Huhut, mutut ja muut fantasiat

  • 2 296 602
  • 10 162
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Niin onko tuo jonkun random henkilön, vai median huhu?
Mielelläni kyllä Godlankin täällä näkisin, mutta jos se Rinne tosiaan tulee. Mulle ihan sama, kumpiki tulee, kunhan toinen tulee.
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Mielelläni kyllä Godlankin täällä näkisin, mutta jos se Rinne tosiaan tulee. Mulle ihan sama, kumpiki tulee, kunhan toinen tulee.
Godla ilman muuta. Persoonana mielenkiintoisempi, rutkasti potentiaalia. Olisko tyyliltään myös sellainen, että voisi ammentaa Järältä oppia?
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Siis tuo Godla oli ihan media huhu vaan...
Laitoin vaan tänne, kun se oli huhu-asteella liikenteessä :)
Selvähän se, mutta saahan kaveria tänne toivoa.
 

keskipohja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Spårt joka ei vielä ole olemassakaan.
Kaipa Sport on ainakin yrittänyt Godlaa Vaasaan ja jos eivät ole niin huonoja ovat kun kaveri tuossa naapurissa pelailee.

Todennäköisesti poikaa jo kuitenkin kutsuvat suuremmat seurat kuin Sport , harmi sinänsä koska kaveri olisi sellainen joka vetää yleisöä katsomoon.
 

Golffari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ässät-huhu puolella viedään Bertiä jo JOKEREIHIN!
Ite oon ajatellu, että Bert suuntaa stadiin ja Stögön jengiin.
Varmasti Jalonen on kiinnostunut, mutta mutta...
On tää mielenkiintosta. Ite toivoisin Bertille isompia valoja ja onnistumisia...
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Ehdottomasti olisi hienoa, jos Bert pääsisi isompaan seuraan mitä me tai Ässät. Toki pitäisin, mutta itse olen jo hyväksynyt ettei pelaa meillä enää ensi kaudella. Hienoa myös, jos ei mene Ässiin. Lie kuitenkin vasta huhu tuo.
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Ässät-huhu puolella viedään Bertiä jo JOKEREIHIN!
Ite oon ajatellu, että Bert suuntaa stadiin ja Stögön jengiin.
Varmasti Jalonen on kiinnostunut, mutta mutta...
On tää mielenkiintosta. Ite toivoisin Bertille isompia valoja ja onnistumisia...

Eipäilen, että tästä lähtenyt (linkki Jokereiden huhu-ketjuun). Itselleni ainakin winwin, jos tuo siirto toteutuu. Näkisin, että Bertrandilla on kaikki edellytykset siirtää tasonsa KHLään, joten todennäköisesti olisi hyvä hankinta myös Jokereille.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Sen verran olen koheloa tällä kaudella seurannut, että Bertrand ei siellä kyllä vielä murtaudu kahteen ekaan kenttään, ainakaan Jokereiden kaltaisessa kärkiseurassa. Hänen profiilillaan silloin ei ole järkeä edes lähteä. Marjamäki etc on asia erikseen, koska eivät ole pelaajatyypiltään edes tulosketjun kavereita tuolla tasolla.

Tietysti ei se mahdotonta ole, etteikö lähtisi yrittämään. Eipä tässä kukaan voi sanoa mitään varmaksi ennen kauden loppua, kun virallisesti joukkueet saavat sopimuksista ilmoittaa.

Lähtijäosasto Sportilla on näin ennakkoon niin kova, että alkukausi vähintään saattaa olla aikamoista "kokeilua". Ei ne palaset kuitenkaan tuolla muutosmäärällä helposti loksahda kohdilleen.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Bertrandista puhuttaessa kannattaa myös muistaa se, että myös isojen vesien takana on edelleen yleistä höpinää hänen suhteen.

Hänhän kävi viime kesänä NYI:n prospect-campingilla ja oli siellä leirin yksi puhutuimmista nimistä. Muut toki nuorempia, mutta kiinnostusta saattaa löytyä sieltäkin päin. AHL:n siirtyminen voi hyvinkin olla vielä kuvioissa mukana.
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Lähtijäosasto Sportilla on näin ennakkoon niin kova, että alkukausi vähintään saattaa olla aikamoista "kokeilua". Ei ne palaset kuitenkaan tuolla muutosmäärällä helposti loksahda kohdilleen.

