Karvaturri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Itsellä todella ristiriitaiset fiilikset Koivistosta. Liigakin menee kuitenkin kokoajan nopeampaan suuntaan ja tämä ei ole koskaan ollut Koiviston vahvuus eli jos hän tulisi, niin vaatisi vierelle kyllä oikeanlaisen pelaajan. Lisäksi Sportissa tulisi pelaamaan huomattavasti enemmän mitä Kärpissä, joten miten riittää jalka ja jaksaminen. Ylivoimalla luultavasti edelleen käyttökelpoinen kaveri. Onko kaverilla myöskään lopulta ''kotkasydäntä'' vaikka onki oma kasvatti? Luulisi, että olisi tullut jo aiemmin Vaasaan uudestaan jos aitoa kiinnostusta olisi ollut. KalPan jälkeen valitsi Lukon. Lukosta Jukureihin.
Muutenkin puolustus on aika raskasjalkainen Piipposen ja Hietasen myötä. Tämän lisäksi huomiona, että on jo nyt 4 vasenkätistä pakkia sopimuksen alla ja Aarniosta ja Langista optiot, joista nyt tuskin jälkimmäistä käytetään. Mun mielestä toi puolustus tarvitsisi aivan jotain muuta kuin ylihintaista ja urallaan laskusuunnassa olevaa paluumuuttajaa ellei sitten ole suostunut tulemaan kotia huomattavasti halvemmalla. Toivon toki, että olen väärässä, mutta kyllä mä ainaki näen punalippuja.
Samaa mieltä. Hyvä syöttäjä, keskinkertainen laukaus, vauhti ongelma. Shaun Heshka says hi.