Huhut, mutut ja Arsen avut kaudelle 2013–2014

  • 894 384
  • 2 129

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Viime aikoina on vapautunut todella mielenkiintoisia nimiä Euroopan eri liigoista. Melkoisella jännityksellä näin Vapun korvallakin sitä miettii, ketä tänne eksyy.

Ihan hyvä jos odotellaan MM-kisojen yli, ennen kuin julkistetaan. Suikkasen ja kovien pelaajien avulla voidaan saada iso annos uskottavuutta takaisin.

Sentteri, 1.pakki ja laituri ovat ne mitä tässä on tuleman. Mun mielestä on hyvä juttu jos Vahalahti harjoittelee meidän kanssa, se poistaa lopettamisen mahdollisuuden. :)
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Niin, koskas se Lugun risteily mahtoi olla?
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Sama "paskahuhuhan" pyöri ilmoilla myös edellisen kerran kun Vaha oli ilman sopimusta. Voisi Petteri Lehtokin keksiä jonkun uuden rahastuskeinon kun tuon Lukko-kortin vetämisen mukaan näihin huhuihin, alkaa kyllästyttämään nämä.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielenkiintoista olisi tietää paljonko TPS tarjoaa vähemmän kuin Lugu. Jos sekä Nummelin että Vaha matkaa ganaalin rannal, niin melkoinen antikliimaksihan se olisi. Nummelinin keissi on edelleen unsolved, koska muutamien "informaation" mukaan Numpan leiri on lähestynyt TPS:ää ilman minkäänlaisia vaatimuksia (oletan että palkan suhteen), siinä missä jotain huhua on liikkunut siitä että Lehdon asettama markkina-arvo Petulle olisi absurdin suuri (näin olen itse kuullut kohtalaisen läheltä sisäpiiriä, joskaan en sisäpiiristä itsestään).

Jos Vahalahtikin nyt on menossa Lukkoon, niin olisihan se hyvä jostain saada kuulla että mistä näissä nyt homma lopulta jäi kiinni. Todella, todella epämiellyttävää jokatapauksessa.

Palloseura tarvitsee edelleen omasta mielestäni ainakin ykkössentterin ja yhden tulosyksikön laiturin, sekä kaksi laatupakkia ykkös- sekä kakkospariin. Näistä mitään uusia nimihuhuja kellään?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ensin Numppa ja sitten Vaha? Ei voi olla mahdollista. Numpan kuseminen Lukkoon nyt vitutti aikansa ja nyt siihen on melkein jo tottunut ajan kuluessa niin sitten kapteeniamme ollaan karkottamassa samaan osoitteeseen!? Numpan leirin vaatimukset palkassa ovat olleet varmaan sellaisia, että varmasti vain ja ainoastaan raumalaiset ovat halukkaita maksamaan sen, mutta miksi ihmeessä ollaan tultu siihen tilanteeseen, että sitä oikeaa seuraikoniamme ollaan huhuilemassa Lukkoon? Huhut on huhuja, mutta kylläpä taas alkoi vituttamaan. Kyllä pitää taas ihmetellä jos palkasta ei päästä Vahan kohdalla sopuun neuvoteltaessa ja mikäli seura on tarjonnut naurettavan vähän. Noh, seuraillaan tilannetta.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Itse en tiedä mikä se seura Vahan perässä on, mutta aika vahvasti vaikuttaisi tosiaan Lukolta.

Tässä ei välttämättä tarvitse olla muuta syytä kuin se, että Suikkanen on todennut, että Vahalla ei ole tarjolla miehelle riittävää roolia Palloseurassa tulevalla kaudella. Toki se on kyllä epätodennäköistä, että niin kävisi.
 
Itse en tiedä mikä se seura Vahan perässä on, mutta aika vahvasti vaikuttaisi tosiaan Lukolta.

Tässä ei välttämättä tarvitse olla muuta syytä kuin se, että Suikkanen on todennut, että Vahalla ei ole tarjolla miehelle riittävää roolia Palloseurassa tulevalla kaudella. Toki se on kyllä epätodennäköistä, että niin kävisi.

Tuo rooli siinä varmaan on se mikä kiikastaa. Mikäli sieltä se sentteri ja kaksi laituria ovat tulossa joiden olisi tarkoitus olla kovempia kuin Vahalahti niin Vahalahtea ei järkeä signata kolmoskenttään, toisaalta ihan ymmärrettävää. Palkka lappukin taitaa pyöriä siinä 100k-150k välimaastossa ulkomuistin mukaan.
Tässä on taas se juttu että ei junnuja peluuteta vain sen takia että ovat junnuja, ei niitä seuraikoneitakaan peluuteta pelkästään statuksen takia mikäli ei ole pelillisesti valmentajan mielestä annettavaa pelaajan haluamaan ruutuun. En minäkään tuon ikäisenä pelaisi ale hinnalla jämä minuutteja kolmosessa.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Tuo rooli siinä varmaan on se mikä kiikastaa. Mikäli sieltä se sentteri ja kaksi laituria ovat tulossa joiden olisi tarkoitus olla kovempia kuin Vahalahti niin Vahalahtea ei järkeä signata kolmoskenttään, toisaalta ihan ymmärrettävää. Palkka lappukin taitaa pyöriä siinä 100k-150k välimaastossa ulkomuistin mukaan.
Tässä on taas se juttu että ei junnuja peluuteta vain sen takia että ovat junnuja, ei niitä seuraikoneitakaan peluuteta pelkästään statuksen takia mikäli ei ole pelillisesti valmentajan mielestä annettavaa pelaajan haluamaan ruutuun. En minäkään tuon ikäisenä pelaisi ale hinnalla jämä minuutteja kolmosessa.

Itse olen sitä mieltä ettei tämä saa olla mitään hyväntekeväisyyttä, mutta Vahalahden kohdalla pitäisi mielestäni nähdä kokonaiskuva, jos tilanne on siis rahasta kiinni kuuluisi Villelle maksaa hieman ylihintaa siitä kolmosessa pelaamisesta, jos vain rooliin suostuisi. Vaha pelasi ne hyvät kautensa aikanaan kuitenkin suhteellisen edullisesti ja seura on saanut miehestä todellakin rahoillensa vastinetta, mielestäni tämä pitäisi tässävaiheessa hyvittää.

Muutema kymppi sinne tänne mielestäni ei saa tässä vaikuttaa, jos se on siis se hinta millä pidetään seuraikoni jonka paita voidaan aikanaan hilata kattoon, loppuaika lukossa, niin tällaiset voidaan unohtaa. Ei tule heti mieleen ketä uusia ikoneita mahtaa olla tulossa. Kyllä muissa seuroissa esim Miettistä, Kuhtaa ja Tuulolaa roikotettiin mukana vaikka eivät olleet enää kummoisia pelaajia, mutta heitä pidettiin, nimenomaa tulevaisuutta ajatellen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jos Vahalahti ei usko tulevan kauden valmentajaan, joukkueeseen tai mahdollisiin tuleviin vahvistuksiin normaalilla hinnalla niin menkööt puolestani vaikka narreihin pelaamaan. Vaha on elänyt turun palloseuraa pirun pitkään eli tietää hyvin kuviot ja yhteistyökumppanit. Ei ole kuitenkaan ihme jos haluaisi lähteä paskasta seurasta hieman menestyksellisimmille kentille.

Jos status on "seuraikoni" niin se ei tarkoita, että ei voisi ottaa vastaan parempia tarjouksia muilta seuroilta. Ovatko turkulaiset tottuneet tähän "vaha pelaa meillä vaikka puolella palkalla"- mantraan? Äijän pitää ajatella omaa elämäänsä eikä kannattajien.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Tässä ei välttämättä tarvitse olla muuta syytä kuin se, että Suikkanen on todennut, että Vahalla ei ole tarjolla miehelle riittävää roolia Palloseurassa tulevalla kaudella. Toki se on kyllä epätodennäköistä, että niin kävisi.

Suikkanenhan on nimenomaan halunnut Villen joukkueeseen mutta pankkineiti ja hallitus ovat eri mieltä. Arselta ei kysytä.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suikkanenhan on nimenomaan halunnut Villen joukkueeseen mutta pankkineiti ja hallitus ovat eri mieltä. Arselta ei kysytä.

Nämä ovat edelleen yhtä tyhjän kanssa kun vain letkautat onelinereina näitä joka väliin. Mistä se on kiinni esim. pankkineidin kohdalla, ja mistä tiedät ettei Arselta kysytä? UTJ:lta ei siis kysytä jengin kasaamiseen liittyvissä asioissa, nyt tuut hei Pressiboxi ite tänne avaamaan näitä heittojasi.
 