Niin, ketkä olivat Bertrandin lisäksi ne (lähes) korvaamattomat lähtijät Sportin kokoonpanosta? Immonen ja 3-4.-pakki? Muuta? Leskistä tulee ehkä vähän ikävä, mutta ei ole mikään runkopelaaja hänkään.
 

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Niin, ketkä olivat Bertrandin lisäksi ne (lähes) korvaamattomat lähtijät Sportin kokoonpanosta? Immonen ja 3-4.-pakki? Muuta? Leskistä tulee ehkä vähän ikävä, mutta ei ole mikään runkopelaaja hänkään.
Niimpä. Bertand on mielestäni ainoa "ongelma", muuten meillä on runko ihan hienosti kasassa. Ok, riippuu tietenkin myös vähän mitä Koskiranta tekee. Mutta eiköhän tilanne on muuten aika normaali, eli 3-4 äijää lähtevät, 3-4 uutta sisään. Business as usual?
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Niimpä. Bertand on mielestäni ainoa "ongelma", muuten meillä on runko ihan hienosti kasassa. Ok, riippuu tietenkin myös vähän mitä Koskiranta tekee. Mutta eiköhän tilanne on muuten aika normaali, eli 3-4 äijää lähtevät, 3-4 uutta sisään. Business as usual?

Bertrandin lähtö on ongelma ETENKIN, jos Leskinen päästetään. Identtinen korimalli, kätisyys ja pelityyli lähes identtinen, olisi ollut helpoin ajaa samoihin saappaisiin.

Tän takia ihmettelen kovasti huhuja Leskisen Kärppiin menosta. Miksi seurajohto luopuu "molemmista" Bertrandeista...
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Bertrandin siirtyminen Jokereihin ei ihmetyttäisi ollenkaan. Kyllä Sport on Ilmalassa varmasti erityisseurannassa - ei ainakaan vähempää Valtosen ja Virmasen johdosta. Bertrandille KHL olisi hieno steppi tässä vaiheessa ja meille hyvä ainakin sikäli, ettei pelaisi kenenkään vastustajan paidassa ensi kaudella.

Tän takia ihmettelen kovasti huhuja Leskisen Kärppiin menosta. Miksi seurajohto luopuu "molemmista" Bertrandeista...

Jos on lähdössä niin syynä on varmasti Leskisen oma tahto, mikäli Kärpistä on tullut lupauksia suuremmasta vastuusta. Ilmeisesti Oulussakin on jonkinlainen 'säästökuuri' tulossa ja siinä saattaa olla Leskisellä iskun paikka.

Vaikea uskoa sitä, etteikö Sportin puolesta Leskiselle löytyisi roolia. Kyseessä on kuitenkin keskivertoa lahjakkaammasta pelaajasta. Mutta tässä tulee taas tämä kylmä realiteetti vastaan, että isot vie ja Sport jää laulukuoroon.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Seurajohto luopuu tietenkin siitä syystä, ettei ole varaa kilpailla Bertrandista, eikä järkeä alkaa nokittelemaan Kärppien kanssa Leskisestä, koska siinäkin käy vaan niin, ettei ole varaa kilpailla hänestä.

Mun mielestä tuossa ei ole mitään ihmeellistä, vaikka Kallea jääkin aivan helvetin ikävä. Tähän meidän on vaan tottuminen. Olisi se SaiPakin mielellään ne Spinat jne rosterissaan pitänyt.

Leskistä mun ei niin ikävä tule, koska Jolle.

Harmittaa edelleenkin, että Blomqvistin kanssa vähän hätäiltiin ensi kautta silmälläpitäen. Ei muuten, mutta löytyykö peliaikaa?
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Sellaista kuultuna, että Sport on kyllä ollut Godlan perässä, mutta että on jäänyt hänenkin suhteen isompien jalkoihin heti alkuunsa. Siihen en ota kantaa, pelaako Godla ensi kaudella Liigassa vai jossain muualla. Ehkä pelaa, ehkä ei, sanoi savolainen. Mutta liigassa ollaan kaverista äärimmäisen kiinnostuneita.
 

keskipohja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Spårt joka ei vielä ole olemassakaan.
Sellaista kuultuna, että Sport on kyllä ollut Godlan perässä, mutta että on jäänyt hänenkin suhteen isompien jalkoihin heti alkuunsa. Siihen en ota kantaa, pelaako Godla ensi kaudella Liigassa vai jossain muualla. Ehkä pelaa, ehkä ei, sanoi savolainen. Mutta liigassa ollaan kaverista äärimmäisen kiinnostuneita.
Tuo sana HÄNENKIN alkaa olla hieman liiankin tuttu ja toistuva...
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sen verran olen koheloa tällä kaudella seurannut, että Bertrand ei siellä kyllä vielä murtaudu kahteen ekaan kenttään, ainakaan Jokereiden kaltaisessa kärkiseurassa. Hänen profiilillaan silloin ei ole järkeä edes lähteä. Marjamäki etc on asia erikseen, koska eivät ole pelaajatyypiltään edes tulosketjun kavereita tuolla tasolla.
Kyllä hän voi pelata KHL:ssä kolmosketjussakin ja saada silti ihan tarpeeksi hyvän kiekollisen roolin. Vielä kun Jokereilta tuntuu olevan pelaajat jatkuvasti hajalla, niin eiköhän sieltä näytönpaikkoja avaudu. Tottakai myös P-Amerikka on edelleen mahdollinen, koska tuskin se turhan takia lähti sinne viime kesänäkin leireilemään.

Kovimmat poistujat ovat huhujen mukaan: Bertrand, Leskinen, Immonen ja/tai Koskiranta ja Peltola. Ainoastaan Bertrandin tasoisen pelaajan löytäminen voi jäädä haaveeksi, mutta muuten voidaan kyllä vahvistua joka osa-alueella.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Kovimmat poistujat ovat huhujen mukaan: ........ Koskiranta.
Boldaus oma. Missäs tällainen huhu liikkuu?

Itse en usko Koskirannan minnekään lähtevän. On jo nähnyt isojen seurojen elämää ja palkka putoaa joka tapauksessa ensi kaudelle. Olen aika vakuuttunut, että pelaa mielummin pienemmässä seurassa isossa roolissa, kuin isossa seurassa pienemmässä roolissa. Jos ja kun kyseessä pieni seura, niin miksi puolestaan vaihtaa Vaasa toiseen, kun täällä kemiat aivan selvästi natsaa päävalmentajan ja muiden pelaajien kanssa. Uudessa seurassa tästä ei olisi mitään takuuta. Ja kun vihdoinkin on löytänyt pelitavan, jolla päästä takaisin parrasvaloihin, miksi riskeerata sitä? Lisäksi hän ei enää nuori poika ole kuitenkaan, kun kuitenkin jo 31-vuotias.


En näe mitään syytä siis lähteä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
En usko, että Koskirannan palkkatoive on syy jättää soppari tekemättä. Joutunee aika varmasti tiputtamaan sitä reippaasti ja oletettavasti puolestaan meiltä häviää lähes kaikki kalleimmat. Toki tilalle tuleekin pelaajia.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
En usko, että Koskirannan palkkatoive on syy jättää soppari tekemättä. Joutunee aika varmasti tiputtamaan sitä reippaasti ja oletettavasti puolestaan meiltä häviää lähes kaikki kalleimmat. Toki tilalle tuleekin pelaajia.
Ei olekaan, mutta juuri tuo kysymys siitä pystyykö pelaamaan koko kautta ykkössentterin tasolla. Kyllä siinä tilanteessa vituttaisi, jos joukkueen ykkössentteri hiihtelisi taas puoli kautta selkä suorana ja aloittaisi pelaamisen vasta vuodenvaihteen jälkeen. Jos tiedettäisiin, että nykyinen taso pysyy lähes varmuudella koko kauden niin olisi varmasti joukkueen kalleimman hyökkääjän arvoinen.

Tuosta Koskirannan palkasta vielä, että vuoden 2014 tulot olivat 174k euroa + rahastoinnit (max. 100k). Vielä kun on pelannut loppukauden ihan helvetin hyvin ja tietää sen itsekin, niin kuinka paljon hänen voi olettaa olevan valmis pudottamaan palkkaansa. Itse veikkaan, että on lähempänä 150k:ta kuin 100k:ta.
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Varmasti Valtonen on tässä ajassa päässyt sen verran hyvin Koskirannan pään sisälle, että tietää jos on sopimuksen arvoinen vai ei. Mitään kolmen vuoden sopparia ei ehkä kannata heti tehdä, mutta jos palkkavaatimus saadaan soviteltua Sportin budjettiin, niin olen ehdottomasti esim 1+1 vuotisen jatkon kannalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös