Itse ainakin arvostan RA:ta ja Ultras06:tta, ehkä olen jopa mukana, ehkä en... Pointti ei olekaan siinä, että tää olut ja pubi olisi huono asia, päinvastoin.
Mutta tämä tapa julkaista se: pelaajat ovat erätauolla, teaser, että huomenna uutisia klo 14, salaperäinen kuva pukumiehestä ja teksti "Tervetuloa Pohjanmaalle". Kaikki vinkit ja lauseet maalaisjärjellä ajateltuna johonkin henkilöön. Alkuperäinen kuva löytyy pian netistä kortinjakajan hahmosta muokattuna.
Silti itsellä niin kuin varmasti monella muullakin Sportia vähän suuremmalla (kotka) sydämellä seuraavalla mielenkiintoista odotettavaa iltapäiväksi.
Ja sitten tämä kliimaksi. Hoh hoijaa, mikä pettymys ja lässähdys.
Tätähän olisi voinut RA arvuutella ja hehkuttaa omilla sivuillaan ja Sport linkittää ja vinkata sitä.
Oon
@Pervert :in kanssa samaa mieltä, että osalla lähtee aika helposti plussasta pystyviiva pois. On tosin asiallista ja perusteltuakin kritiikkiä, hyviä ratkaisuehdotuksia vähemmän.
On myös aika turha pyytää kannattajia boikotoimaan tässä vaiheessa joukkuetta.
Kun Kurten käski repiä muutama vuosi sitten mielenilmauksen pois päädystä, boikotti kohdistui nimenomaan siihen, että päädyn toimintaan puututtiin kyseisellä tavalla.
Kyllä siellä ollaan oltu ja ollaan tulevaisuudessakin tukemassa joukkuetta heikommallakin hetkellä. Glorypettereitä sitten enemmän menestyksen hetkellä ja hyvähän sekin.
Mutta summa summarum : kannattajien oman olutmerkin ja tulevan pubin julkistamisen olisi voinut julkaista eri tavalla kuin nyt.