Huhut, mutut ja Arsen avut kaudelle 2013–2014

  • 893 857
  • 2 129

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei mitään tarkkaa päivää ole tiedossa, mutta kynnet on ilmeisesti jo teroitettu, kun tiedossa on pienet kissatappelut. Vai olikohan se poikapainit?

Tästä julkistuksesta sen verran, että voin lyödä vetoa, että varmasti tulee itkua tänne. Joko veskari on liian vanha tai oletettu Morrisonn on liian väkivaltainen pelaaja.

No jos veskari on Norre niin mä ainakin olen tyytyväinen ja jos Morrisonn on se joka tulee, olen tyytyväinen väkivallasta huolimatta. Tosin jos oletettu Morrisonn ei olekkaan Morrisonn vaan vaikka Nickerson niin sitten vituttaa, eihän näin voi olla?
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Yleensä ku tötsiä merkataan noilla kolmioilla ni tarkottaako tämä meidän pakkihaun tasoa tuossa läppärillä??? =)

Ei kyllä mun silmää riitä resoluutio lukee viikko 23 tuosta kuvan alareunan "tekstistä"
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitähän mahtaa Jerkku nykyään puuhailla? Kyllä kelpaisi jonkinlaiseksi konsultiksi, voisi opettaa kesän aikana pojille kovuutta ja ripauksen (tai isomminkin) hulluutta. Rokama alkaa olla siinä iässä, että Lukko ottanee kohta yhteyttä, jahka potkivat ensin sen tryout-veskarinsa pihalle.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Kilven alareunassa on jokin teksti mutta pitää zoomata, että näkee edes hieman. On ikäänkuin vesileima.

EDIT. Siinä e-kirjaimen vasemmalla puolella

Eiks nämä ole sulle selvää pässinlihaa, kun jo huhtikuussa tiesit kertoa että monella loksahtaa monttu auki kun vahvistukset julkaistaan. Virnuillen,

kausi

Ps. Jalasvaaralle kun tätä pyysit, Norrena on has been ja se on multa paljon sanottu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eiks nämä ole sulle selvää pässinlihaa, kun jo huhtikuussa tiesit kertoa että monella loksahtaa monttu auki kun vahvistukset julkaistaan. Virnuillen,

En mä mitään nimiä silloin kai maininut...vai mainitsinko? Lähtökohtaisesti saatiin kovia miehiä viime kaudellakin jengiin ja kaikki olivat hurmiossa. En nyt muista miten sinä näihin reagoit. Kaikki ei kuitenkaan mennyt niin kuin piti mutta se on toinen tarina.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
En mä mitään nimiä silloin kai maininut...vai mainitsinko? Lähtökohtaisesti saatiin kovia miehiä viime kaudellakin jengiin ja kaikki olivat hurmiossa. En nyt muista miten sinä näihin reagoit. Kaikki ei kuitenkaan mennyt niin kuin piti mutta se on toinen tarina.

Aiempi viesti oli huumorilla heitetty semikettuilu, unohda koko juttu. Pessimisti kun olen niin edelleen olen sillä kannalla, että näillä markkinoilla, näillä rahoilla, tällä skouttaushistorialla ja tällä houkutteluvuudella meidän ensi kausi alkaa olla jo nyt kiitti, hei, anteeksi, näkemiin jo kesäkuussa. Joku kusipää voisi olla sitäkin mieltä, että Nummelin ja Vahalahti tekisivät kohtalaisen hyvää rosterissa, mutta ei meidän tietysti kannattanut meille haluvia palkata, kun tulijoita on muutenkin.

