Huhut, mutut ja muut fantasiat

  • 2 280 389
  • 10 134

Jaahas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittava
Aivan oma tarinansa on tämä Sportin liiga korpivaellus kun katsotaan kaikkia euroopan eri ammatilaissarjoja.Pelivälineestä riippumatta.
On toki ollut huonosti johdettuja joukkueita muuallakin mutta ei ole missään yhdeksää vuotta peräkkäin annettu samojen "johtajien" harjoitella ja leikkiä.
Viimeistään fanit ovat saaneet muutoksen aikaan.

Se on ollut sitten väliaikaista tai pysyvää mutta se on tapahtunut!
Vaasassa ei näy mitään merkkejä sellaisesta.
 

Kotka1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Aivan oma tarinansa on tämä Sportin liiga korpivaellus kun katsotaan kaikkia euroopan eri ammatilaissarjoja.Pelivälineestä riippumatta.
On toki ollut huonosti johdettuja joukkueita muuallakin mutta ei ole missään yhdeksää vuotta peräkkäin annettu samojen "johtajien" harjoitella ja leikkiä.
Viimeistään fanit ovat saaneet muutoksen aikaan.

Se on ollut sitten väliaikaista tai pysyvää mutta se on tapahtunut!
Vaasassa ei näy mitään merkkejä sellaisesta.
Miten saat tuon "johtajien" monikkoon laitettua? Toimareita ollut kaksi, valmentajia kolme ja toimistollakin porukkaa vaihtunut jonkin verran. Ainoastaan kaksi positiota on pysynyt samoilla eli hallituksen pj ja UTJ. Viestistäsi saa oletuksen että oltais menty täysin samoilla koko ajan.
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Vaikea sanoa mitä kaikkea taustalla tehdään. Mutta uskoisin, että muutoksia olisi tulossa. @Backster varmasti tietää parhaiten palstaveljistä

Edelleen: se mitä minä tiedän / olen kuullut niin kauden aikana ei kuulla mitään. Edelleen: kyse on Liigassa sopimuksen alla olevasta henkilöstä.

Toki voi olla joku aivan muu, mutta siitä minulla ei ole mitään tietoa.

Paitsi että Jukka Suutarin voi yliviivata kaikista hajatelmista ja mutuiluista. Tämä suoraan mieheltä itseltään.
 

Kalalokki62

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Edelleen: se mitä minä tiedän / olen kuullut niin kauden aikana ei kuulla mitään. Edelleen: kyse on Liigassa sopimuksen alla olevasta henkilöstä.

Toki voi olla joku aivan muu, mutta siitä minulla ei ole mitään tietoa.

Paitsi että Jukka Suutarin voi yliviivata kaikista hajatelmista ja mutuiluista. Tämä suoraan mieheltä itseltään.
Kasaako Ere mahdollisesti myös ensi kauden joukkueen?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Täälläkin esillä ollut Geoff Platt siirtyy mitä ilmeisimmin Tapparaan.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ei tullu platteja eikä odeeneja...

No en tiedä, onko hyvä vai huono. Ristolla ei taida olla paljoo imua.

Geoff Platt pelaa tänään Tapparan kolmosketjussa vasempana laitahyökkääjänö yhdessä Patrik Virran ja Kristian Kuuselan.
Ei tullut siis Plattia tai muutakaan, onko Sportin rahat aivan finaalissa vai mikä? Platt esim. on sentteri, mutta Tapparassa pelaa ainakin tänään laidassa. Sportilla mielestäni akuutti sentteripula ihan jo määrällisesti. RDn imuttomuus tuskin vaikuttaa siihen, että senttereitä määrällisesti liian vähän, laatuun toki voi vaikuttaa.
 

Golffari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ei tullut siis Plattia tai muutakaan, onko Sportin rahat aivan finaalissa vai mikä? Platt esim. on sentteri, mutta Tapparassa pelaa ainakin tänään laidassa. Sportilla mielestäni akuutti sentteripula ihan jo määrällisesti. RDn imuttomuus tuskin vaikuttaa siihen, että senttereitä määrällisesti liian vähän, laatuun toki voi vaikuttaa.
Mitään tietoa ei ole, mutta veikkaisin että rahat on loppu...
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Olisiko Sportin johto kiinnostunut Kerhosta vapautettuun Mika "Orava" Toivolan kykyihin UTJnä?

Huom. Tämä ei ole huhu, kunhan spekulointia kun Toivola sai Hämeestä lähteä. Pidän kyllä parempana kuin Jämsä, vaikka Toivolan viime vuodet ei säkenöintiä kerhon urheilujohdossa olekaan ollut
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös