Tämä on viimeinen kerta kun vastaan sulle koskien tätä asiaa, mutta kyllä teikäläisellä nyt niin lapasesta lähtee että huhhuh.
Sä olet kyllä melkoinen sankari, myönnät itse tujelta, ettei sulla itsellä ole mitään käryä asioiden tolasta
Asioi
den? Mitäs kaikkia asioita mahdat tarkoittaa? Käsittääkseni kirjoitin ettei minulla ole minkäänlaista tietoa Koskirannan palkasta. Ja painotin muussa yhteydessä että mikäli täällä olen jostain vahvistamattomasta asiasta kirjoitellut asioita joita olen itse kuullut, ovat ne huhuja, ja tiedostan sen itsekin. Täysin samassa mittapuussa ne ovat muuten huhuja kuin ne, jotka ilmestyvät tänne kenen tahansa muiden kirjoittajien toimesta, jos siis kyseessäolevan asian tiimoilta ei ole virallista vahvistusta suuntaan tai toiseen vielä kuulunut.
vedät silti palstan voimakkainta linjaa useassakin seuran persettä nuolevassa asiassa ja siihen päälle kehtaat vittuilla niille, jotka ovat jollain lailla auttavasti edes informoituja. Laita mut ignoreen, niin ei rasita paskaläpät päivääsi
Luepa tarkkaan tämä seuraava. Tunnut ottavan itseesi jatkuvasti, jos joku kehtaa kyseenalaistaa sitä mitä julkaiset täällä. Omasta mielestäni loanheitto ilman perusteita on kyseenalaista ja kaipaisin siinä kohtaa muita perusteita kuin jotain omassa päässä keksittyjä itkupotkuraivareita milloin mistäkin. En minä halua ignoreen laittaa ketään, vaan haluan ymmärtää kantasi. Sen tekee kovin vaikeaksi se, että olet kokoajan noin aggressiivisella puolustuskannalla ja kuvittelet että kaikilla on jotain henkilökohtaista sinua kohtaan. Yhdessä viestissä saatat kirjoittaa, että joku lauseeni oli ok, ja taas seuraavassa tulee tällaista lainatun kohdan kaltaista mouhoamista. Itse en mielestäni ole kertaakaan vittuillut sulle yhtään mistään. aurajokea kohtaan olen saattanut lievällä sarkasmilla suhtautua, mutta ei sekään kiellettyä ole. Me voidaan ihan hyvin jatkaa tätä yksityisviestein, mutta jos näet että tietynlaisia huhuja totuuksina levittelevät nimimerkit ovat "auttavasti informoituja", siinä missä ne, jotka ovat päinvastaista mieltä kyseisistä huhuista, ovat, kuten sanoit vailla "mitään käryä asioiden tolasta", niin en näe mitään järkeä tässä. En tiedä onko näin, toivottavasti ei.
Enkä minä mitään voimakkainta linjaa seuran persettä nuolevissa asioissa vedä, tuo on täysi overstatement, ja siitä varmaan muutkin ovat samaa mieltä. Jos keskustelu milloin mistäkin on vailla perusteita mouhoamista, niin saatan olla puolustamassa senhetkisessä giljotiinissa olevaa tahoa. Ei siinä ole kai mitään väärää.