doublepenetrator
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hartford Whalers 92-93
Olin eilen lounaalla porukan kanssa joka koostui miljonääreistä.
1) Tarvitsen kaukosäätimen television kaukosäätimeen. Se on aina jossain väärässä paikassa, kulkeutuu keittiöön, katoaa sohvatyynyjen alle tms.
2) Televisiosta ei enää tule mitään katsomisen arvoista. Joten periaatteessa kohta 1 on turha. Saisikohan käytetystä Sony Braviasta rahaa?
kyllähän Sony Bravia on lcd-telkkujen mersu. Nim. itsellä vain 40 tuumainen (nimittäin se tv)
Paitsi että se oli Brava. Sulla oli varaa ostaa näemmä ylimääräinen vokaali.Siis toi Braviahan on Fiatin automalli...
Sulla oli varaa ostaa näemmä
Tuossa männä viikolla nainen totesi että sinä se osaat kokata ja panna. Ja meni sen jälkeen tiskaamaan mun viikon tiskit vapaaehtoisesti.
Kai jollain muullakin on vaimo?
Onko joku muu muuten huomannut kusella ollessaan vessanpönttöjen veden olevan aivan perkeleen kylmää?
Onko joku muu muuten huomannut kusella ollessaan vessanpönttöjen veden olevan aivan perkeleen kylmää?
...
Toinen asia, joka vituttaa on naiset, jotka ei vaan tajua. Viikonloppuna oli rautalankarulla mukana, kun väännettiin ettei onnistu. En tule panemaan sinua, ymmärrä nyt.
Eilen meni jo toinen rullallinen, kun piti kertoa, etten aio lähteä 25 kilometrin päähän täältä naisen luokse sen takia, että sillä on kylmä.
"Ei mitään seksiä, lämmitystä vaan". Noille olen kumminkin kertoa ihan selkeästi, että sinusta ei tule minun vaimoni, sinä olet minun kaverini ja jossei kohta muutu, niin et ole sitäkään.
Siltikin tämä eilinen akka tälläkin hetkellä pommittaa Facebookissa chattiviestiä.
Oikeasti korpeaa pankkien ja koko yhteiskunnan puolesta, mikäli asunnonostajan korkokattoa ei saada runnottua läpi. Omaan asumiseen tarkoitetun asunnon kohdalla omarahoitusosuus pitäisi olla 10-15 % ja mikäli hankkii asunnon tai rakennukseen sijoituskäyttöön, 30-40 %. Itsekin kävin tänään henkilökohtaisen pankkineuvojan juttusilla ja sain rahoituksen järjestymään hankkeelle, jossa pystyn kuitenkin 50 % maksamaan ilman lainaa. Loppu 50 % piti sitten käsi ojossa hakea pankista, mutta onhan tossa noin hyvät vakuudet, joten pankin riskit jäävät pieneksi. Ja IFK on kohtalaisen varma vuokralainen.
Itsekin kävin tänään henkilökohtaisen pankkineuvojan juttusilla ja sain rahoituksen järjestymään hankkeelle, jossa pystyn kuitenkin 50 % maksamaan ilman lainaa. Loppu 50 % piti sitten käsi ojossa hakea pankista, mutta onhan tossa noin hyvät vakuudet, joten pankin riskit jäävät pieneksi. Ja IFK on kohtalaisen varma vuokralainen.
Miksi menit pankkiin? Olisit laittanut yv:tä. Katsos, hyvän asian puolesta!
Ja IFK on kohtalaisen varma vuokralainen.