Jos jossain on rahaa tarjolla, niin ainahan se kiinnostaa.
Toisaalta jos kunnon tyhjennysmyynti pistetään käyntiin, niin pitkässä juoksussa se rahavirta saattaa olla jopa negatiivinen. Tuskin esimerkiksi tämän kauden yleisökeskiarvo tai ensikauden kausarimyynti lähtevät nousuun sillä, että joulukuun alussa hanskat on jo pistetty tiskiin. Samoin yhteistyökumppanit voivat hetken aikaa miettiä sitoutumistaan tuotteeseen, joka luovuttaa kesken kauden ja samalla vähentää omaa kiinnostavuuttaan (=näkyvyyttä sponssille) fanien ja median silmissä. Lisäksi joukkuen vetovoima tuskin kasvaa luovuttamalla, sillä yleensä pelaajia kiinnostaa ainakin jossakin määrin voittaa.
Ei siinä, kyllä tänne Pare kelpaisi jopa puolustuspelin kustannuksella ;)