Olen viime vuosien aikana ylläpitänyt useampaa tilanneseurantaa tällä keskustelupalstalla ja jokaisessa jokaikinen päivitys on tullut. On kyseessä sitten ollut seuranta täällä Kärppien osiossa tai vaikkapa JYPin osiossa. Myös voimasuhdeketjussani olen tasaisin väliajoin päivittänyt tilanteen. En oikein näe perusteita tälle esittämällesi kritiikille ja minusta vaikuttaa, että sen kirjoittaminen kertoo enemmän sinun tunnetilasta kuin mistään muusta.Huvittavaa, että tämä eräs kirjanpitäjä ilmestyy pistekeskiarvoineen samantien ketjuun voitetun pelin jälkeen, mutta tappion jälkeen päivitystä ei kuulu. No eihän sillä niin väliä, kuuluu kyseisen kaverin temppukirjaan Kärppien hävitessä myös eräässä voimasuhdeketjussa vuodesta toiseen. Eräs palstan neuvostoliiton fani the orginal jogs? (Vai mikä vittu) harrasti aikanaan ihan samaa, kun venäjä tippui Suomelle nöyryyttävästi milloin missäkin kisoissa.
@Telemarketti , lauantainen HIFK-peli Oulussa on monille iso tapahtuma. Siihen voi kuulua ystävien tapaamista, ruokailua ja juomista, kuten minulla tässä tapauksessa. Tällöin ei kyllä keskustelupalstan tilannepäivitys pääse samalle viivalle ja se joutuu odottamaan. Tässä tapauksessa peliä seuraavaan aamuun.
Olipahan taas epäuskoinen olo, kun Turunen onnistui sohimaan viime sekunneilla kiekon valtaosin tyhjänä olleesta maalista huolimatta maalivahdin patjoihin. Paikkoja oli toki muutenkin viedä peli selvin numeroin, mutta henkinen taakka on edelleen liian suuri.
Olen kirjoittanut tämän kauden aikana siitä, että pelien hallinta on ollut Kärpillä usein näennäistä, eikä laatupaikoille ole aidosti päästy tarpeeksi. Tässä kohtaa iso sormi osoitti pelitapaa. Mielestäni kolme viimeistä peliä hallinta ei ole ollut enää vain näennäistä, vaan pelitapa on tuottanut tukuttain laadukkaita maalipaikkoja. Näistä kolmesta pelistä on hävitty kaksi. Molemmat tappiot selittyvät henkisen puolen taakalla. Tästä taakasta pelaajat ja valmennus ovat alkaneet puhumaan kysyttäessä jo ulospäinkin. Se on askel terveempään itsetuntoon ja itseluottamuksen kasvuun.
Pistän kohta päivitystä tulemaan.