Olkoon Vaha vaikka jumala, mutta jos mies ei pelillisesti tai muuten paranna jengin iskukykyä niin en hänestä tai kenestäkään muustakaan ole valmista maksamaan markkaakaan ylimääräistä. Karrikoidusti voidaan sanoa että jos meillä vaikka pelaisi Vahalahti, Sahlstedt ja Toke Virta ensi kaudella kolmosessa pienellä yli hinnalla vain koska ovat olleet täällä jotain joskus voittamassa , tuohon päälle Berg ja Mika Lehtinen pakistoon pienellä ylihinnalla tietenkin kun joutuisivat kolmospariin. Kaikille vähän ylimääräistä, vaikka 20k. Se on yhteensä 100k ja kaikki pois siitä ykkösen sentteristä.
Vielä kun laskee erotuksen nykyisiin äijiin niin erot aika isoja ja vain sen takia että on meillä pelannut pidempään. Varmasti ajaisivat asiansa kolmosessa mutta onko se silti hintansa väärtti?
Teksti täynnä huonoja esimerkkejä mutta älkää niihin takertuko, ymmärsitte pointin kuitenkin.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kun Atte on ton TPS kaudella 2013-2014 -ketjun mukaan lähössä Venäjälle, niin olisko mahdollista, että tänne hankittaisiin esim. Leggio? Mitä ehdotuksia molareiksi muilla on? Jos Norrena nyt ihan oikeasti aikoo valmentaa eikä tuurata Attea.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Nämä ovat edelleen yhtä tyhjän kanssa kun vain letkautat onelinereina näitä joka väliin. Mistä se on kiinni esim. pankkineidin kohdalla, ja mistä tiedät ettei Arselta kysytä? UTJ:lta ei siis kysytä jengin kasaamiseen liittyvissä asioissa, nyt tuut hei Pressiboxi ite tänne avaamaan näitä heittojasi.

Josko vaikka itse perehtyisit hieman paremmin asioihin. Saattaisit ymmärtää teksteihin liittyvät sivujuonteet hieman paremmin. Loppu, slut.
 

Saksipotku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos se Kipperi on änäriuraansa lopettamassa, niin nyt olisi mukava hetki tulla vielä kasvattajaseuraan pelailemaan uransa viimeiset kaudet pois. Aika unelmointiahan tämä on, mutta kyllä tuohon joku toinen molari pitäisi hankkia Hostikalle kaveriksi. Tai sitten tosiaan Norrena jatkaakin vielä yhden kauden...
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Jos se Kipperi on änäriuraansa lopettamassa, niin nyt olisi mukava hetki tulla vielä kasvattajaseuraan pelailemaan uransa viimeiset kaudet pois. Aika unelmointiahan tämä on, mutta kyllä tuohon joku toinen molari pitäisi hankkia Hostikalle kaveriksi. Tai sitten tosiaan Norrena jatkaakin vielä yhden kauden...

Omien sanojensa mukaan Kipper voidaan unohtaa heti. Sanoi että ei pelaa ainakaan Sm-liigassa ensi kaudella. Tästä oli maikkarilla vappuna.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Josko vaikka itse perehtyisit hieman paremmin asioihin. Saattaisit ymmärtää teksteihin liittyvät sivujuonteet hieman paremmin. Loppu, slut.

No, mä en usko että olen ainoa joka ei noista onelinereistasi löydä mitään sisältöä. Et sä voi esiintyä täällä julistamassa jotain tiettyä agendaa jos et vähän meille muille lukijoille avaa vähän että mistä hommat kiikastaa. Huomioimatta, että se syö sun kredibiliteettiä rotan lailla, niin haluaisin itse olla näistä kertomistasi jutuista kärryillä, enkä usko että olen ainoa. Ei tässä ole mitään henkilökohtaista, vaikka me ollaankin otettu täällä välillä yhteen, mutta mun mielestä nuo heittosi eivät tuo mitään lisäarvoa näihin keskusteluihin. Pahoittelut avautumisesta muille.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Tulipa tuossa haettua kaupasta tämä uusi Lämäri-lehti. Siinä on RR55:n haastattelu jossa herra toteaa, että mikäli varaus tulee ja sopimusta tarjotaan, niin herra lähtee välittömästi Pohjois-Amerikkaan. Jokainen voi sitten itse arvailla tuleeko Rasmukselle varaus vai ei.
 

Veijari

Jäsen
NHL varaus ei tarkoita vielä sopimusta mihinkään joten ei varaustilaisuudesta kannata vielä mitään johtopäätöksiä vetää.

Petu on muuten nähty eilen kentällä Tepsin kanssa. Jokainen voi arvailla mitä tämä voi tarkoittaa?

ennen kuin alatte suuremmin huutelemaan Petua ensi kaudeksi jääkiekkotepsiin, niin muistakaa, etten puhunut millä kentällä ja missä Tepsin porukassa Petu on nähty
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös