MrMacmanaman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Joo ei tietenkään, eikä moni muukaan seura pystyisi. Pelkkien tehojen puolestahan Koivisto on ihan ok paikkaaja Sportin mittapuulla, kun tämän kauden pakkien pistepörssissä hän on kuitenkin lähellä top-10.Mun mielestä ei ole realistista odottaa, että Sport pystyisi korvaamaan ensi kaudella Atron. Jos rahaa olisi loputtomasti käytettävissä niin haaste olisi varmasti helpompi.
Mitä mä oon oululaisten kaverieni juttuja kuunnellut, Manu Koivisto on edelleen kiekon kanssa sarjan eliittiä, mutta puolustuspelaamisessa taso on laskenut.
Oikeastaan ne kysymysmerkit tulevat siinä miten erityyppisiä nämä pelaajat kuitenkin ovat, vaikka molemmat menevät samaan kiekollisen kärkipakin kategoriaan. Leppänen on ominaisuuksiltaan täydellinen puolustaja nykylätkän vaatimuksiin. Hyvä luistelija, hyvä syöttäjä ja laukoja eikä puolustuspelikään ole heikkous. Koivisto on taas hyvä syöttäjä, mutta vastaavasti heikko luistelija ja laukoja sekä oman pään peli on heikkoa mm. juuri heikon luistelun takia. Tämän lisäksi myös ikä alkaa tulla vastaan. Jos Koivisto tänne päätyy, niin uskon isoimpana syynä olevan oma kasvatti status. Jos tämä jätettäisiin huomioimatta, niin järkevämpää olisi voinut olla hakea vielä kehittyvää "köyhän miehen Leppästä" muualta.