Huhut, mutut ja Arsen avut kaudelle 2013–2014

  • 893 580
  • 2 129

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Päästetään piinasta.. vko.23 :-)
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
7 ja 1 ? , eli 1.7

Ja näin saadaan Arselle lisäaikaa ja seurasta edes jotain näkyvää toimintaa ja pidetään samalla hulluja tehokkaasti jännityksessä.. ;)

No joo eiköhän se illemmalla..?
 
Suosikkijoukkue
TPS
Päästetään piinasta.. vko.23 :-)

Niin näkyy olevan. Mulla ainakin tulee facebookissa tuo tumma palkki siihen tielle, ettei sitä edes näe sen alta. Piti imuttaa kuva koneelle niin alkoi jotain näkymään.

Edit. Saahan tuon palkin pois kun siirtää hiiren pois kuvan päältä. Ei siitä silti selvää saa ilman zoomaamista
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Itse tuossa olen näkeväni keskellä kilpeä aika isolla tuherrettuna numeron 7
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Yhteensä 3 kiekkoa kuvissa eli maalivahti(kiekko räpylässä) ja kaksi kenttäpelaajaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kilven alareunassa on jokin teksti mutta pitää zoomata, että näkee edes hieman. On ikäänkuin vesileima.

EDIT. Siinä e-kirjaimen vasemmalla puolella
 

akke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds United, TPS
Voisiko olla että sopimukset julkaistaan perjantaina 7. päivä? Näin itse tulkitsen tuon mysteerisen kuvan.
 

#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
tuota kuvaa kun kääntelee sopivasti niin terveyStALO sanasta tulee 16.x (T sotkettu) 2

mukava mysteeri työpäivän kuluks :D
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viikolla 23 ilmoitetaan että TPS:ssä on harjoiteltu todella paljon viimeisten viikkojen aikana ja jäälle mennään tässä kesälomien jälkeen?

Jokohan Seppäsen jatkosopimus julkaistaan..?
 
Suosikkijoukkue
TPS
Itse kun luen tuota tekstiä kilvestä, niin mielestäni siinä ei oikeastaan lue "Terveystalo", kirjoitus vaan muistuttaa erehdyttävästi Terveystaloa. Viimeiset neljä selvää kirjainta ovat joka tapauksessa "salo". Toivotaan, ettei huhuiltu hyökkäyspään vahvistus ole Timo Salo. Sami Salo pakistoon kuulostaisi paremmalta. Anyway, eiköhän tekstiin ole joku piiloviesti joka tapauksessa laitettu.
 

hokihoki

Jäsen
ihan selvästihän kilvessä T. Salo. Ehkä Timpan ranne kestää sittenkin ja palaa rosteriin. Vitsit sikseen, selvästi tulossa 2 kenttäpelaajaa + Norre.

Eli tiedoituksessa:

- Preissig
- Morrisonn
- Norrena
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Olen varmaan sokea sillä en löydä mitään viitettä tuosta kuvasta tiekkari/julkistusajankohtaan. Ehkä läppärin näyttö ei riitä vaikka zoomaisinkin?

Kertokaa nyt joku milloin tapahtuu? Joka tapauksessa hienoa että JOTAIN tapahtuu! (jos tapahtuu)

Edit: No joo, 23:n tuosta juuri erottaa muttei muuta. Onko ensimmäiset numerot vuosiluku 2xxx?
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
- Preissing
- Morrisonn
- Norrena

Tämä olis mulle ideaali tilanne!

