Humble brag, eli nöyrä kerskailu keskuudessamme

  • 253 031
  • 953

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
31 astetta ja aurinko paistaa, mutta onneksi on ilmastointi.


Send from my Porsche 911
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Kävin perjantaina pankissa neuvottelemassa lainasta. En sitten lainannut rahaa, tarjosivat sen verran pientä marginaalia. Hankkikoot varansa muualta jos eivät halua rehellistä hintaa maksaa.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Ai näinkö?

Noinhan se menee. Itse olen muutamaa tunnettua huolimatonta naista käynyt joskus nusasemassa enkä ole mitään löysyyttä huomannut. Sitten taas jollain nuorilla yh-äideillä on jo rupsahtanut värkki. Näin se menee. En usko teoriaan , jonka mukaan panemalla voi vaginan saada väljäksi.

Boldaus oma.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kerran nussin 8h putkeen, en lauennut, mutta pillu kyllä vaihtoi väriä ja mulkkuni oli vuorokauden päästä kuin Hulk Hoganin hauis. Normaalisti se on vain oman hauiksen paksuinen (penkistä nousee perseen lisäksi 130kg). Olin muuten selvinpäin tulloin kun tuli vähän nusastuu.
 

Bartholomew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings
Minusta kannabista ei missään nimessä pidä laillistaa Suomessa. Jaa miksi ei?

No koska on tullut jonkun verran kierrettyä maailmaa, ja nähtyä oikeasti hienojakin maita, kuten nyt esimerkiksi Singapore ja Arabiemiraatit. Toki on tullut pyörähdettyä muutamassa muussakin Islamilaisessa valtiossa. Emiraatit on näistä kaikkein tutuin, kun siellä on tullut suhteellisen usein vierailtua. Tosi streitti mesta, kun vaan massia löytyy.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Minä sain pilkillä ison kalan.

Ei toi viel mitään. (Huomaa jokaisen "Nokittajan" vakioavaus). Lähdin tuossa viikonloppuna Vanhankaupungin lahdelle hieman heittelemään. Vedin niin ison lohen, että takaisin tullessa bussissa mun oli ostettava sille lastenlippu.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ei toi viel mitään. (Huomaa jokaisen "Nokittajan" vakioavaus). Lähdin tuossa viikonloppuna Vanhankaupungin lahdelle hieman heittelemään. Vedin niin ison lohen, että takaisin tullessa bussissa mun oli ostettava sille lastenlippu.

No itsehän en mitään hirmu isoja kaloja ole saanut: yksi olisi ehkä ollut aika iso, mutta kun kaksi metriä kalaa olin saanut kiskottua veneeseen eikä silmiä vielä näkynyt, niin päästin poloisen menemään.

Kovin kalajuttu oli kuitenkin se, kun Hämäläisen Jussin kanssa pyydettiin helikopteria laskeutumaan Baikalin rannalle ja alettiin siinä virvelöidä. Niin paljon nousi lohta, että eivät mahtuneet yhteen kasaan, pakko oli tehdä kaksi kasaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mä en tajua miksi jengi paheksuu kauneusleikkauksia. Jos joku asia omassa ulkonäössä haittaa, niin mitä pahaa siinä on, että käy hoitamassa asian kirurgisesti? Itsellänikin elämä helpottui tosi paljon sen jälkeen, kun kävin peniksenlyhennyksessä. Kyllä mun mielestäni jokaisella on oikeus panostaa elämänlaatuun.
 
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers 92-93
Pistin muuten eilen tälläsen rivin ihan läpällä kehiin:
Inter Milan (+1)- Kourujärven Ponnistus 2 kerroin 214,55
Jokerit - Kärpät ensimmäisen ja viimeisen maalin tekijä kaikissa erissä Nico Manelius kerroin 247597
Näillä mä nettosin euron panoksella (joka tipahti 500€-setelikäärön välistä) 53,121,936,35€. Tarvettahan tälle ei oo, mutta laitetaan pinon päälle.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Viikonloppuna soittelin pari kännipuhelua kavereille. Vissiin tuli jotain urpoiltua, meinaan yhdeltä Mikolta tuli sen verran vihaista viestä takaisin. Nyt se saatana on tehnyt määräaikaisen työsopparin Turkuun ja vielä sellaiseen porukkaan, jossa työkaverit ovat vain miehiä. Toivottavasti en nyt pahemmin tuota suututtanut.

