Minä kun olen tunnetusti kova netti-scouttaaja :D , (tiesin että Newton on ihan ok liigapeluri ja tiesin myös että Koskiranta tule olemaan tärkeä palanen meille)... ja, koitan aina etsiä eriä pointtejä ja näkökulmia miksi tuo pelaaja menee sinne tai tänne, tai miksi tuo ei kelpaa siellä mutta taas täällä ym ym.
Nämä huhut.....Vauhkonen, F.Riska, Kankaanperä, Kantola, Gratton. Kaikki ovat tyyliin, vanhoja taisteluvaunuja, mä luulen että meidän valmennus-tiimi (Yrttiaho ja kump) ovat löytäneet "The Holy Grail of Hockey", eli, yks hyvä kesä meillä, ja vanhat taisteluvaunut "remontin alla"....ja sitt vittu mennään!
Ajattele nyt kun (ok, jos) tällaiset isot miehet, esim Vauhkonen/Kantola....tekee "Vänttiset", aiai...sielllä on voimaa ja massaa, ja vaikka mitä!
Riska ja Kankaanperä, sama juttu. Jos ura tarvii buustin, mä luulen että Vaasa on aivan oikea paikka, itse asiassa ylivoimaisesti paras paikka, koska Tomek ja kumpp aivan varmasti vaativat että myös vetaraanit tekevät duunia (oikeilla tavalla) kesän aikana. Onko esim Ässien ja HPK:n (vanhat) äijät ovat olleet täyskunnossa tällä kaudella, mä en ole ihan varma. Huono kesä? Maybe...
Gratton taas :D siinä olisi jopa Yrttiaholle kunnon projekti :D Mutta miks ei? Ensin junnujen kanssa luistelukouluun ja sen jälkeen Kaarlekentälle spurttailemaan ja pomppailemaan Komun ja poikien kanssa.
Edit. saa nähdä, onko Tepsin veteraanien kesä ollut hyvä vai huono. Käyrä on ainakin alaspäin.