Niin ja hissi menee edelleen melkein ylös asti, tiedän että on kesäkuu ja muillakin rosterit vajaana. Kumpikin on kuitenkin aika helvetin huono juttu, vaikka moni siitä lohtua itselleen hakeekin.
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
huoh

Naurettavia päätelmiä täällä näyttää olevan tuosta kuvasta, vaikka viesti on äärimmäisen helppo ratkaista: Kilvestä lähtee siis viesti "ebok" ja se kun käännetään toisin päin (kuvan oikeassa laidassa olevat nuolet vihjaavat tästä) -> kobe a.k.a. Kobe Bryant -> edustanut LA Lakersia vuodesta 1996 lähtien + 24-8 (pelinumerot Lakersissa) = 2012 -> LA Lakers -> NHL -> (aakkoset numeroiksi ->N = 14 (24-8 -2(2012= 2*0*1+2)), H=8 (Koben aikaisempi numero), L = 12 (24/2 (koska kaksi numeroa jolla pelannut))) -> La Kings (sama kaupunki, eri laji). Kuka LA Kingsissä vuonna 2012 pelannut tyyppi on tehnyt tepsissä pisteet 1+1 (kaksi kiekkoa ylemmällä taululla)? -> Alec Martinez. Eli aika yksinkertainen kaava enkä ehdi nyt enempää avaamaan muita kaavoja, mutta loput tulijat on siis helppo ratkaista samalla kaavalle (Zach Parise ja Korpedo) ja sit joku molari vaikka Norre sitten.

Oikeudet virheisiin pidätetään.

E:Saahan tuosta vielä vihjeet 9/11 -iskuihin, mutta niitä en ala sen enempää avaamaan, kun tällaisessa foliohattuyhteiskunnassa saa varoa kaikkia ja kaikkea eikä luottaa keneenkään.
 
Viimeksi muokattu:

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Jos maalivahtivalmentajasta tehdään ykkösmolari, niin ykkösketjun keskushyökkääjäksi valitaan luonnollisesti Kai Suikkanen.

Tulee paljon edullisemmaksi, kun yhdellä palkalla miehet tekevät kahta duunia. Jää Arselle arpoihin tai itselleen enemmän fyffeä. Hienoa duunia UTJ.

Kyllä "meidän palloseurassa" hommat hallitaan. Jess!
 
Suosikkijoukkue
TPS
Jos maalivahtivalmentajasta tehdään ykkösmolari, niin ykkösketjun keskushyökkääjäksi valitaan luonnollisesti Kai Suikkanen.

Tulee paljon edullisemmaksi, kun yhdellä palkalla miehet tekevät kahta duunia. Jää Arselle arpoihin tai itselleen enemmän fyffeä. Hienoa duunia UTJ.

Kyllä "meidän palloseurassa" hommat hallitaan. Jess!

Mitä helvettiä? TPS saa huippuluokan maalivahdin ja tämä onkin nyt jostain syystä huono homma? Norrella on kyllä valmennusvuosia vielä jäljellä ensi kauden jälkeenkin.
 

Deucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Kyllä lähtisin Hostikkaa peluuttamaan ihan 50/50

Siinäpähän nähdään, löytyykö potentiaalia.. Itse sanoisin, että tepsileirissä todella aliarvostettu vahti kyseessä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onpas täällä ryppyotsaista porukkaa, kun ei pientä satiirinpoikasta viestissä huomaa.

Satiiria on hieman vaikea huomata, jos viesteistäsi 99% haukut TPS:ä aiheesta ja aiheetta. Itseasiassa odotin innolla sinun ensimmäistä kommenttia ja suoraan sanottuna se ei yllättänyt. Seuraavan kerran odotan innolla viestiäsi, kun pelaajat julkaistaan.

Itse aiheesta, että vihdoinkin jotain edes tapahtuu. Norrena nyt luultavammin on se varmin pelaaja. Kenttäpelaajien lukumäärää onkin sitten hieman hankalampaa veikkailla. Jalasvaaran "vinkki" pelaajan liiaallisesta kovuudesta voisi täsmätä tuttuun Jean-Luc Grand-Pierre. vapaaehtoinen hymiö
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Jalasvaaran "vinkki" pelaajan liiaallisesta kovuudesta voisi täsmätä tuttuun Jean-Luc Grand-Pierre. vapaaehtoinen hymiö

Kyllä se "vinkki" oli ihan siihen Morrisonniin viittaava. Kuitenkaan miehellä ei mitään pahvia ole julkaistuna, niin ainakin perjantaihin asti on mahdollinen vahvistus.
 

Feiksei

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hoki Klupi Hyvinkää
Kyllä lähtisin Hostikkaa peluuttamaan ihan 50/50

Siinäpähän nähdään, löytyykö potentiaalia.. Itse sanoisin, että tepsileirissä todella aliarvostettu vahti kyseessä.

Sen enempää Hostikkaa tuntematta käväisi sama mielessä. Ei entinen KHL-vahti voi olla aivan tolkuttoman sysipaska, vaikkakin Niclas Luceniuskaan ei enää mikään taikuri ole.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Norrenalla varmaan kaikki edellytykset onnistua ja sitä toivotaan. Mutta onko se mikään ihme jos joku vähän kyseenalaistaa? Kaveri täyttää tänä vuonna 40v ja on kertaalleen lopettanut uransa, nyt sitten pitäisi olla joukkueen tärkein ja vahvin lenkki.
 
Sen enempää Hostikkaa tuntematta käväisi sama mielessä. Ei entinen KHL-vahti voi olla aivan tolkuttoman sysipaska, vaikkakin Niclas Luceniuskaan ei enää mikään taikuri ole.

En mä nyt Hostikan yhden KHL-ottelun kokemuksella lähtisi liikaa alleviivaamaan hänen KHL-taustaansa. Vaikka olihan Mika Oksakin KHL-vahti. Ja Joni Puurula pelasi Venäjän Superliigassa ajalla ennen KHL:ää...
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Norrenan edellisen 4:n vuoden statsit ovat vähintäänkin vakuuttavat. Ei isompia loukkaantumisia, tasaisen vahvaa suorittamista vaikka muun joukkueen taso onkin heitellyt. Kertonee selvää kieltä siitä minkälainen valmius kokeneella kopparilla on "kumisadetta" kohdata.

Viime kaudella tosiaan 46 peliä, 1076 torjuntaa, eli ka. 23,4 torjuntaa per peli. Engrenillä samat lukemat viime kaudelta 47 / 1425 / 30,3.

Että kyllä siinä eroa voi olla, jos väsy iskee ja varmasti iskee herkemmin 40 vuotiaaseen.

Mutta tämä on valmennuksen asia huolehtia, että rasitus pysyy tolkullisena.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Jokaisen on syytä muistaa, että maalivahdisto ei ole oikeastaan koskaan ollut Tepsille mikään ongelma. Kuokkasen ja Puurulan aikoja ei muistella nyt.

Luotan Norrenaan kuin kallioon, harmi kun en takavuosina paitaa ostanut, on ehdottomia ykkösnimiä mulle. Paita vaikka hallin kattoon aikanaan!

Sen sijaan itse ketjun aiheeseen, ei tunnu oikein mikään tukevan mahdollisten hyökkääjien tuloa meille. Kukaan ei siis tarttunut täkyyn ?

Jos leikitään, että sisään tulee; Norrena, Morrisonn ja Preissing jatkaisi, meillä on peräpää valmis liigaan ja ihan OK-tasoa. Juuri peräpäässä parin kauden ajan on ollut valtaisia ongelmia, joten tämä olisi sitten hoidettu vihdoinkin kelvollisesti.

Ei oikein malttais odottaa niitä nimiä..
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Norrenalla varmaan kaikki edellytykset onnistua ja sitä toivotaan. Mutta onko se mikään ihme jos joku vähän kyseenalaistaa? Kaveri täyttää tänä vuonna 40v ja on kertaalleen lopettanut uransa, nyt sitten pitäisi olla joukkueen tärkein ja vahvin lenkki.

Mutta samalla Numpalle olisi pitänyt maksaa mitä vaan jotta olisi tullut meidän
ykköspakiksi 42-vuotiaana, vaikka meillä jo olikin valmiiksi ykköspakki?