Tosin samaan hengenvetoon on todettava, että tuli myös yhdelle Erikille soiteltua puhelutietojen perusteella. Vielä ei mies ole vastannut, mutta toivotaan ettei se nyt saatana ainakaan maasta karkaa. Huhujen mukaan neuvottelee tällä hetkellä työnantajansa kanssa, vaikka omien sanojensa mukaan on työympäristöön erittäin tyytyväinen...

Tietääkö muuten kukaan onko tuo numeroon 2 loppuva numero Teemun? Tuli joskus suutuspäissään poistettua herran numero, mies kun meni perkele polvivammaan vedoten peruuttamaan yhteiset sovitut menot joskus vuonna 2004.

Voisi vinkata tuonne Jollan suuntaan, että näihin uusiin prototyyppeihin voisi testailla alkolukkoa. Kaverisuhteet tosiaan kärsivät kun jurrissa ei saa turpaa pidettyä kiinni. Vaihtoehtoisesti voisi myös vähentää humalahakuista juomista, kerrankin yhden kovan ryyppyputken jälkeen tuli käveltyä vetten päällä, tehtyä vedestä kiljua ja aamulla olo oli kuin ristiinnaulitulla. Kaverit jopa kirjoittivat tuosta putkesta kirjan, mutta eipä ole kehdannut lukea. Hyvin se on kuitenkin myynyt, sitä en kiellä. Jatko-osaakin ovat kovasti lukijat taitaneet odotella, mutta antaa niiden vielä muutama vuosituhat odottaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Join tänään aamu- ja iltakahvit kotona - juhlaa!
 

Plätsis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Söin Burger Kingissä.

Burger Kingin sapuska on kyllä ihan roskaa. Tai riippuu tietysti mihin vertaa. Kyllähän se Mäkkärin sapuskan voittaa tai vaikka Tim Hortonsin joka on kyllä aivan liian rasvaista mun makuuni. Itse jos joudun joskus fast foodia syödä niin ehdoton valinta on Wendy's. Siinä on oikean ruuan maku.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen antanut itseni ymmärtää, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät ymmärtäneet hyödyntää Veikkauksen tarjousta kahdesta jenkkifutiksen tasurista. Tuostahan sai valitsemansa summan/panoksen takaisin 255 kertaisena.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli todella mukava käynti pankissa, pitkästä aikaa. Siis pitkästä aikaa oikein kävin paikan päällä, yleensä henkilökohtainen pankkiirini on pistäytynyt täällä luonani. Mutta nyt päätin mennä, olihan uusi konttorikin avattu.

No, mitäpä siinä, leikkisästi yritettiin arvailla kuinka mones tili nyt avattiin. Eihän tuollaista voi muistaa. Siitä oli kyllä hienot muistot, kun ensimmäinen pankkitili tuli täyteen, ja jouduttiin avaamaan uusi. Se oli 1980 kesällä. Nyt täynnä on jo 14, eli tavallaan juhlatili tämä viimeisin on. Tarkistin samalla tallelokerot, jostainhan virkistystä arkipäivään pitää saada. Juu, ei hätää, kaikki kunnossa.

Yritin sitten kohteliaasti tarjota lounasta pankkiirilleni ja sen konttoristille, mutta eivät just nyt päässeet lähtemään. Töitä kuulemma! Eihän tuohon Oslon reissuun olisi mennyt kuin joku neljä päivää. Kireeksi sielläkin on työilmapiiri mennyt.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kovin kalajuttu oli kuitenkin se, kun Hämäläisen Jussin kanssa pyydettiin helikopteria laskeutumaan Baikalin rannalle ja alettiin siinä virvelöidä. Niin paljon nousi lohta, että eivät mahtuneet yhteen kasaan,

Unohtui mainita tarinan jatkuneen niin, et Jussi oli lähettäny helikopterin noutaan uutta Cayenne Turboaan että fisustamisen jälkeen koeajolla näkis miten se vähän pehmeemmillä teillä rypee. Volodja kyseli josko sais tulla kyytiin, no mikäs siinä. Sitte Volodja halus itekkin ottaa tyypit ja Jussi lupas reiluna jätkänä.

