittää enemmän joukkueesta esim. Savoie.

Sen takia elintärkeätä onkin jatkossa myös löytää Arellin, Lauridsenin, Haapasen tyylisiä pelaajia jotka ottavat myös vastuuta joukkueesta vaikka eivät turkulaisia olekkaan.

Ei ole helppo palapeli koota joukkuetta tällä budjetilla, kun täytyy olla hyvä molari, pisteitä tekevät pelaajat, sitoutuneet pelaajat ja keskikastin pelaajabudjetti.

Sori OT, lähti vähän rönsyilemään aihe.

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
En yllättyisi jos olisi tulevaisuudessa yksi Seuran omistajista.
Niin tai näin, tullessaan mihin tahansa rooliin toisi kaivattua johtajuutta ja vaatimustasoa Palloseuraan.

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Johtajuutta olen perään kuuluttanut jo monia vuosia. Vaatimustaso kaikelle toiminnalle pitäisi nostaa ihan eri tasolle. Ei pitäisi mennä siitä yli, mistä aita on matalin ja miten vaan helpoimmalla pääsee, kuten lähes koko 2000- luku TPS:ssä on tehty.
Kannattajat ihmeekseni ovat tällaisen mukatekemisen kummallisesti hyväksyneet ja hakeneet hyväksyen syitä siihen, ettei mitään minimitasoa toiminnalle saa asettaa. Kaikki on aina hyvää ja laadukasta tekemistä , vaikka se olisi kuinka paskaa.

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Onko nyt siis niin, että korona ryösti mahdollisesti meiltä M. Koivun paluun Tepsiin, juuri kun oltiin finaaleissa ja pöhinä oli kohdallaan? Vähän sai sen fiiliksen, että Mikko olisi vielä pukenut TPS-paidan päälle, jos ei olisi ollut tuota säätöä rajoitusten, karanteenien, yleisöttömyyden jne. kanssa.

Viimeksi muokattu:

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Johtajuutta olen perään kuuluttanut jo monia vuosia. Vaatimustaso kaikelle toiminnalle pitäisi nostaa ihan eri tasolle. Ei pitäisi mennä siitä yli, mistä aita on matalin ja miten vaan helpoimmalla pääsee, kuten lähes koko 2000- luku TPS:ssä on tehty.
Kannattajat ihmeekseni ovat tällaisen mukatekemisen kummallisesti hyväksyneet ja hakeneet hyväksyen syitä siihen, ettei mitään minimitasoa toiminnalle saa asettaa. Kaikki on aina hyvää ja laadukasta tekemistä , vaikka se olisi kuinka paskaa.
En nyt tiedä mitä tällä viestilläsi hait? Tai siis sitä että liittyikö se jollain tavalla Mikko Koivuun vai yleensäkin Tepsiin?
Yleistät myös hienosti että kaikki on tyytyväisiä. Uskallan epäillä tuota väitettä.
Vaatimustaso Mikko Koivulla on tapissa, samoin uskon, vähääkään tuntien mitä Tomi Kallio toi Seuraan viimeisinä pelivuosinaan että Tomppa omaa myös aika hitonmoisen vaatimustason. Surkein vaatimustaso on mun mielestä meidän omistajakaksikolla, sieltä se vaatimus kuuluu lähteä eikä vain hymyillen kaivaa kukkaroa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy