Hunajacast

• 77 090
  • 428

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Johtajuutta olen perään kuuluttanut jo monia vuosia. Vaatimustaso kaikelle toiminnalle pitäisi nostaa ihan eri tasolle. Ei pitäisi mennä siitä yli, mistä aita on matalin ja miten vaan helpoimmalla pääsee, kuten lähes koko 2000- luku TPS:ssä on tehty.
Kannattajat ihmeekseni ovat tällaisen mukatekemisen kummallisesti hyväksyneet ja hakeneet hyväksyen syitä siihen, ettei mitään minimitasoa toiminnalle saa asettaa. Kaikki on aina hyvää ja laadukasta tekemistä , vaikka se olisi kuinka paskaa.
Olisipa Tepsin parissa, ja etenkin johdossa, enemmän aurajoen kaltaisia persoonia. Ihan vilpittömästi.
Kun kulkee niin paistattelisi poissa parrasvaloista mutta kun on syöksykierre niin ongelmista, ja niiden ratkaisuista, kuulisi päivätasolla.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Vaatimustaso
Operatiivisella tasolla vaatimustaso tarkoittaa reaalielämässä lisää käsiä tekemään töitä sekä käsille laatua. Vaikka keskimäärin tätä vaativat ihmiset yrittää saada häkkiin konttoritarueläimen, joka yksin hoitaa 30 tyypiin työt.

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Operatiivisella tasolla vaatimustaso tarkoittaa reaalielämässä lisää käsiä tekemään töitä sekä käsille laatua. Vaikka keskimäärin tätä vaativat ihmiset yrittää saada häkkiin konttoritarueläimen, joka yksin hoitaa 30 tyypiin työt.
Eikö mielestäsi Palloseuran operatiivisella tasolla ole mielestäsi tarpeeksi käsiä tekemään laatua?

On urheilujohtajia kolmen kappalein(Westerlund, Koivu, Urama)
2 kpl skoutteja(Kalluo, Suoraniemi)

Kyllä on suoraan sanottuna ollut paskaa laatua ja tekemistä, Kallio poisluettuna.

Vaatimustasoa ja tunnetta tuon puuhastelun sijaan tarvitaan, niin jotain hyvää voi syntyä.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Eikö mielestäsi Palloseuran operatiivisella tasolla ole mielestäsi tarpeeksi käsiä tekemään laatua?

On urheilujohtajia kolmen kappalein(Westerlund, Koivu, Urama)
2 kpl skoutteja(Kalluo, Suoraniemi)

Kyllä on suoraan sanottuna ollut paskaa laatua ja tekemistä, Kallio poisluettuna.

Vaatimustasoa ja tunnetta tuon puuhastelun sijaan tarvitaan, niin jotain hyvää voi syntyä.
Tuon porukan ajalta TPS taitaa olla mitallitaulukossa viidentenä, joka on ihan kohtuullinen saavutus. Tuskimpa kukaan on kuitenkaan ollut pariin viimevuoteen tyytyväinen, joten kritiikki on oikeutettua siltä osin. Koivun ja Westerholmin tunnit edustusjoukkueen kanssa ovat varmasti varsin rajatut. Uramasta kukaan ei tosiaan tiedä mitä tekee, mutta kuten aikaisemmin olen sanonut, niin pelkää posia olen seuran sisältä kuullut. Suoraniemi kai pyörii enemmän junnujen kuin edustuksen parissa ja Kallio scouttaa paria seuraa.

Vaatimustasosta, puuhastelusta ja muusta on helppo heittää jargonia, mutta jos pitäisi nimetä ketä tilalle, niin homma on jo astetta vaikeampaa.

Sen verran urheiluseurojen parissa olen pyörinyt, että merkittävin laatua rajoittava tekiä on aika. Sitten kun aikaa on vähän niin pahimmillaan se jakautuu epätehokkaasti. Myös osaaminen vaikuttaa paljon, mutta "NHL"-tason konttoristit ovat kyllä NHL-tason pelaajia harvemmassa. Itse ole sitä mieltä, että huippumyyjä vaikuttaa menestykseen enemmän kuin huippuvalmentaja tai huippuscoutti, vaikka kaikki ovat tärkeässä roolissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy