Tämähän se olisi. Samalla Antti Uitto vahvistamaan hyökkäystä?Pessimisti ei pety, näen jo sielujeni silmin:
"Dufva ja Kurten ulos. Jämsä ottaa molemmat positiot haltuun ja tekee myös paluun kaukaloon ja kapteenistoon."
Tai kun painettiin Vaasan Sprot -lippiksiä ja myytiin kannattajille makkaraa 5 mk, mutta kaksi makkaraa saikin alennuksella 12 mk.Ei jumalauta. Kertoo kaiken organisaation tasosta. Yhtään ei olla menty eteenpäin vuodesta 2015, kun tarjoiltiin vastustajalle chilinakkeja... Hävettää.
Hankkikaa vähemmän puukäsiä! <--- Siinä rakentavasti pähkinänkuoressa jotain ehdotusta.Mitä jos joskus oltaisi rakentavia vaikka kuinka pännii. Sport ottaa varmaan vastaan jokaisen panoksen, niin sitten vaan rivissä tuomaan ideoitanne varanhankinnasta ja joukkueen rakentamisesta.
Olin äsken hallilla syömäs niin pelaajat tuli syömään sinne ja huoltajat pakkas kamoja bussiin. Kyllä risto ainaki lierihattu pääs vei omia kamojansa bussiin. Kovasti näytti suupielet alaspäin olevan porukalla, ei siel kyl hirveesti naureskeltu.
Joo, tätä Niemisen Villeä itsekin olen mutuillut, jotenkin sopisi tuohon pukumieheen. Mutta valmennukseen vai mihinkä positioon aika näyttää. Ja osuuko sinnepäinkään :DNo jos joku odottaa RD:n fuduja niin joutuu pettymään. Kysyn ties monettako kertaa, että millä rahalla tuo soppari ostettaisiin ulos ja maksettaisiin vielä seuraajankin palkka?
En usko, että kenenkään potkuilla mehustellaan tuolla lailla ennakkoon. Ja kuten mainittu niin pukumies viittaa kaukalon ulkopuoliseen signaukseen. Itse veikkaan, että valmennukseen lisätöön yksi nimi ja oma veikkaus on RD:n saunakaveri Ville Nieminen. Oma talitintti ei ole sirkuttanut mitään tähän liittyen vaan on täysin omaa spekulointia.
Siis nimenomaan: tuo tapa!!! Tyyli niin kuin pelaaja-tai valmentajauutisissa ja sitten olut.Tepsi yritti tätä jo muutama vuosi sitten. Oli floppi silloin, on floppi nyt. Siis tuo tapa, ei bisse.
TPS teki tämän vieläpä siirtorajan viime hetkillä kun kaikki odottivat vahvistuksia.Tepsi yritti tätä jo muutama vuosi sitten. Oli floppi silloin, on floppi nyt. Siis tuo tapa, ei bisse.
Sama juttu täällä, kun tulin päivän kierrokselta ja totesin tämä "piristysjuoma" uutisen, siis edelleen....MÄ HÄPEÄN!Ei helvetti mikä antikliimaksi. On ollut kiireitä koko päivän enkä ole ehtinyt katsoa mitä jännää tänään julkaistaan. Ja sitten se olikin lopulta kannattajien Red Army olut, ei edes seuran oma olut. Ja miten helvetissä teaserin joku vi*un netistä kaivettu pukumies liittyi ylipäänsä tähän juttuun? Tätä myötähäpeän määrää ei voi sanoin kuvailla.
Emt, mutta mä haluan Spåraan töihin neppailemaan, voitte olla aivan varmoja, että multa löytyy vieläkin tyhmempiä ideoita...Ja miten helvetissä teaserin joku vi*un netistä kaivettu pukumies liittyi ylipäänsä tähän juttuun? Tätä myötähäpeän määrää ei voi sanoin kuvailla.