Vihdoinkin jotain (ehkä) on tulossa. Ulostulo sitten myöhemmin? Nyt on vaan kiusattu. Kilvessä alhaalla lukee päivämäärä, mut mun kuvakäsittelytaidot ei riitä sen esiin saamiseen. Numeroita siinä nyt kuitenkin on..
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Norren statuksen täsmentämisen lisäksi odottelen kuva-arvoituksen perusteella yhtä kenttäpelaajaa. Pelipaikka (vasen puolustaja) löytyy fläppitaululta ja mailan lapa kertoo kyseessä olevan leftin pelaajan. Kaksi kiekkoa viittaa siihen, että kaveri heitti tuolta siniviivalta viime kaudella kaksi maalia. Keneen kaikki täsmää? -> Shaone Morrisonn
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Norren statuksen täsmentämisen lisäksi odottelen kuva-arvoituksen perusteella yhtä kenttäpelaajaa. Pelipaikka (vasen puolustaja) löytyy fläppitaululta ja mailan lapa kertoo kyseessä olevan leftin pelaajan. Kaksi kiekkoa viittaa siihen, että kaveri heitti tuolta siniviivalta viime kaudella kaksi maalia. Keneen kaikki täsmää? -> Shaone Morrisonn

Veikkaan 2 kenttäpelaajaa kun kuvissa on yhteensä 3 kiekkoa. 2 kentällä ja yksi hanskassa.
 

Pyhä Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En kyllä kovin innoissani tätä julkistusta odota, Norre ja kahden A-junnun jatkosopparit Tepsin tuntien. Tai ehkäpä pukuniekat on oikeasti onnistuneet jonkun ison kalan naaraamaan, vapaanahan niitä kyllä on kuten muiden liigaporukoiden viime aikaiset julkistukset osoittaa.

Märissä päiväunissa haaveilen edelleen siitä KUNNOLLISESTA ykkössentteristä, mut toisaalta niin mä haaveilen lottovoitostakin.
 
Suosikkijoukkue
TPS
En kyllä kovin innoissani tätä julkistusta odota, Norre ja kahden A-junnun jatkosopparit Tepsin tuntien. Tai ehkäpä pukuniekat on oikeasti onnistuneet jonkun ison kalan naaraamaan, vapaanahan niitä kyllä on kuten muiden liigaporukoiden viime aikaiset julkistukset osoittaa.

Märissä päiväunissa haaveilen edelleen siitä KUNNOLLISESTA ykkössentteristä, mut toisaalta niin mä haaveilen lottovoitostakin.

Olisi aika itsemurhamarkkinointia hypettää a-junnujen jatkosopimuksilla. (a'la Jokerit ja J.Rask Kampin jättiskriinillä). Toki mikään nyt ei enää kyllä yllätä, kun puhutaan palloseurasta ja tilanne on mikä on.

Onko muuten kenelläkään tietoa, koska TPS:n yhtiökokous on? Yleensä on ollut kesäkuun alkupuolella.. ja agendallahan on mm. hallituksen kokoonpanon vahvistaminen.
 
Mikä Morrisonin pelinumero on ollut vuosien saatossa? Entä Norrenan? Kilvessä näkisin numeron 3 ja hanskassa yksi kiekko joka voi olla (yksi) tai (nolla) eli 31 tai 30. Morrisonille siis taas kuva antaa joko kaksi kiekkoa eli 2, 20, 11 tai jos lapa lasketaan mukaan niin 12.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mikä Morrisonin pelinumero on ollut vuosien saatossa? Entä Norrenan?
19*Fredrik Norrena, TPS 1992-93
19*Fredrik Norrena, TPS 1993-94
19 Fredrik Norrena, TPS 1994-95
19 Fredrik Norrena, TPS 1995-96
19 Fredrik Norrena, TPS 1996-97
19 Fredrik Norrena, TPS 1998-99
19 Fredrik Norrena, TPS 1999-00
19 Fredrik Norrena, TPS 2000-01
19 Fredrik Norrena, TPS 2001-02

(*) = tulokaskausi
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Onko muuten kenelläkään tietoa, koska TPS:n yhtiökokous on? Yleensä on ollut kesäkuun alkupuolella.. ja agendallahan on mm. hallituksen kokoonpanon vahvistaminen.

Ei mitään tarkkaa päivää ole tiedossa, mutta kynnet on ilmeisesti jo teroitettu, kun tiedossa on pienet kissatappelut. Vai olikohan se poikapainit?

Tästä julkistuksesta sen verran, että voin lyödä vetoa, että varmasti tulee itkua tänne. Joko veskari on liian vanha tai oletettu Morrisonn on liian väkivaltainen pelaaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös