Hieman närästää tämä krapulassa juotu Dom Pérignon, pitää varmaan seuraavalla kerralla täyttää lasi Coca-Cola Zerolla.
Onko muuten vuoden 59 Dom Pérignon laadukasta juomaa ?
Hieman närästää tämä krapulassa juotu Dom Pérignon, pitää varmaan seuraavalla kerralla täyttää lasi Coca-Cola Zerolla.
Harmi vain, että kovin monia juhlia et ehdi pitää Tepsin nykymenestyksellä.Skåålaus on kuulemma tullut siitä, kun viikingit joivat juomansa voitettujen vastustajiensa kalloista.
Olet tervetullut puutarhajuhliin. Pistä yllesi vaikka se parempi tuulipukusi ja lainaa naapuriltasi solmio.
Mikä onkaan päänympäryksesi?
Ja kaiken lisäksi Netflix on ihan naurettavan halpa. Onko se joku 8-9 euroa/kk.
7,99 euroa kuussa. Veloitus on toiminut mainiosti Osuuspankin pankkikortin yhteydessä olevalla Visalla.
Tummensin ja suurensin ketjun kannalta olennaisen kohdan.
Sori, se mustasilmä homma siellä Otto Karhin grillillä. Minä oikeasti luulin häntä isoäidiksesi.
Olemme poikien kanssa saunassa sopineet hyvitykseksi, että ensi kaudella Kärpät pääsee pronssipeliin asti.
Vastustajan saatte itse päättää, kunhan kerrotte ajoissa ennen kauden alkua.
Nähdään taas Isle Of Manin golffinurmilla, kunhan parannat silmäsi.
Tallissa on nyt reilu 2kk seisonut restauroitu '67 Mustang ja olen tassa paininut sen ajatuksen kanssa, etta pitaisko siihen laittaa erikoiskilvet (esim. STANG, MUSSE, MY 67 tmv) vai antaisko olla vaan "vanhojen autojen" kilvilla...
Tanaan pihaan ilmestyvaan avo-Musseen (vm 2010) ei sen sijaan tule erikoiskilpia.
Siistit rekkarit ketjusta:
En nyt halua olla mikään tosikko kun tähän puutun, mutta käsittääkseni lainaamasi kirjoittaja asuu Yhdysvalloissa, missä tuollaisesta vuoden 2010 käytetystä Mustangista joutuu maksamaan mallista riippuen todennäköisesti n. $ 12 000 - 15 000.
Jos tuon hintaluokan auton ostamisesta kertominen on humble brag, samaan syyllistyy täällä kirjoittaja joka autoiluketjussa kertoo ostavansa esim. jonkun kohtuutuoreen KIAn tai Hyundain tai minkä tahansa reilusti alle parinkympin kiesin. Ja moni siellä kehuu jopa paljon kalliimmilla ökyhankinnoillaan kuten kaiken maailman Volvoista ja jopa Bemareista.
Toki tuo avo-Mustang voi olla myös joku 700 hv special BOSS -malli, mutta sitä ei siinä tapauksessa nostettu esiin.
Onko muuten vuoden 59 Dom Pérignon laadukasta juomaa ?
Kellään kokemusta tuosta Dom Perignonista ?
Jaahas, kortsut päässy jo loppumaan. Vittu eilen ostin paketin ja nyt pitäs mennä uudestaan kauppaan. Tai ei kaupat oo edes auki ni joutuu ottaa mersu alle ja kurvaa lähimmälle huoltikselle. Ei oo helppoo, pieni krapula painaa vielä tähän päälle. Meni suht kovaa ja myöhään gaalaillan jatkoilla.
Lentoni Suomeen lähtee Zürichista reilun neljän tunnin päästä, ja mä istun vielä boxerit jalassa Bernissä, mutta pari pikkuasiaa mun on pakko heittää tähän caseen.
Petun loukkaantumisherkkyydestä:...
Matkustaminen ei tosiaan ole enää mikään leuhkailun aihe vaan lähinnä matkustelemattomuus. Melkoisen moni on nykyisin sitä mieltä, että matkustelu pelkän huvin vuoksi on ennemminkin lähinnä häpeällistä toimintaa. Yhtenä - mutta vain yhtenä - perusteluna mm. sen ekologinen aspekti. Esimerkiksi jo Louis-Ferdinand Célinen romaanissa vuodelta 1932 Niin kauas kuin yötä riittää, todetaan, että "fyysinen matkustaminen paikasta toiseen on mieletöntä, sillä kaikkialla kohtaa saman elämän viheliäisyyden ja saman ylittämättömän kuilun rikkaiden ja köyhien välillä".Joku on taas ulkomailla.
Hifistelkää siis nykyisin sillä, ettette käy ulkomailla.