Tuosta löytyy kyllä minulta karmaiseva menneisyys, jonka paljastin Steniuksen toimittamassa kirjassa Kärppien raapaisemat.Mietin jo hetkisen onko @McTorso salaa Tapparan puolella
Tuosta löytyy kyllä minulta karmaiseva menneisyys, jonka paljastin Steniuksen toimittamassa kirjassa Kärppien raapaisemat.Mietin jo hetkisen onko @McTorso salaa Tapparan puolella
Lisäksi tarina löytyy myös Kärppien raapaisemat – kannattajien tarinat -ketjusta:Tuosta löytyy kyllä minulta karmaiseva menneisyys, jonka paljastin Steniuksen toimittamassa kirjassa Kärppien raapaisemat.
Kirja on luettuna hyllyssä. Onneksi ei vanha suola janottanutkaan, ehkäpä pitää hieman miettiä näitä jatkoajan lähteiden luotettavuutta.Tuosta löytyy kyllä minulta karmaiseva menneisyys, jonka paljastin Steniuksen toimittamassa kirjassa Kärppien raapaisemat.
Hyvä tarina, olikin jäänyt lukematta. Paras kohta: "teemme yhdessä makkaraa"Lisäksi tarina löytyy myös Kärppien raapaisemat – kannattajien tarinat -ketjusta:
McTorso – onnellinen mies
Olen pettynyt, että Mikkelin ihmeen kuiskauksessa ei ole perässä Jormakan ryöstöä, jonka taisi Sebastian Waheeb lähetyksessä lanseerata?(Kuiskaan: Mikkelin ihme vol2, eli 7 pelissä 18p , ppo= 2,57 -> 114p)
Ai samperi! Pitää lisätä.Olen pettynyt, että Mikkelin ihmeen kuiskauksessa ei ole perässä Jormakan ryöstöä, jonka taisi Sebastian Waheeb lähetyksessä lanseerata?
En nyt tiedä. Mun mielestä Kärpillä on erinomainen ohjelma. Paljon keskikastin joukkueita vastassa. Sen lisäksi pari kertaa KalPa ja Ilves sekä kerran TPS ja Pelsut. Voitetaan kaikki!Perkele kun Pelsuilla on Saipa vielä kahdesti vastassa. Muutenkin ehkä helpompi loppu ohjelma heillä, kuin Kärpillä, mutta ei auta. Jatketaan vaan voittoja, ja kyllä lahtelaiset jossain kohtaa hyytyy. Tämä on muuten kolmas kausi putkeen, kun taistellaan Pelicansin kanssa samasta sijoituksesta. Tilanne 1-1.
No joo, ehkä tuli annettua liikaa painoarvoa noille SaiPa-peleille. Kärpillä näyttäisi olevan seitsemän kotipeliä vielä, vastassa: Sport, HPK x2, Kookoo, HIFK, Ilves, Jukurit. Kyllä kai noista voisi budjetoida 12-15 pistettä. Kyllä Kärpät runnoo itsensä vaikka väkisin kolmen parhaan joukkoon. Luotto on kova!En nyt tiedä. Mun mielestä Kärpillä on erinomainen ohjelma. Paljon keskikastin joukkueita vastassa. Sen lisäksi pari kertaa KalPa ja Ilves sekä kerran TPS. Voitetaan kaikki!
Sellainen huomautus, että tämänhetkinen seurantajakson pistekeskiarvo pitää meidät kiinni tasan sadassa pisteessä, eli ei olla valuttu alle. Pitkälti Mikkelin ihmeen ansiosta on noustu tasan sataan alun surkeuden jälkeen.Valuimme jälleen keskiarvon tippumisen myötä jälleen alle 100 pisteen arvion. Loppukauden otteluohjelma näyttää hieman siltä, että veto taitaa sittenkin ratketa minun edukseni.
Kärpät on pelannut nyt jälleen hyvän tovin tutulla, heikolla tasollaan.
Jooh, katsoin tuota koko kauden keskiarvoa, mikä on juuri ja juuri alle sadan pisteen.Sellainen huomautus, että tämänhetkinen seurantajakson pistekeskiarvo pitää meidät kiinni tasan sadassa pisteessä, eli ei olla valuttu alle. Pitkälti Mikkelin ihmeen ansiosta on noustu tasan sataan alun surkeuden jälkeen.
Tästä tulikin mieleen, että kumpi tämän vedon voittaa, jos Kärpät päätyy tasan 100 pisteeseen?Sellainen huomautus, että tämänhetkinen seurantajakson pistekeskiarvo pitää meidät kiinni tasan sadassa pisteessä, eli ei olla valuttu alle. Pitkälti Mikkelin ihmeen ansiosta on noustu tasan sataan alun surkeuden jälkeen.
En minä edes tiedä! Antaa tirehtöörin päättää.Tästä tulikin mieleen, että kumpi tämän vedon voittaa, jos Kärpät päätyy tasan 100 pisteeseen?
Toinen sanoi yli ja toinen alle.
Mulle passaa vaikka tasapeli. Lähtökohtaisesti ajattelen kuitenkin, että sata pistettä on ylitetty, kun sata pistettä on saavutettu. Se on niin kuin maaliviiva, jolloin ollaan maalissa tavoitteen suhteen. Noin minun logiikka toimii näin äkkiseltään. Itseasiassa ei tullut aiemmin mieleenikään, ettei sadan pisteen saavuttaminen riittäisi tämän vedon voittoon.Tästä tulikin mieleen, että kumpi tämän vedon voittaa, jos Kärpät päätyy tasan 100 pisteeseen?
Toinen sanoi yli ja toinen alle.
Sovitaan niin, että tasan sata pistettä tarkoittaa voittoa sinulle. Uskon kyllä silti vahvasti mahdollisuuksiini.Mulle passaa vaikka tasapeli. Lähtökohtaisesti ajattelen kuitenkin, että sata pistettä on ylitetty, kun sata pistettä on saavutettu. Se on niin kuin maaliviiva, jolloin ollaan maalissa tavoitteen suhteen. Noin minun logiikka toimii näin äkkiseltään. Itseasiassa ei tullut aiemmin mieleenikään, ettei sadan pisteen saavuttaminen riittäisi tämän vedon voittoon.
Jatkoaika ei petä tällaisten asioiden suhteen koskaan, ei koskaan. Mahtavaa!Jos olisin itse tässä betsissä messissä vanhan kuplan takakonttiin mahtuvien oluiden verran, niin toteaisin, että sehän lukee avausviestissä:
"pääseekö Kärpät tällä kaudella yli sadan pisteen".
Ei pääse, jos tulee tasan sata pistettä.
Jos viestissä lukisi vaikka pääseekö Kärpät vähintään 100 pisteeseen, niin tuo olisi jokaiselle täysin selvää. Toki sen pitäisi olla nytkin selvää, sillä 100 pistettä ei ole yli 100 pistettä.