Volodja päästeli aika haipakkaa ja niinpä sitte miliisi oli pannu tiesulun ja oli pakko himmata. No Volodja vilautti ajokorttia ja kaiffarit tietty veti kättä lippaan ja huito meneen. Oli kuulemma jälkeenpäin kyselleet et ketähän noi oikein oli, kun niillä oli Putin kuskina!
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Alkaa pikkuhiljaa ottaan päähän noi nykyset jääkiekkomaalit, kun ei ne kestä jumalauta yhtään mitään... Tänäänki heiteltiin kavereiden kans vähän lättyjä nii heti meni tolpat mutkalle ku laitoin vahingossa maalia kohti. Verkotki pitää aina uusia jokasen pihapelin jälkeen...

Muuten tää päivä oli kyllä ihan hyvä! Joku tyyppi soitti mulle ja kyseli voinko pitää sille vähän harjotuksia kun se ei oo jostain syystä päässy pelaan koko syksynä. Nimee en enää muista kun piti keskittyä niin paljon siihen englantiin, mitä se puhu, mutta olisko se ollu joku Zero tai Shero Kaara tai jotain. Onneks se lupas maksaa ihan hyvää liksaa jokasesta reenivuorosta ja tulee hakeenki aina lentokoneella pihasta. Pitää nyt vielä kattoo, että onko toi kiitorata tarpeeks pitkä tuolla mun takapihalla, ku viimeks jenkeillä oli kai jotain vaikeuksia laskeutua sinne niiden suihkuhävittäjillä. Oma kone kuitenkin on lähteny siitä ihan mukavasti, että eiköhän se Kaara pääse ihan ehjin nahoin. (hymiö)
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Teemun kanssa tuossa soiteltiin. Sanoi tulevansa käymään mun luona vielä ennen Jokereihin menoa kun parhaat kebabit saa tuosta 1km päästä ja Temellä ikävä niitä. Piti sitten lopettaa puhelu kun alkoi kyllästyttämään se "Jokerit sitä, Jokerit tätä" lässytys. Pelaa kuulemma ens kuussa Narreissa, niin lupasi mulle.

Niin ja Teme on muutenkin hyvä jätkä ja silleen. Ei enää ole vihainen siitä kun laitoin peenikseni Sirpan sisälle heidän hääyönä, kun Teme itse oli tippunut rappukäytävän nurkkaan umpitunnelissa. Oli muuten eri kaupungissakin silloin kun otettiin eri taksit ja lähdettiin parille. Sirpa muuten koko ajan vinku nussiessa, että "isompi kun temellä, isompi ku temellä". En mä niin kiinnittänyt siihen sillon huomiota, laitoin vaan kakkosvaihteen sisään ja loppu olikin vuoristorataa.
 
Viimeksi muokattu:

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitte Volodja halus itekkin ottaa tyypit ja Jussi lupas reiluna jätkänä.

Ai jumanskeba, tekö ne olittekin. Nimittäin herra V sanoi tossa viimeksi, kun kävi meillä saunomassa, että jotain ihan sekopäitä suomalaisia oli ollut kalassa ja uusi Cayenne haisi ihan helvetin pahalta. Joku Jussi siellä oli ollut. Ja ilmeisesti muutama lohi. No, toisten saaliit mahtuu sellaiseen pikkuautoon.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mietin ensin mikä helvetti tuossa yllä olevassa Karin viestissä voisi olla humble bragia. Saksa? Peräti Köln? Kokonaiset 150 euroa? Irkku-pubi?

Sitten oivalsin, että tekstiä lainanneelle nimimerkille ylipäätään nussimaan pääsemisen täytyy olla leuhottamista.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Sitten oivalsin, että tekstiä lainanneelle nimimerkille ylipäätään nussimaan pääsemisen täytyy olla leuhottamista.

Minä ainakin meinaan pitää tänään 'tänään en nussi ketään'-päivän. Ihmisen on vaan joskus annettava aikaa myös itselleen.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Minä ainakin meinaan pitää tänään 'tänään en nussi ketään'-päivän. Ihmisen on vaan joskus annettava aikaa myös itselleen.
Toinen vaihtoehto olisi 'tänään en runkkaa'-päivä. Ihmisen on joskus annettava aikaa myös muille.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Paras ystäväni haluaa välittää kauttani kiitokset kaikille äänestäjilleen. Olisi kyllä kuulemma voittanut ilman teitäkin. Nyt me korkkaamme punaviinipullon, jo toisen tänä iltapäivänä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös