Urheiluministeri
Jäsen
Heh, sain ensin sen käsityksen, että teillä on autopaikka avattavalla katolla, kuten meillä helikopterin laskeutumisalusta.Ehkä sitten, jos hankitaan vielä yksi auto, voisi se olla avattavalla katolla.
Heh, sain ensin sen käsityksen, että teillä on autopaikka avattavalla katolla, kuten meillä helikopterin laskeutumisalusta.Ehkä sitten, jos hankitaan vielä yksi auto, voisi se olla avattavalla katolla.
Lisäksi Carlos tuo julki, että pillua, sitä nimittäin sain.
Ai sulla on kultainen? Viimeksi kun kävin pankissani Sveitsinmaalla, ne jostain syystä puoliväkisin tyrkyttivät minulle semmoista mustaa korttia. En edes tiedä mikä kortti se on, kun se on niin musta. Oisko joku Omex tai Amex, mutta tylsän värinen. Tuommoinen kultainen olisi kyllä paljon hauskempi. Mutta jostain syystä tuo mustakin on hirmu hyvin toiminut..Minun ei pitäisi kuulemma vaivata asialla enää päätäni. Mutta silti, olisinhan voinut maksaa ravintolaillallisen esimerkiksi kultaisella MasterCardillani.
Minua ei muuten S-Mersussa kiusaa ollenkaan tuollaiset nykyajalle ominaiset kikkailut, edes tässä hybridiversiossa. Ja lapsetkin tykkäävät, kun pitkäkorisessa mallissa on tosi kivasti takana tilaa.Ei nyt jaksa brägäillä, mutta tietääkö joku saako vm 2012 Mersusta start/stop -toiminnon kokonaan pois käytöstä? Vituttaa kun pitää aina liikkeelle lähtiessä erikseen painaa tuo hippitoiminto pois.
NHL-kausi alkaa 2.11.2012 sillä pelaajayhdistys on hyväksymässä uuden työehtosopimustarjouksen. Lähteenä NHLPA jäsensivuston äänestys asiasta.
Heh, sain ensin sen käsityksen, että teillä on autopaikka avattavalla katolla, kuten meillä helikopterin laskeutumisalusta.
Nain Teemua nopeasti pelin jalkeen.
Ei nyt jaksa brägäillä, mutta tietääkö joku saako vm 2012 Mersusta start/stop -toiminnon kokonaan pois käytöstä? Vituttaa kun pitää aina liikkeelle lähtiessä erikseen painaa tuo hippitoiminto pois.
- Kun tulin tänne vuonna 1966, ei ollut hallia, oli tekojäärata. Mutta silloin sentään pelattiin vielä mestaruussarjaa.
- Silloin aikoinaan täällä oli Wahlsten, Kuismanen ja kumppanit, kun pantiin Porin Karhuja - silloisia Ässiä – kuonoon lukemin 7-3. Itse heitin muistaakseni tehot 1+1.
- Ja herranjumala, on vuosi 2012 ja olen taas täällä! Nyt ovat uudet kumppanit ja saatiin taas voitto sarjan kärkijoukkueesta.
- Olen onnistunut siinä (buumin rakentamisessa) Ranskassa, jossa jääkiekko on ihan kääpiölaji. Se on kuin käsipallo Suomessa.
- Loin siellä silti ilmiön. Ja Sveitsissä nostin HC Sierren - joka on sellainen SaPKon kokoinen firma – paikalliseen A-liigaan, joka on huomattavasti rahakkaampi kuin SM-liiga. Ja ihmiset laskeutuivat vuorilta lehmänkellot kaulassa neljä tuntia ennen matsia ja huusivat koko yön voittopelin jälkeen!
- Lähtökohtana se, että luon TuTossa näiden veljien kanssa ilmiön tähän kaupunkiin.
- Jotenkin aistin, että nyt ollaan sen kynnyksellä.
Vähän samaa ajattelin kun joku tuolla kertoili Kämpin edustan katusoittajasta. Kaikkihan tietää, että Kämpin edessä ei todellakaan voi olla mitään joutoväkeä tai pillipiipareita. Ja sitäpaitsi kukaan ei voi joutua odottelemaan autonkuljettajaa tuon hotellin edessä. Piccolohan noutaa huoneistosta silloin kun auto on saapunut paikalle.Tuntuu siltä, että te keksitte noita juttujanne. Minä en.
Niin, eikä jotkut edes näytä tuntevan Gagsiakaan.
Ei voi ymmärtää että näihin nykyfarkkuihin pitää laittaa jotain blingblingiä polven yläpuolelle. Kulli ihan ruvella.
Kuuluisi ehkä tosielämän kömmähdyksiä -ketjuun, mutta silloin nolotti kun tarjosin vahingossa lentokentän loundgessa mustaa amexiani virkailijalle. Se kun sekoittuu aina mun lentoyhtiön platinakorttiini. Kelatkaa, se luuli että mä yritän OSTAA sitä sisäänpääsyä.Mutta silti, olisinhan voinut maksaa ravintolaillallisen esimerkiksi kultaisella MasterCardillani.