Norrena on ollut aivan esimerkillinen urheilija läpi uransa, ja osaa pitää kropastaan huolta. Mies on pelannut todella kovia ottelumääriä viime kausina, ja torjunut todella vakuuttavasti. Jos Norrena TPS:n pelikamat vielä päälle pukee, on meillä Norre-Hostikassa ehdottomasti liigan parempaa kastia oleva veskaritandemi, ja se riittää.
 

ceeceeäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulainen jääkiekko
Norrena on ollut aivan esimerkillinen urheilija läpi uransa, ja osaa pitää kropastaan huolta. Mies on pelannut todella kovia ottelumääriä viime kausina, ja torjunut todella vakuuttavasti.

Tämä pitää paikkansa. Norre on muutenkin helkutin fiksu urheilija siten, ettei hän edes harkitsisi paluuta kentille, jos ei olisi omasta mielestään 100-prosenttisessa kunnossa. Lisäksi hän on helvetin kunnianhimoinen ja voitontahtoinen. Lähtökohtaisesti hän ei todellakaan halua tyytyä mihinkään 50-50 peluutukseen, vaan hän kyllä tekee kaikkensa, että on joukkueelle selkeä ykkönen ja vahvistus ja saisi siten pelata suurimman osan peleistä.

Mitä tulee tiedotteisiin, niin voisikohan TPS tänään tulla julkisuuteen? (Perjantai kun perinteisesti on huono päivä media-arvon kannalta...)

Toivotaan, että sieltä nyt ainakin vahvasti huhuttujen maalivahdin ja puolustajien lisäksi saataisiin vahvistusta myös hyökkäykseen!
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Salon paikallisessa lehdessä on tänään Markus Seikolan haastattelu, kun kaveri oli käynyt piipahtamassa Salossa kiekkoleirin vieraana.

Ihan perushaastattelu, mutta pari kohtaa pisti silmään. Seuraavassa suora lainaus Salon Seudun Sanomien haastattelusta:
" Henkilökohtaisesti voin sanoa, etteivät odotukset ole täyttyneet, mitä silloin lupailtiin, kun sopimuksen Tepsin kanssa tein, Seikola totesi. Eniten Seikolaa ihmetyttää viime kausien kapteenin Ville Vahalahden päästäminen Rauman Lukkoon. Villen lähtö oli erittäin suuri yllätys ja pettymys. Olin siinä uskossa, että hän jatkaa Tepsissä."

Kyllähän tuosta tulee selväksi, ettei joukkueen kokoamiseen olla ihan tyytyväisiä pelaajistonkaan puolella. Noh, toivottavasti tämän viikon julkistukset parantavat tilannetta jonkin verran.
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Salon paikallisessa lehdessä on tänään Markus Seikolan haastattelu, kun kaveri oli käynyt piipahtamassa Salossa kiekkoleirin vieraana.

Ihan perushaastattelu, mutta pari kohtaa pisti silmään. Seuraavassa suora lainaus Salon Seudun Sanomien haastattelusta:
" Henkilökohtaisesti voin sanoa, etteivät odotukset ole täyttyneet, mitä silloin lupailtiin, kun sopimuksen Tepsin kanssa tein, Seikola totesi. Eniten Seikolaa ihmetyttää viime kausien kapteenin Ville Vahalahden päästäminen Rauman Lukkoon. Villen lähtö oli erittäin suuri yllätys ja pettymys. Olin siinä uskossa, että hän jatkaa Tepsissä."

Kyllähän tuosta tulee selväksi, ettei joukkueen kokoamiseen olla ihan tyytyväisiä pelaajistonkaan puolella. Noh, toivottavasti tämän viikon julkistukset parantavat tilannetta jonkin verran.


Noniin...tulihan se sieltä siis ihan "virallisestikin", että pelaajat eivät ole aivan tyytyväisiä joukkueen nykytilaan ja suuria katteettomia lupauksia on ollut myös seuran sisällä.

Onhan tuo toiminta aivan naurettavalla tasolla jos tilanne on siinä määrin kärjistynyt, että pelaajistokin alkaa toimintaa kritisoimaan jo ennen kauden alkua! Itse alan henkilökohtaisesti olla aika kyllästynyt tuohon seuran toimintaa ja tekisi mieli vaatia täydellistä yläkerran remonttia. Valitettavasti meikäläisen vaatimuksilla ei sille porukalle ole hiiren kakin vertaa merkitystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös