Kulttimörkö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP ja maajoukkueet
Mutta hänen kirjoituksensa tuo mieleen samasta lehdestä toisen hahmon, Wunder Vepan.PS. Perateutin nimimerkki tuo mieleeni Myrkky-lehdestä tutun Peräsmiehen.
Mutta hänen kirjoituksensa tuo mieleen samasta lehdestä toisen hahmon, Wunder Vepan.PS. Perateutin nimimerkki tuo mieleeni Myrkky-lehdestä tutun Peräsmiehen.
Tällaista valitettavan usein kuulee ihmisten suusta. Jokainen lontoonkielinen sana suomea puhuttaessa on ärsyttävä.
Edit. huippuna elävä esimerkki parin viikon takaa, kun luokseni yökylään eksynyt nainen huusi keskenkaiken "oumaigaad". Meinasin heittää pihalle.
Pulled Pork-hype on kyllä junttia, kun taas kerran amerikanvillitys saapuu junttisuomeen jälkijunassa. Itse maistelin helvetin hyvää revittyä porsaanlihaa Gloria Estefanin kuubalaisessa ravintolassa Ocean Drivella joskus viime vuosikymmenellä eikä se ollut mikään big deal.
En tiedä tiesittekö, mutta BigRedBob on käynyt Kuubassa JA syönyt siellä pulled porkia kauan ennen kuin me juntit tiedettiin siitä yhtään mitään.
Tai sitten BigRedBob on käynyt Miamissa, mutta siitäkään juntit eivät varmasti tiedä mitään.En tiedä tiesittekö, mutta BigRedBob on käynyt Kuubassa JA syönyt siellä pulled porkia kauan ennen kuin me juntit tiedettiin siitä yhtään mitään. Ei ollut bid deal edes silloin.
Tyypillinen juntti kun olet, niin horisset tarjouksista kun olet tottunut ostamaan possusi huutokaupalla, mutta itse en ylläty ettei tämä käytäntö ole voimassa BigRedBobin trendiravintoloissa.Ei ollut bid deal edes silloin.
Edit: Niin, Miamissa siis. Tyypillinen juntti kun olen en ymmärtänyt edes sitä.
Käynyt mielessä! 3000-4000eur netolla ei kuussa makseta ku pakolliset menot ja sit kärvistellään!
10-vuotias poikani totesi minulle jo pelin alkuvaiheessa, että pelissä näköjään noudatetaan NHL:n hybridipitkänkiekon sääntöä.
Tässä viestissä nimimerkki 12961 kertoo kuinka kiinteistöjen ostaminen on turhan riskialtista hommaa ja on siksi perinyt kaiken. Se on vähemmän riskialtista.
Itse tykkään reissata lasten kanssa: vanhimmalla eli 8-vuotiaalla on kasassa 25 maata, nuorimmilla muutama vähemmän. Maanantaina tultiin parin viikon Irlanti-Berliini -tourilta ja hyvin meni: ajeltiin reilu 1000 km Irlannin maaseudulla, Dublinissa vietettiin pari päivää ja Berliinissä käytiin katsomassa Herthan matsi pojan kanssa norminähtävyyksien lisäksi. Omille muksuille reissaaminen on ollut pitkään ihan normijuttu ja mukavaa yhdessäoloa. Erityisen hienoa on se kuinka loistavia lentomatkustajia ovat. Toisaalta, eipä tuo tuubissa istuminen eroa pahemmin junasta tai dösästä. Raskainta on siirtyminen kohteesta lentokentälle mutta tuokin on helpottanut muksujen kanssa. Vuosia sitten vedettiin parin kuukauden RTW kahden ensimmäisen (silloin 8kk ja kolme vuotta) kanssa ilman suurempaa draamaa.
Vanha suomalainen tapahan tosin on upottaa koko ruoka annos johonkin käsittämättömään kastikkeeseen ääriään myöten tai sitten ruikkia ketsuppia järkyttävät määrät kaikkeen. Itse olen epäsuomalainen ja ylpeydellä. Joku tuolla sanoikin, että haluaa maistaa eri maut ja näin se on, itselläni ainakin on niin sofistikoitunut makuaisti, että herkästi maistan kaikki nyanssit vähemmälläkin mausteiden ym. lotraamisella, tosin voimakkaasti maustettua ruokaakin rakastan, mutta se on kokonaan sitten eri asia.
Mietin kahdesti sofistikoitunut-sanan käyttöä viestissäni, mutta näköjään sanavalinta osui nappiin.Pikaruokaketjusta löytyi yksi sofistikoitunut hyvän ruoan ystävä ja maustekastikkeiden vastustaja. Vieläpä ylpeä sellainen.
Samoin erosin itsekin hetken mielijohteesta, kun alkoi ketuttamaan lähes kahden tonnin kirkollisvero vuositasolla.
Pari vuotta sitten pyysin erästä englantilaista kaveriani käyttämään skype-keskusteluissamme vaikeampia sanoja, jotta voisin oppia harvemmin käytettyjä sanoja ja hän vain totesi, että puhuu kanssani aivan samalla tavalla kuin englantilaisten kanssa. Näin on tapahtunut muutaman kerran, joten päätin lopettaa turhat kyselyt sanojen käyttöön liittyen.
Pakko oli tuoda tämä osa tähän ketjuun, koska tässä ollaan ehkä yleisimmän nöyrän kerskailun äärellä. Tuo urheilu ei oikein sovi joukkoon, mutta muuten asetelma on täydellinen. Omat lempiohjelmani ovat myös uutiset ja Teeman dokumentit. Muuta en oikein ehdi edes katsomaan, koska luen niin paljon....katson televisiosta käytännössä säännöllisesti vain uutisia, urheilua ja eräitä ajankohtaisohjelmia, eli muuta ohjelmistoa tulee seurattua äärimmäisen vähän ja satunnaisesti, jos lainkaan...
Jos pieni puolustuspuhe sallitaan, en näe asiaa nöyränä - tai muunkaanlaisena - kerskailuna, vaan ainoastaan osoituksena siitä, että television maksuton ohjelmatarjonta on olemattoman ohutta - ellei sitten seuraa draama- tai komediasarjoja ym. - sillä esimerkiksi elokuvista muut kuin n. 1000 kertaa uusitut Uunot ja vastaavat pyörivät nykyisellään maksukanavilla.Pakko oli tuoda tämä osa tähän ketjuun, koska tässä ollaan ehkä yleisimmän nöyrän kerskailun äärellä. Tuo urheilu ei oikein sovi joukkoon, mutta muuten asetelma on täydellinen. Omat lempiohjelmani ovat myös uutiset ja Teeman dokumentit. Muuta en oikein ehdi edes katsomaan, koska luen niin paljon.
Pakko oli tuoda tämä osa tähän ketjuun, koska tässä ollaan ehkä yleisimmän nöyrän kerskailun äärellä. Tuo urheilu ei oikein sovi joukkoon, mutta muuten asetelma on täydellinen. Omat lempiohjelmani ovat myös uutiset ja Teeman dokumentit. Muuta en oikein ehdi edes katsomaan, koska luen niin paljon.
Jos pieni puolustuspuhe sallitaan...
Tämä vain on niin klassikko, että oli pakko laittaa tänne noin niinkuin esimerkkinä, ei sen vakavampaa.Njaa. Itse ymmärrän tuollaisen asetelman ihan hyvin, ilman kerskailuja tai mitään...
Tämä vain on niin klassikko, että oli pakko laittaa tänne noin niinkuin esimerkkinä, ei sen vakavampaa.